PHOTOSHOP
-
- Forum-lid
Zeker niet verkeerd Eddie Bouncer! Leuk idee, dat van die windgoden..
Ik ben nu ook bezig met mijn versie.
Vind het wel jammer dat ze het woord Bora niet op het wiel hebben staan, heb je dat gewoon ergens anders vandaan geplukt Eddie?
Ik ben nu ook bezig met mijn versie.
Vind het wel jammer dat ze het woord Bora niet op het wiel hebben staan, heb je dat gewoon ergens anders vandaan geplukt Eddie?
-
- Forum-lid
@ KukeleKupers/meeuh: Dat Bora heb ik van een 'gewone' Bora afgesloopt >
Het woord Arte zelf gemaakt. Er is bij mijn weten helaas geen Campagnolo font/lettertype.
Bedankt voor het wijzen op die remrand. Ik heb de afbeelding nog niet echt precies gemaakt. (De gele lijnen in het verlengde van de spaken zitten bijv nog niet helemaal goed, de 'goden' zijn nog niet allemaal even groot, de tekst 'Skiron' zit door zo'n gele lijn, etc.)
@ KDS: Tiest gaat je bike vast nog even pimpen - anders zal ik even kijken van de week...
Ben benieuwd naar jullie evt. BoraArt!
Het woord Arte zelf gemaakt. Er is bij mijn weten helaas geen Campagnolo font/lettertype.
Bedankt voor het wijzen op die remrand. Ik heb de afbeelding nog niet echt precies gemaakt. (De gele lijnen in het verlengde van de spaken zitten bijv nog niet helemaal goed, de 'goden' zijn nog niet allemaal even groot, de tekst 'Skiron' zit door zo'n gele lijn, etc.)
@ KDS: Tiest gaat je bike vast nog even pimpen - anders zal ik even kijken van de week...
Ben benieuwd naar jullie evt. BoraArt!
Mijn fiets is bezeten!
[quote="Eddie Bouncer"]@ KukeleKupers/meeuh: Dat Bora heb ik van een 'gewone' Bora afgesloopt >
Ben benieuwd naar jullie evt. BoraArt![/quote]
Eddie, Its your turn. Sla deze beurt even over. Sorry KDS. Heb het nogal druk en veel andere fotoshop dingen te doen. Leg de laatste hand aan mijn photoshopmotor:D en mijn site heeft een grondige poetsbeurt nodig want dit is niks:/
Eddie, Its your turn. Sla deze beurt even over. Sorry KDS. Heb het nogal druk en veel andere fotoshop dingen te doen. Leg de laatste hand aan mijn photoshopmotor:D en mijn site heeft een grondige poetsbeurt nodig want dit is niks:/
[quote="Eddie Bouncer"]@ KukeleKupers/meeuh: Dat Bora heb ik van een 'gewone' Bora afgesloopt >
Oke, thx. Ik was ook van plan het gewoon te slopen van een ander wiel, maar het zou natuurlijk handiger geweest zijn als er een lettertype geweest zou zijn.
Oke, thx. Ik was ook van plan het gewoon te slopen van een ander wiel, maar het zou natuurlijk handiger geweest zijn als er een lettertype geweest zou zijn.
-
- Forum-lid
zoiets?:
ps: spaken zijn de oude gebleven. Maar dit geeft wel een idee hoop ik.
ps: spaken zijn de oude gebleven. Maar dit geeft wel een idee hoop ik.
Mijn fiets is bezeten!
Motorproject is af:D
Heeft even wat uren gekost maar dan heb je ook wat (een plaatje)
Build from scratch was de bedoeling. Nou dat heb ik dus ook gedaan.
Eerst op een papiertje iets zitten kladeren. Dat vervolgens met het potlood bij PS getekend waardoor er dit uit kwam:
[img=http://img201.imageshack.us/img201/971/ ... piejq3.jpg]
Dat moest het worden. En vervolgens deel voor deel met het handje getekend:D
Resultaat:
[img=http://img201.imageshack.us/img201/3076 ... pievf6.jpg]
Ik vind hem tof, Dingen die verbeterd kunnen worden (waar ik van kan leren) hoor ik graag
Heeft even wat uren gekost maar dan heb je ook wat (een plaatje)
Build from scratch was de bedoeling. Nou dat heb ik dus ook gedaan.
Eerst op een papiertje iets zitten kladeren. Dat vervolgens met het potlood bij PS getekend waardoor er dit uit kwam:
[img=http://img201.imageshack.us/img201/971/ ... piejq3.jpg]
Dat moest het worden. En vervolgens deel voor deel met het handje getekend:D
Resultaat:
[img=http://img201.imageshack.us/img201/3076 ... pievf6.jpg]
Ik vind hem tof, Dingen die verbeterd kunnen worden (waar ik van kan leren) hoor ik graag
-
- Forum-lid
Niet realistisch, maar een beetje cartoon-achtig. Ziet er wel cool uit! Ik weet niet hoe je alles hebt gemaakt, dus ik kan geen tips geven op je werkwijze. De enige algemene tip die ik zou kunnen geven is om altijd referenties te zoeken om ideëen op te doen.
Mijn fiets is bezeten!
Dit is mijn eerste antwoord op boraart.
Had niet zoveel inspiratie dus wikipedia ingedoken en dit kwam eruit:
[img=http://img443.imageshack.us/img443/4859 ... einem4.jpg]
De strepen moeten de wind voorstellen (abstract) en tevens snelheid.
Wind omdat bora van boreas afkomt.
De kleur goud vanwege de verjaardag.
De rest van de tekst hoef ik niet uit te leggen.
Mischien krijg ik binnekort wel een goed idee:)
Had niet zoveel inspiratie dus wikipedia ingedoken en dit kwam eruit:
[img=http://img443.imageshack.us/img443/4859 ... einem4.jpg]
De strepen moeten de wind voorstellen (abstract) en tevens snelheid.
Wind omdat bora van boreas afkomt.
De kleur goud vanwege de verjaardag.
De rest van de tekst hoef ik niet uit te leggen.
Mischien krijg ik binnekort wel een goed idee:)
-
- Forum-lid
Je hebt iig al veel meer rekening gehouden met het thema zelf dan ik (Bora, synonym of technology, performance, speed and success.)
Idd die gouden kleur is niet heel origineel, maar past goed bij een jubileum.
Die windstrepen zijn wel een goed idee. Misschien kan je er een soort van patroon in aanbrengen oid of ze wat vloeiender maken (tov rechte strepen). Zoiets als zulke wielen:
En zo'n gradientje als achtergrond is altijd een goed idee Ik zal die van mij ook eens gaan aanpassen.
-----
edit
Heb me even uitgeleefd met het Bora wiel(is nog wel hetzelfde -niet correcte- wiel) en deze tegen een oude Romaanse pilaar geplaatst:
Idd die gouden kleur is niet heel origineel, maar past goed bij een jubileum.
Die windstrepen zijn wel een goed idee. Misschien kan je er een soort van patroon in aanbrengen oid of ze wat vloeiender maken (tov rechte strepen). Zoiets als zulke wielen:
En zo'n gradientje als achtergrond is altijd een goed idee Ik zal die van mij ook eens gaan aanpassen.
-----
edit
Heb me even uitgeleefd met het Bora wiel(is nog wel hetzelfde -niet correcte- wiel) en deze tegen een oude Romaanse pilaar geplaatst:
Mijn fiets is bezeten!