Flarer Itali�
Me broertje had begin November een Galileo 2007 met Mirage 2x10 bij Flarer besteld, opgegeven levertijd 60 dagen.
inmiddels bijna 5 maanden verder nog niks.
Ze hebben enkele malen aangegeven kwa. uitstel. Eerst van ja hij komt dan en dan binnen en vervolgens weer nu zeggen ze dat ze hem a.s. maandag binnen hebben.
Wel lekker die 500 euro aanbetaling weet niet hoeveel mensen er wachten maar dat is wel lekker rente vangen.
inmiddels bijna 5 maanden verder nog niks.
Ze hebben enkele malen aangegeven kwa. uitstel. Eerst van ja hij komt dan en dan binnen en vervolgens weer nu zeggen ze dat ze hem a.s. maandag binnen hebben.
Wel lekker die 500 euro aanbetaling weet niet hoeveel mensen er wachten maar dat is wel lekker rente vangen.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Dat is ook één van de redenen waarom ik voor de De Rosa bij mijn FM ga.
Ik betaal geen cent voorschot. Dus kan er ook niks mislopen. En als ik iets wens te weten loop ik gewoon eens langs, 't is op enkele meters van m'n werk.
Ik betaal geen cent voorschot. Dus kan er ook niks mislopen. En als ik iets wens te weten loop ik gewoon eens langs, 't is op enkele meters van m'n werk.
Iedereen moet daar kopen waar hij/zij het beste gevoel bij heeft. Flarer kan weinig aan de levertijden van Pinarello doen en sturen de bestelde spullen z.s.m. verder.
Met Pegoretti en Somec heb ik goede ervaringen opgedaan. Met de grote merken wisselende resultaten.
Met Pegoretti en Somec heb ik goede ervaringen opgedaan. Met de grote merken wisselende resultaten.
Geen idee, inderdaad bloedmooie frames en zeer fraaie spuitschema's. Tot twee jaar terug deed ik er veel in (de stalen frames ware echt geweldig) maar heb me op andere produkten gericht. Ik weet dat Camiel v/d berg er een poos iets in heeft gedaan. Misschien kun je eens bij hem informeren.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door BianchiSL3 op 25 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 24 Maart 2007
Ik werk ook beroepsmatig al vele jaren met Italianen en kan enkel zeggen dat als je ze tijd geeft dat het uiteindelijke resultaat er mag zijn. Problemen ontstaan pas bij drukte of grote aantallen waarbij men iets minder nauw gaat kijken en soms een steekje laat vallen (Campa uitgezonderd).
Heb je een winkel Sharkman? Waar heb jij dan goede ervaringen mee?
Ik ga me nu wel over Flarer verbazen, de afgelopen dagen veel met Flarer gemaild en altijd na max. 1 dag antwoord. Woensdag j.l. het frame per mail definitief besteld maar ook na een herinnerings mail (vrijdag) niets meer gehoord. Dat moet niet te lang duren want dan gaan mijn centen ergens anders heen.
Nog steeds geen antwoord van Flarer!!?? Krijg er per dag een rotter gevoel over!
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 24 Maart 2007
Ik werk ook beroepsmatig al vele jaren met Italianen en kan enkel zeggen dat als je ze tijd geeft dat het uiteindelijke resultaat er mag zijn. Problemen ontstaan pas bij drukte of grote aantallen waarbij men iets minder nauw gaat kijken en soms een steekje laat vallen (Campa uitgezonderd).
Heb je een winkel Sharkman? Waar heb jij dan goede ervaringen mee?
Ik ga me nu wel over Flarer verbazen, de afgelopen dagen veel met Flarer gemaild en altijd na max. 1 dag antwoord. Woensdag j.l. het frame per mail definitief besteld maar ook na een herinnerings mail (vrijdag) niets meer gehoord. Dat moet niet te lang duren want dan gaan mijn centen ergens anders heen.
Nog steeds geen antwoord van Flarer!!?? Krijg er per dag een rotter gevoel over!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 27 Maart 2007
Hint:
Dank voor de hint, had ik ook al bedacht. Maar ik heb er een hekel aan om met mijn geld te leuren. Flarer moet het graag willen hebben en er wat voor willen doen!
Hint:
Dank voor de hint, had ik ook al bedacht. Maar ik heb er een hekel aan om met mijn geld te leuren. Flarer moet het graag willen hebben en er wat voor willen doen!
Zojuist mailtje van Flarer, over me broertjes fiets met Mirage (Pinarello Galileo met Mirage groep) Campa. kan momenteel geen Campa. Mirage groepen leveren aan Pina. daarom duurt het langer.
Tegen meerprijs van 68 euro is een Veloce groep mogelijk.
Tegen meerprijs van 68 euro is een Veloce groep mogelijk.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 27 Maart 2007
Zojuist mailtje van Flarer, over me broertjes fiets met Mirage (Pinarello Galileo met Mirage groep) Campa. kan momenteel geen Campa. Mirage groepen leveren aan Pina. daarom duurt het langer.Tegen meerprijs van 68 euro is een Veloce groep mogelijk.
Ik zou geen seconde twijfelen, neem de veloce.
Zojuist mailtje van Flarer, over me broertjes fiets met Mirage (Pinarello Galileo met Mirage groep) Campa. kan momenteel geen Campa. Mirage groepen leveren aan Pina. daarom duurt het langer.Tegen meerprijs van 68 euro is een Veloce groep mogelijk.
Ik zou geen seconde twijfelen, neem de veloce.
heeft er iemand ervaring met arcobaleno-sport in Italie?
WWW.ARCOBALENO-SPORT.IT
Die biedt F4:13 frames aan voor Euro 1.450,00. Vraagt echter ook een aanbetaling van Euro 500,00, maar zonder goede recensies voel ik hier weinig voor. Straks kan ik naar mijn centen fluiten.
postamble();
WWW.ARCOBALENO-SPORT.IT
Die biedt F4:13 frames aan voor Euro 1.450,00. Vraagt echter ook een aanbetaling van Euro 500,00, maar zonder goede recensies voel ik hier weinig voor. Straks kan ik naar mijn centen fluiten.
postamble();