Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 16 sep 2008 23:47

[quote="Geer"]
Goede renners moeten weg, minder goed (?) komen er voor terug. Met alle respect voor Tjalingi en Nuyens. Wat is er mis met Flecha en Langeveld.

Dat verschil dat Nick Nuyens ook koersen kan afmaken. Dus naar mijn mening wel een goede aankoop.

ascor
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 mar 2008 10:44

ascor 16 sep 2008 23:51

De teller van Nuyens qua winst dit seizoen staat anders nog op 0. Gisteren weer een 2e plek in Spanje.
Rabo trekt wel goede rijders aan, maar een echte (veel) winnaar zit daar niet bij. Helaas.

on-topic: TD bij Saxo Bank, samen met Kroon in de AGR. Ik zie het al voor me!

hansmol
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:04

hansmol 16 sep 2008 23:52

Flecha zad tijdens parijs roubaix wel heel snel alleen dus lijkt me goeie versterking beetje hulp mag wel

tinuz0
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 jan 2008 13:33
Locatie: Groningen

tinuz0 17 sep 2008 01:10

ascor schreef:De teller van Nuyens qua winst dit seizoen staat anders nog op 0. Gisteren weer een 2e plek in Spanje.
Rabo trekt wel goede rijders aan, maar een echte (veel) winnaar zit daar niet bij. Helaas.

on-topic: TD bij Saxo Bank, samen met Kroon in de AGR. Ik zie het al voor me!


En de broertjes Schleck... :D

Dat wordt volgend jaar dan wel een hele sterke (te kloppen) ploeg...
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 17 sep 2008 09:33

Het nieuws over Dekker en Saxo is alweer achterhaald.

Het lijkt er op dat Dekker niet echt makkelijk aan een andere ploeg gaat komen. Met het stoppen van Gerolsteiner en het vrijkomen van goed presterende renners als Kohl een Schumacher etc, is de concurentie toch wel groot.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 17 sep 2008 09:51

Misschien Vacansoleil...? Of Landbouwkrediet...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 17 sep 2008 10:09

Ik denk dat de vraag niet zozeer is bij welke ploeg, alswel in welke rol hij zich zal moeten schikken, en of hij dat wil?

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 17 sep 2008 11:46

Zelf heeft hij aangegeven eerst rustig op de achtergrond te willen blijven om weer terug te groeien naar een rol op de voorgrond. Dat kan ik me vanuit zijn ontwikkeling goed voorstellen - het lijkt een beetje op een reïntergratieproces. Maar of er een ploeg is die hem die ruimte wil geven...?

Het lijkt me dat de concurentie daarvoor te groot is en zijn staat van dienst, zowel als zijn leeftijd te hoog is.

Lastig voor die jongen!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

fietsenverveeltnooit
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 apr 2008 12:40

fietsenverveeltnooit 17 sep 2008 13:22

lior63 schreef:Het nieuws over Dekker en Saxo is alweer achterhaald.

Het lijkt er op dat Dekker niet echt makkelijk aan een andere ploeg gaat komen. Met het stoppen van Gerolsteiner en het vrijkomen van goed presterende renners als Kohl een Schumacher etc, is de concurentie toch wel groot.


Toch niet helemaal, Lior63...Het Algemeen Dagblad meldt vandaag het volgende:
Thomas Dekker hoopt volgend seizoen aan de slag te kunnen bij de ploeg van Saxo Bank, de voortzetting van de CSC-formatie.

Het Nederlandse wielertalent, dat vorige maand brak met de ploeg van Rabobank, heeft gesprekken gevoerd met het management van de succesmachine die geleid wordt door Bjarne Riis. Verwacht wordt dat de Deense teammanager binnen enkele dagen met een concreet bod op de proppen komt.

Direct na zijn geruchtmakende breuk met Rabobank formuleerde Thomas Dekker (24) zijn wensenlijst voor zijn toekomstige werkgever: een grote ploeg, waar hij niet direct als kopman moet fungeren, maar eerst een paar jaar verder kan rijpen. CSC, en volgend jaar dus Saxo Bank, voldoet aan al die voorwaarden.

Tourwinnaar Carlos Sastre verruilt de ploeg weliswaar voor de nieuwe formatie van Cervélo, maar met de gebroeders Schleck en 's werelds beste tijdrijder Fabian Cancellara blijven nog genoeg grote namen over.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...

_cas_
Forum-lid
Berichten: 270
Lid geworden op: 24 jul 2006 13:03

_cas_ 17 sep 2008 13:42

Gisteravond was er een interview met Brian Nygaard, woordvoerder van CSC Saxo, bij NOS Langs de lijn. Hij was er vrij duidelijk over dat TD niet naar CSC komt in 2009...

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 18 sep 2008 13:03

fietsenverveeltnooit schreef:
lior63 schreef:Het nieuws over Dekker en Saxo is alweer achterhaald.

Het lijkt er op dat Dekker niet echt makkelijk aan een andere ploeg gaat komen. Met het stoppen van Gerolsteiner en het vrijkomen van goed presterende renners als Kohl een Schumacher etc, is de concurentie toch wel groot.


Toch niet helemaal, Lior63...Het Algemeen Dagblad meldt vandaag het volgende:
Thomas Dekker hoopt volgend seizoen aan de slag te kunnen bij de ploeg van Saxo Bank, de voortzetting van de CSC-formatie.

Het Nederlandse wielertalent, dat vorige maand brak met de ploeg van Rabobank, heeft gesprekken gevoerd met het management van de succesmachine die geleid wordt door Bjarne Riis. Verwacht wordt dat de Deense teammanager binnen enkele dagen met een concreet bod op de proppen komt.

Direct na zijn geruchtmakende breuk met Rabobank formuleerde Thomas Dekker (24) zijn wensenlijst voor zijn toekomstige werkgever: een grote ploeg, waar hij niet direct als kopman moet fungeren, maar eerst een paar jaar verder kan rijpen. CSC, en volgend jaar dus Saxo Bank, voldoet aan al die voorwaarden.

Tourwinnaar Carlos Sastre verruilt de ploeg weliswaar voor de nieuwe formatie van Cervélo, maar met de gebroeders Schleck en 's werelds beste tijdrijder Fabian Cancellara blijven nog genoeg grote namen over.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...




Inderdaad, is al vervolgd.

Ik krijg zo lagnzamerhand het gevoel dat hij al blij mag zijn als hij volgend jaar uberhaupt een ploeg heeft!!

Plaats reactie