Commentaar op commentaar
- Enzzo
- Forum-lid HC
“ Joris van den Berg” voor mij de reden om echt nooit meer naar de NOS te schakelen via CanalDigitaal. Voor mij alleen de Cauwer met zijn zeer professionele commentaar. Die wuyts neem ik er op de koop bij maar ik erger me wel aan die mens. Gelukkig zijn er ook intermezzo’s met andere vrt commentatoren wat het weer dragelijker maakt
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Het is dat ik het nu lees maar ik wist niet eens dat de NOS iemand anders heeft. Alleen aan het begin van de uitzending Clement had ik door en die vind ik best prettig.
Bij mij staat de tv op 1 en tot nu toe iedere keer weer als ik hem 's middags aanzet. Ik heb nog geen zin gehad om te zappen. Ik zou zo 123 niet eens meer weten waar ik d'n Bels kan vinden op mijn tv.
Bij mij staat de tv op 1 en tot nu toe iedere keer weer als ik hem 's middags aanzet. Ik heb nog geen zin gehad om te zappen. Ik zou zo 123 niet eens meer weten waar ik d'n Bels kan vinden op mijn tv.
Campagnolo Ultra Dork
Dijkstra heeft een rugblessure. Vandaar Joris.
Eurosport met Jan en Bobbi vind ik ook wel gaan. (als achtergrond, tijdens thuiswerken)
Eurosport met Jan en Bobbi vind ik ook wel gaan. (als achtergrond, tijdens thuiswerken)
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ben een chronische vrt kijker en luisteraar! Omdat ik die harde, lompe en zelfverzekerde Nederlandse commentaren en nieuws items en gebrek aan redactie en gebrek aan diepgang en gebrek aan onderzoeksjournalistiek en gebrek aan kwaliteit en oppervlakkigheid en commerciële reclames gewoon niet kan verteren!
Nee voor mij liever de redactioneel sterke, kwalitatief sterkere, intelligente, veel hoger opgeleide, scherpere, diepgravendere, doorvragende vrt mensen!!!
Maar ieder het zijne he....
Nee voor mij liever de redactioneel sterke, kwalitatief sterkere, intelligente, veel hoger opgeleide, scherpere, diepgravendere, doorvragende vrt mensen!!!
Maar ieder het zijne he....
-
- Forum-lid
Ik mis Karsten Kroon en zn Belgische collega..
-
- Forum-lid
Voor het eerst weer de NOS en dat is prima te doen. De dame die met Danny Nelissen aan tafel zit doet het ook prima, mag van mij de Avondetappe presenteren. Geen idee wat haar naam is maar ze komt spontaan over en ziet er nog leuk uit ook. Oh ja voorheen Eurosport.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ohhh, kijk....... ezeltjes. Moet altijd zo lachen met Karsten en zijn dieren. Gelukkig in de Giro weer.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid
Idd en zijn droogheid als de Belgische comentator iets zegt waar Karsten het niet mee eens is "nou ik denk het niet hoor".
- Enzzo
- Forum-lid HC
Precies egoterror van Kroon om te laten horen hoe goed hij wel niet weet wat er allemaal gaande is in koers....
Dat is geen commentaar geven, dat is jezelf moeten bewijzen. Triest geval!!
Dat is geen commentaar geven, dat is jezelf moeten bewijzen. Triest geval!!
Karsten zal het niet kunnen laten als die kwetteraar (belske) weer een hoop onzin verteld.
Quote v/d week; Wuyts somt op een bepaald ogenblik op wat de ploegleiders nu zouden moeten toen als ze tenminste zo slim zouden zijn. Waar wacht hij op. Later herhaalde hij het in zekere zin nogmaals (al weet ik niet meer in welke context) 'dat er in de wagens geen slimmeriken zitten.
Dus nu kennen wij de grootste slimmerik.
Quote v/d week; Wuyts somt op een bepaald ogenblik op wat de ploegleiders nu zouden moeten toen als ze tenminste zo slim zouden zijn. Waar wacht hij op. Later herhaalde hij het in zekere zin nogmaals (al weet ik niet meer in welke context) 'dat er in de wagens geen slimmeriken zitten.
Dus nu kennen wij de grootste slimmerik.
Nu ben ik ook fan van de VRT, maar je kunt het ook overdrijven .Enzzo schreef: ↑05 sep 2020 00:34 Ik ben een chronische vrt kijker en luisteraar! Omdat ik die harde, lompe en zelfverzekerde Nederlandse commentaren en nieuws items en gebrek aan redactie en gebrek aan diepgang en gebrek aan onderzoeksjournalistiek en gebrek aan kwaliteit en oppervlakkigheid en commerciële reclames gewoon niet kan verteren!
Joris vd Berg is 3x niks, geen kennis van zaken. Clement is inhoudelijk sterk, maar lult teveel imo, irritante stem ook. Kroon had ik graag op de NOS erbij gehad, die geeft ook fijn commentaar. Wuyts komt klaar op vAert, daar heb ik geen zin in om naar te luisteren. Eurosport reclame gaat op een gegeven moment ook vervelen.
Kortom: de NOS krijgt de voorkeur dit jaar. Ze hebben goeie analyses tussendoor, met Danny Nelissen en andere oud-renners. Clement is goed, Ducrot ook wel oké, alleen jammer van vd Berg.
Kortom: de NOS krijgt de voorkeur dit jaar. Ze hebben goeie analyses tussendoor, met Danny Nelissen en andere oud-renners. Clement is goed, Ducrot ook wel oké, alleen jammer van vd Berg.