Opbouw Cannondale Supersix
-
- Forum-lid
Kan de eigenaar van de transportfiets rechts op de foto je nog wel bijhouden nu?
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Heel mooi! Met die zwarte bladen vind ik de crankset optisch aanzienlijk verbeterd.
Zie wel veel overtredingen uit het ongeschreven fotoreglement: zadeltasje, pompje, bidon, logo's banden niet uitgelijnd, ketting op het verkeerde verzet.. zal wel expres zijn :p
Zie wel veel overtredingen uit het ongeschreven fotoreglement: zadeltasje, pompje, bidon, logo's banden niet uitgelijnd, ketting op het verkeerde verzet.. zal wel expres zijn :p
@ Sharkman
In de SRAM manual staat ook dat je ze links moet monteren. Samen met één of andere rare kromme ring. Nu ben ik waarschijnlijk een idioot, maar dat rare ding heb ik niet gemonteerd. Met één spacer loopt alles prima dus ik houd het lekker zo.
De VD staat (volgens mij) overigens goed?
@ KXLight
Ik krijg van de week (hopelijk) de juiste maat Veloplugs binnen en zal er dan even op letten.
@ ErikvdN
Nog niet mee gereden (behalve rondje door de buurt om de afstelling te checken). Meer info volgt dus
Speciaal voor de foto-politie een nieuwe foto!
In de SRAM manual staat ook dat je ze links moet monteren. Samen met één of andere rare kromme ring. Nu ben ik waarschijnlijk een idioot, maar dat rare ding heb ik niet gemonteerd. Met één spacer loopt alles prima dus ik houd het lekker zo.
De VD staat (volgens mij) overigens goed?
@ KXLight
Ik krijg van de week (hopelijk) de juiste maat Veloplugs binnen en zal er dan even op letten.
@ ErikvdN
Nog niet mee gereden (behalve rondje door de buurt om de afstelling te checken). Meer info volgt dus
Speciaal voor de foto-politie een nieuwe foto!
Havana, wat een fiets!
Schitterend samengesteld, geen gekke dingen gedaan.
Veel mooi km's toegewenst(al kan het bijna niet anders als je zo'n fiets hebt)
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang het kettingblad zwart blijft.
Schitterend samengesteld, geen gekke dingen gedaan.
Veel mooi km's toegewenst(al kan het bijna niet anders als je zo'n fiets hebt)
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang het kettingblad zwart blijft.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
- daniel1975
- Forum-lid HC
VD staat idd goed; paar mm boven het buitenblad.
Less is bore
Mooi hoor! Heb nooit een Red crankstel gemonteerd, wel een aantal Campy, daar zit ook een 'kromme' ring bij, en die heeft wel degelijk een functie, namelijk helpen zorgen dat de boel niet los loopt. Misschien toch er tussen schroeven?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
De vd staat prima. Die veerring heft de speling op en moet ertussen, een ring is voldoende.
rafflesia schreef:Gaat dit snel achteruit misschien?
Volgens Sharkman zou dat nog wel eens kunnen gebeuren.
Daarom ben ik wel benieuwd hoe lang het zwarte er op blijft.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada