Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 23 jan 2008 20:00

65 km vandaag; rustig losgereden. In combinatie met een paar inkopen, die ik met de fiets doe toch een mooie rit gedaan. Morgen hopelijk een lange...

@gastheerG : Het went inderdaad niet, vooral de geluiden van een val blijven me altijd bij. "ik bel je zo terug": tjsa...grof of dom ??
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 23 jan 2008 20:08

ik had r zeker even laten weten hoe ik er over dacht. bah, egocentrisch rotvolk
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

teamorange
Forum-lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 25 nov 2007 17:38
Locatie: Schoten (B)

teamorange 24 jan 2008 17:00

60km lekker los gereden en met wind op kop wat feller doorgetrapt. Wel 30 km in de regen maar het was niet koud dus 't was niet zo erg.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 24 jan 2008 17:24

Weer 120 km met mijn "ding" vandaag door rotweer. Ik had vanaf de eerste meter regen tot de allerlaatste. Veel wind maar inderdaad ook hier niet koud.
Tweederde van de rit reed ik in D1, de rest in D2. Mijn gemiddelde viel me goed mee : 27 km/h met die wind op een zware fiets. :). Nu voel ik me wel voldaan. Morgen weer gaan werken en een beetje recupereren van de zware fietsweek.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

gerardo
Forum-lid
Berichten: 755
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:07
Locatie: Zuid-Holland
Contact

gerardo 24 jan 2008 17:37

@timper: 120 km vandaag! Chappeau! Ik heb er maar 65 gereden in de stromende regen en wk 6 door het duin van Noordwijk naar Scheveningen. Vandaar via de Vlietlanden (Voorschoten -Leiden) Leiden naar hius om de fiets wederom te poetsen. Persoonlijk wordt ik het wel zat, al die regen en wind! Kon ik maar net als de Rabo naar een warm oord!
Gerardo

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 25 jan 2008 12:58

Zo nu FF uitzweten en dan lekker douchen na mijn rondje op de atb.
Heijen-Gennep-Oeffelt-Haps-St Hubert-Mill-Langeboom-Escharen-Linden-Beers-Vianen-Cuyk-St Agatha-Oeffelt-Gennep-Heijen.
Het is wel een stuk vermoeiender op de atb dan op mijn dunne racebandjes.....2:20
cornelli racing cycles Uden

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 25 jan 2008 20:15

Windje vandaag. Helemaal die open stukken langs de IJssel, wind van de zijkant. Wel lekker getraind met vrij hoge hartslag.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 26 jan 2008 14:00

Net terug van een fijn duurritje samen met "SeleSpeed". Stond toch een
behoorlijke wind en het was fris. Tempo iets lager als vorige week gehouden
wat precies genoeg was voor de 3 uren (voor mij althans) die we onderweg waren.
Dit is pas mijn derde buitenrit dit jaar, en bedoeling is met behulp van
de trainings ervaringen van mijn fietsmaat, mijn grenzen wat te verleggen.
Goed te leren fietsen, houding op de fiets enz.
Ik zal dan ook binnenkort een nieuwe fatsoendelijke hartslagmeter aanschaffen
en eens een goede training/resultaten tabel in een excel bestand maken.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 26 jan 2008 16:50

Vandaag stond een vlakke D1 rit op het programma. Langs de Maas op naar boven (35km gem.:-). In Maaseik omgekeerd (23 km gem. :-( Wat een wind!!
Wel lekker drie uurtjes getraind....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 26 jan 2008 18:56

Haha, heel herkenbaar. Ik ben vandaag maar begonnen met tegenwind zodat ik hem op de terugweg mee zou hebben. Eigenlijk maakt die wind het wel erg lastig om een D1 training te doen maar ik heb m'n best gedaan. Met een hartslag van zo'n 130 heb ik 22 gereden maar ook 40.

In ieder geval was het droog. Dat was wel erg prettig na al die regen van de laatste tijd.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 26 jan 2008 18:59

Vandaag 70 km gefietst , elke 15 min de hartslag met maximaal 5 slagen op laten lopen. Begonnen met max 110 eindigend op max 160 . Begin wind mee , op het einde wind tegen , gemiddelde 134 . Tempo langzaam oplopend en later weer naar beneden. Prettig gefietst. Morgen nog wat km's wegtrappen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 27 jan 2008 00:51

Vandaag om 11 uur weggegaaan met heel veel wind. Opweg naar Alkmaar waar ik ben wezen kijken bij training van AZ . Heb er wel dik 2 uur over gedaan wat een wind zeg.
En van Gaal nog even gezien ,die keek niet zo blij. Maar wat wil je na een 3-0 Verlies partij in een week waarin toch al klappen vielen voor az.

En op de terugweg was het nog spannend ook. Tussen Alkmaar en Schermerhorn stond een grijsblauwe Renaultbestel met een flitscamera erin, en een mannetje die dat ding bediende.Ik zwaaide naar die gast, en hij lachen. Hij dacht zeker oh een vriend van me .............nou nee dus.
Toen ik hem gepaseerd was ik had toch mooi voor de wind. Maakte ik automobilisten met me hand duidelijk dat ze rustig aan moesten doen omdat er zon flitsgeval stond dus die automobilisten met hun duim omhoog ,dat scheelt ze natuurlijk weer in de portomonee. En ik verricht ook weer goed werk!!
Op een geven moment keek ik om kwam die gast in die flitswagen me rechts voorbij op de weg die er langs loopt en parkeerde zijn flitsmobiel op een parkeer strook aan het fietspad.
Meneer stapte uit en ging triomfantelijk midden op het fietspad staan gebaren van dat ik aan de kant moest.
Daar had ik natuurlijk geen zin in dus reed op hem af stuurde langs hem en zei dacht het niet, en reed door.
Dacht nog dat ie weer achter me aan kwam maar dat deed ie dus niet,.
Maar ik stond wel raar te kijken toen ie achter mijn aankwam. Volgens mij had die de hele dag als geen zak te doen en had wel tijd voor een verzetje, komt ie ook een keer die auto uit.
De hele dag een beetje in zon flits auto zitten je Qotum moeten halen zal ook niet meevallen , hij had mischien al een rotdag dat ventje.
En nu mischien helemaal, want zijn aanhoudaktie viel ook in het water. Of dat ie net de cursus Flitsautobedienen had geleerd en hoe hou ik iemand staande.
Of het echte een agent was dat kon niet zo zien hij had wel een pakkie aan met strepen.


Oh ja, en iets van 90 km gefietst vandaag.

Plaats reactie