Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Basso niet in de Tour 2007??

briekco
Forum-lid

briekco 08 mei 2007 18:17

http://lbl99.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 08 mei 2007 19:24

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, dat geloven we allemaal.
Basso reed in de Giro iedereen compleet naar huis, maar het was zogenaamd allemaal clean. Jaja.... 
Liegen, daar zijn profs toch wel erg goed in (zijn af en toe net policiti).

ted038
Forum-lid

ted038 08 mei 2007 20:02

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 08 Mei 2007

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, dat geloven we allemaal.  Basso reed in de Giro iedereen compleet naar huis, maar het was zogenaamd allemaal clean. Jaja.... Liegen, daar zijn profs toch wel erg goed in (zijn af en toe net policiti).

Tja, gaat er natuurlijk om dat Basso nu een "redelijk" verhaal heeft, waarvan niet te bewijzen valt dat het anders is.

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 08 mei 2007 20:12

Ach ja, vorig jaar was het toch al 'n beetje curieus hoe ‘makkelijk’ Ivan & Jan aan de vooravond van de Tour het strijdtoneel verlieten. Vandaar het destijds geopende gewetensvraagje-topic...

dikke
Forum-lid

dikke 08 mei 2007 20:37

als er één schaap over de dam  is:  

Ook Scarponi geeft betrokkenheid toe Uitgegeven: 8 mei 2007 17:55 Laatst gewijzigd: 8 mei 2007 17:57 MILAAN - Na Ivan Basso heeft ook wielrenner Michele Scarponi toegegeven dat hij heeft samengewerkt met de Spaanse arts Eufemiano Fuentes. Dat meldde het Italiaans Olympisch Comité (CNI) dinsdag in een communiqué.
Scarponi zegt zijn medewerking toe aan de Italiaanse justitie en anti-dopingautoriteiten. De 27-jarige Italiaan van de ploeg Aqua & Sapone is prof sinds 2002.

Wie volgt.........

Sportieve "dopingvrije" groetjes Thom
Al is je fiets nog zo duur, trappen moet je nog steeds zelf....

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 08 mei 2007 20:42

Wat een kul zeg, nou dacht ik dat hij openkaart speelt en zit ie gelijk weer te liegen. Het wielrennen (prof) is de firma list en bedrog eigenlijk op het zielige af. Ik heb insite information dat er al nieuw spul is en welke ploeg(en) dit nieuw wondermiddel hebben/gebruiken.
Vind alleen jammer dat alleen wielrenners genoemd worden de atleten, voetballers, tennissers en ander Fuentes klanten worden uit de wind gehouden.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

sepp
Forum-lid

sepp 08 mei 2007 21:09

van mij mogen ze pakken...
maakt het heel wat aantrekkelijker om te kijken dan nu

erwordt bena niet meer gekoerst

waalsepijl zogoed als massasprint
lbl pas laatste km uitelkaar gereden
zelfde met de ronde

en waarom konde ze vroeger wel voor de laatste col in de tour versnellen... zoals merckx pantani en de rest... in de plaats van 2006 de laatse 100m en dan nog stil vallen
nee dat vind ik niet mooi

van mij mogen ze pakken
allemaal even veel

bepaalde dingen moeten ze legaal maken

(is mijn mening )

elite zonder contrcat en de beloften daaris het nog een streep erger
avia cyclingteam

tyrion
Forum-lid

tyrion 08 mei 2007 22:45

sepp, wat raaskal je nou toch. Ze pakken immers nu toch allemaal! Bovendien ligt dat laffe koersen niet alleen aan de doping maar ook aan die zgn. oortjes. Ik was tot dit jaar ook niet zo anti-doping maar nu moet er wel ingegrepen worden, anders haken de sponsoren massaal af. Hoewel het tegen mijn principes is lijkt het me noodzakelijk dat een ieder die profrenner wil worden of is, zijn DNA inlevert en dat er een medisch paspoort aangelegd wordt, bewaakt door een onafhankelijk instituut(is dat wel mogelijk). Het kost klauwen vol geld, maar ik denk dat iedere renner verplicht moet zijn een percentage van zijn gage daarin te stoppen, te samen met de sponsoren en ploegen. 100 garantie bestaat niet, maar beter iets dan niets.
voetballen is een spel, wielrennen een sport

meeuh
Forum-lid

meeuh 08 mei 2007 23:31

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 07 Mei 2007

Basso bekent,VALVE (Valverde)is er ook bij,over de 100Fuentes-mannen,................
Vorig jaar zei ik het al he?
Iedereen zaagde op mij dat ik zoiets ook maar zou durven beweren...
Heb de laatste tijd weinig geschreven omdat ik vind dat er hier veel zijn met oogkleppen of gewoon naief?
Maar je ziet....en zeg u dat er nog volgt hoor.
Zondag hoorde ik nog een prof zeggen(Tegen andere prof trouwens)dat ze beter eens zouden gaan kijken bij Belofte en Elite z/c.(Deftige en eerlijke controle wel teverstaan!)

18, het getal dat vorig weekend tegen de lamp liep. En ik word dan als 1ste jaars beloften (en student) door die janetten uit het wiel gereden.Als ze al die 107coureurs op non-actif gaan zetten, dan wordt ik mss nog prof

pantani
Forum-lid

pantani 09 mei 2007 10:38

18, het getal dat vorig weekend tegen de lamp liep. En ik word dan als 1ste jaars beloften (en student) door die janetten uit het wiel gereden.Als ze al die 107coureurs op non-actif gaan zetten, dan wordt ik mss nog prof

Snap je niet echt?
il magnifico

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 09 mei 2007 10:39

Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 08 Mei 2007

Mannen, tijd voor actie! Aan de Fiets hoofdredacteuren: door de schorsing van heel wat coureurs op de lijst van Fuentes, voorzien we dat er te weinig renners zijn voor de Tour.
Nu is mijn voorstel dat Fiets een ploegje forumleden sponsort, en wij de tour gaan rijden. Fietssponsor mag alleen Parlee, Scott, Pinarello, Look of Cannondale zijn. Ik wordt de man voor de zinloze ontsnappingen, dat zien de mensen thuis graag. Nog gezocht zijn een tweetal klimmers, een goede tijdrijder (liefst gecombineerd met goed kunnen klimmen voor het eindklassement), en minstens één goede sprinter voor de eerste vlakke ritten (geen treintje, we volgen die van petacchi wel).
En we strijden met gelijke wapens!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie