Alles over vakanties op én met de fiets

Shimano Fiets Challenge 2007?

ldssjoerd
Forum-lid

ldssjoerd 07 mei 2007 00:51

Vandaag de 150K cyclo gereden. Ik sluit me geheel aan bij alle negatieve reacties. Ik denk niet dat ik (en de fietsmaten) nogmaals de SFC gaan rijden. Er zijn veel betere in bijvoorbeeld België waar je 'waar' voor je geld en inzet krijgt. Het zou sportief zijn van de organisatie om in ieder geval een deel van de kosten terug te storten. Ik heb werkelijk geen idee wat ze met het geld hebben gedaan :-( en sponsors genoeg dacht ik zo. Shimano wil zijn goede naam naam hier toch niet aan verbinden...

derosa
Forum-lid

Gebruikersavatar derosa 07 mei 2007 01:09

Niet klagen allemaal: Met Shimano ben je zelden verzekerd van waar voor je geld

marven
Forum-lid

marven 07 mei 2007 01:37

Het viel zeker niet echt mee vandaag... En dan bedoel ik niet alleen mijn conditie tijdens de 150 km, maar vooral de organisatie.

Ik vraag mij af waar het geld is gebleven van al die inschrijvingen? Het moet toch ergens gebleven zijn. Leon van Bon soms? Het geld is in ieder geval niet in een goed georganiseerde toch gestopt.

Geld terug storten lijkt mij een goede oplossing organisatie!

Wie gaat Radar trouwens aanschrijven? Laten wij dat met zijn allen doen als de organisatie niet snel met een verklaring komt!

soffatti
Forum-lid

soffatti 07 mei 2007 01:41

Ik sluit me bij alle reacties aan betreffende de 150km cyclo die ik ook heb gedaan. Na afloop nog flink mot gehad met een paar van die mannen met jassen van verkeersregelaars. Die liepen te zeuren om niks, iets waar ik totaal geen zin in had na de 150km rit. Dus dat hebben ze ook wel gemerkt van mij en het groepje waarmee ik reed.
Bah erg jammer.......

cor01
Forum-lid

cor01 07 mei 2007 02:34

Quote: Origineel geplaatst door alstro op 06 Mei 2007
Hoogte punt van de dag :

de hoofdredacteur van fiets komt bij mijn vrouw - wij van Wielertoerist hadden onze eigen bevooradingspost - vragen of hij ook wat water mag !

Dit zegt eigenlijk alles...
"Afstappen is geen optie"

lunatix
Forum-lid

lunatix 07 mei 2007 11:55

Hoogte punt van de dag :

de hoofdredacteur van fiets komt bij mijn vrouw - wij van Wielertoerist hadden onze eigen bevooradingspost - vragen of hij ook wat water mag !

Hulde aan je vrouw!!! Dit zorgt er dus wel voor dat er binnen Fiets in ieder geval een focus kan/zal zijn op het afgelopen weekend.

Ik heb ook een boze (maar nette) mail gestuurd naar de redactie van Fiets en ook gevraagd om het geld terug te krijgen!

wallace
Forum-lid

wallace 07 mei 2007 12:41

ben ook net lid geworden om even bij de rest aan te sluiten .
heb zaterdag de 100 km gedaan , mooie tocht , maar dat is ook alles .
conclusie van deze tocht  ,   OPGELICHT !

Rodrick
Forum-lid

Gebruikersavatar Rodrick 07 mei 2007 12:49

Quoten: Origineel geplaatst door lunatix op 07 Mei 2007

Hoogte punt van de dag :de hoofdredacteur van fiets komt bij mijn vrouw - wij van Wielertoerist hadden onze eigen bevooradingspost - vragen of hij ook wat water mag !

Hulde aan je vrouw!!! Dit zorgt er dus wel voor dat er binnen Fiets in ieder geval een focus kan/zal zijn op het afgelopen weekend.Ik heb ook een boze (maar nette) mail gestuurd naar de redactie van Fiets en ook gevraagd om het geld terug te krijgen!

He mannen, hier die hoofdredacteur!
Jullie klachten zijn niet mals en helaas niet onterecht ook. Ik ben druk bezig om boven water te krijgen wat er waarom mis is gegaan. Fiets en Shimano hebben de Shimano FietsChallenge niet zelf georganiseerd, maar dat door een bureau laten doen. Maar het straalt natuurlijk wel op ons allebei af en dus pakken we die verantwoordelijkheid op.
Wel wil ik hier een tamelijk onzinnige post van ene Astro uit de wereld helpen, want ik merk dat deze hier als een ongeleid projectiel gaat rondzingen. Ik ben hoofdredacteur van Fiets en ik ben gisteren niet van start gegaan. Dus waar vandaan komt dat ik ergens water zo hebben gebietst is mij een raadsel. Ik vind kritiek hier prima, maar laten we het wel zuiver houden, ok!

marz
Forum-lid

marz 07 mei 2007 13:10

Heren, ik moet toch ook zeggen dat ik gister een mooie dag heb gehad, de koers op zich was zeer gezellig en een mooie omgeving, en mooi weer. EN ik moet me bij een post van Havana aansluiten dat wanneer je aan een koers als deze begint je in eerste instantie zelf zorgt voor voldoende drank en voeding, nooit afhankelijk worden van de organisatie. En dat er klachten zijn kan in begrijpen, maar durf ook eens verder te kijken dan alleen maar te klagen.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

marz
Forum-lid

marz 07 mei 2007 14:01

Bleubird1, net als jij ook met het een en ander bij, en ben het eens dat het niet helemaal netjes is geregeld, maar ik ga er nooit van uit dat je voldoende krijgt van een organisatie.
Begin trouwens nu nog meer medelijden te krijgen met de mensen die hun bidon meteen verloren aan het begin afdaling Vaals!, die hadden helemaal niets meer.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

composite
Forum-lid

composite 07 mei 2007 14:03

@ Daniel 1975: Hoe groot was die groep waarin jij finishte?? Ik ben namelijk 70-ste geworden, heb mijn ballen uit mijn broek gereden om bij de eerste 50 te zitten! Ik baalde een beetje van de 70-ste stek, maar hoor nu dat er nog een groep voor mij zat die 15 km te weinig hebben gereden....
Om nog even aan te pikken bij de rest: inderdaad slechte organisatie!!
Gang is alles!!

Plaats reactie