mspoon schreef:Deze pm kreeg ik van nino.
Hoi, ik reageer even op je bericht op het fiets forum. Gisteren heb ik bij Vos een Pinarello gekocht. Klaar terwijl u wacht. De jongen die hem in elkaar zette voor mij, was gewoon heel kundig. Er werd niet moeilijk gedaan met het overbouwen van mijn oude groep. Zelfs toen er een aantal onderdelen niet pasten.
Er moest snel een nieuw frame komen en zodoende kwam ik bij Vos terecht. Overigens nadat ik van een paar kanten al goede berichten had gekregen. Ik kan je wel vertellen dat het niet de laatste keer is geweest dat ik hier ben geweest. Goede service, en toen ik wegreed kwam er iemand achter mij aan die mij nog een item bracht dat ik was vergeten. Ik heb eigenlijk geen negatieve dingen geconstateerd. En ik heb niet de indruk dat je hier bij een dichte deur staat als er iets aan de hand is met je fiets/frame.
Misschien dat je dit van mij kan plaatsen als reactie op jouw bericht, want ik kan niet op het forum komen. Maar ik denk dat ze bij Vos meer krediet verdienen dan ze op de meeste forums krijgen.
Ik heb helemaal niets tegen vosfietsen, maar veel fantasie heb jij wel niet om zulke verhalen te blijven verzinnen!?
Er zit een lijn in:
Altijd is er 'iemand' die onlangs een frame gekocht heeft.
Altijd is er een 'kundige monteur'
Altijd is het 'klaar terwijl u wacht'
Altijd is er wel iets aan de fiets dat niet klopt. Vos lost het gratis op.
Altijd is er wel nog een dommigheid van de koper (vergeet iets, heeft verkeerde keuze gemaakt), maar die slimme Vos lost dat snel op, want hij staat altijd op scherp om direct de zwakke kanten van de klant te compenseren.
Moet ik het nog eens nadoen? Hier gaan we:
Een maat van mij had tijdens een wedstrijd zijn frame gebroken bij een val. Nu zondag moest hij weer rijden (hij had gelukkig niets lichamelijks aan de crash overgehouden), dus moest hij snel een nieuwe Pinarello. Waar anders moet je dan zijn dan bij Vos. Hij kwam nog maar de winkel binnen en een vriendelijke man kwam met een bakje koffie langs. Het was zatermiddag en heel druk, maar toch nam men alle tijd. Alle onderdelen konden direct op het nieuwe frame, een handige harry in de werkplaats had dat in no-time voor elkaar. De zadelpen was een andere maat, maar dat loste hij op zonder dat het zelfs gevraagd werd. Hij verving ook gelijk de trapaslagers en de banden. Het karretje was keurig en strak gemonteerd binnen een uur. Toen bleek dat de stuurpen toch iets te kort was, maar Vos loste dat natuurlijk keurig op. Mijn maat heeft gelijk maar een reservefiets gekocht, en gaat zeker terug met al zijn andere maten.
fietsen Vos is daarbovenop nog de leukste plek van Zwanenburg en omstreken.