Ronde van Vlaanderen
-
- Forum-lid
alsnog alles binnen!!
pfieuwww
Moet het bordje aan je stuur? of mag hij ook achter het zadel
?
pfieuwww
Moet het bordje aan je stuur? of mag hij ook achter het zadel
?
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
[quote="RubenM"]Is het eigenlijk de moeite waard om een chip te nemen? Voorwat dient dat dat allemaal. Ik rij morgen ook mijn eerste en heb geen flauw benul wat me te wachten staat... [/quote]
Dat ligt eraan wat je wilt.
Als je gewoon de route wilt rijden kun je dat. Incl. bevoorradingen en foto's.
Die foto is achteraf te bestellen tegen een flinke prijs.
Zo kun je nu ook een videoopname laten maken tegen vergoeding met die chip.
Als je anders niks wilt kruis je niks aan op je inschrijfformulier.
Ben je gewoon 30 kwijt bij inschrijven, bij terugkomst krijg je 5,- terug voor je nummer en als bewijs krijg je een diploma.
Dat is het.
Voor mij is de rest een commercieel uitmelken. Dus ik fiets en krijg het diploma.
En heb een leuke dag gehad.
Tot morgen.
Dat ligt eraan wat je wilt.
Als je gewoon de route wilt rijden kun je dat. Incl. bevoorradingen en foto's.
Die foto is achteraf te bestellen tegen een flinke prijs.
Zo kun je nu ook een videoopname laten maken tegen vergoeding met die chip.
Als je anders niks wilt kruis je niks aan op je inschrijfformulier.
Ben je gewoon 30 kwijt bij inschrijven, bij terugkomst krijg je 5,- terug voor je nummer en als bewijs krijg je een diploma.
Dat is het.
Voor mij is de rest een commercieel uitmelken. Dus ik fiets en krijg het diploma.
En heb een leuke dag gehad.
Tot morgen.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="kool486"]chips bij de start?[/quote]
En popcorn. Bedoeling was eigenlijk een barbecue te houden bij de start, maar dat werd met het huidige economische klimaat iets te prijzig. Geen enkele slager wilde dat festival sponsoren.
En popcorn. Bedoeling was eigenlijk een barbecue te houden bij de start, maar dat werd met het huidige economische klimaat iets te prijzig. Geen enkele slager wilde dat festival sponsoren.
Het was een topdag qua weer, kon niet beter! Op de Kapelmuur was het groots: zwart van de mensen en een helikopter om het compleet te maken. Voor het overige vond ik het wel errug druk... Op de Koppenberg en de Paterberg was daardoor niet te fietsen en hier en daar waren toch wel behoorlijke opstoppingen. Maar ach, ik ga niet klagen want je weet dat je dit kunt verwachten met 20.000 man. Veel Italianen gezien en ik hoorde regelmatig Engels om me heen. En nu in wielerpakje + koerspet morgen voor de buis kijken hoe Cancellara Tommeke gaat vernederen.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Het was geweldig. Alleen even op de Koppenberg gelopen omdat het een file van voetgangers was waar niet door gefietst kon worden.
Die klinkers lagen ook ongelooflijk glad aan de rechterzijde.
Maar wat een prachtig weer. Heb nog een stukje met een Noor opgereden die de eerste keer hier was. Hij vondt het geweldig en very steep slopes.
Volgens mij hebben ze nog ergere in Noorwegen.
Maar ik ben compleet uitgewoond. Mijn handen doen nog pijn, toen ik uit de douche kwam en de trap afliep brak ik bijna onder mijn knieen, zo stijfheid al.
Waarschijnlijk gaat de leeftijd toch een rol spelen. Maar gemiddeld 21,6 en 6,32 zuivere fietstijd. Goed of slecht ik weet het niet........het was gewoon weer leuk.
Die klinkers lagen ook ongelooflijk glad aan de rechterzijde.
Maar wat een prachtig weer. Heb nog een stukje met een Noor opgereden die de eerste keer hier was. Hij vondt het geweldig en very steep slopes.
Volgens mij hebben ze nog ergere in Noorwegen.
Maar ik ben compleet uitgewoond. Mijn handen doen nog pijn, toen ik uit de douche kwam en de trap afliep brak ik bijna onder mijn knieen, zo stijfheid al.
Waarschijnlijk gaat de leeftijd toch een rol spelen. Maar gemiddeld 21,6 en 6,32 zuivere fietstijd. Goed of slecht ik weet het niet........het was gewoon weer leuk.
people are strange when you\'re a stranger
Ik heb ook een mooie dag gehad. Het weer was super en ik zag net onder de douche dat ik flink verbrand ben aan de armen. Heb net aftersun gesmeerd, volgens mij heb ik dat nog nooit zo vroeg gedaan.
Mijn dagafstand was 150km. De ronde was goed voor 140km, 5 uur en 46 minuten, gem 25,2.
Ik heb alleen op de koppenberg moeten lopen, die stond van voor tot achter vol
Mijn dagafstand was 150km. De ronde was goed voor 140km, 5 uur en 46 minuten, gem 25,2.
Ik heb alleen op de koppenberg moeten lopen, die stond van voor tot achter vol