Time
Wat was er mis met het spuitwerk Havana? Op de (kleine) plaatjes ziet de fiets er prachtig uit in elk geval!
@Buddo, klopt maar gelukkig is een stuurpen ook zo gewisseld! Ik wil er een iets nieuwere Chorus groep opzetten waarbij alles zwart is, met name de remhoeven vind ik een beetje afsteken bij het frame momenteel. En dan kan deze groepset weer op m'n titanium frame.
@Buddo, klopt maar gelukkig is een stuurpen ook zo gewisseld! Ik wil er een iets nieuwere Chorus groep opzetten waarbij alles zwart is, met name de remhoeven vind ik een beetje afsteken bij het frame momenteel. En dan kan deze groepset weer op m'n titanium frame.
Ah... dat herken ik, maar dan kun je ook gewoon een los setje remhoeven kopen
Op mijn winterfiets had ik eerst ook alu kleurige remmen, op zich prima... die wordt toch niet vaak schoon gemaakt, maar toen ik op mp een zwart setje Veloce remmen voor weinig zag heb ik ze toch gewisseld
- thestudent
- Forum-lid HC
Deze zijn nu al erg retro aan het worden. En trouwens je mist t.o.v een moderne fiets ook niet zo veel. Campa 10sp kan heel goed schakelen. Het enige jammere is de FSA crank. Als je nog een campagnolo kan vinden een leuke upgrade.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik zat me al af te vragen welke remmen dat waren. Ik denk dat ik te veel spacers zie voor een fiets uit de profploeg, maar wat geeft t.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik kan dit volledig beamen. Ik wissel af tussen een oude VXRS met SRAM Red 2013 groep (10sp) en een Specialized Tarmac SL6 S-Works met Force 22. De Time rijd nog steeds erg goed, en is voor mij stijf zat. Het enige duidelijke verschil zit in de banden omdat op de VXRS max 24 mm banden passen en op de nieuwe heb ik 26mm (Specialized Turbo), waardoor je wat comfort mist.thestudent schreef: ↑27 jul 2022 21:39 Deze zijn nu al erg retro aan het worden. En trouwens je mist t.o.v een moderne fiets ook niet zo veel. Campa 10sp kan heel goed schakelen. Het enige jammere is de FSA crank. Als je nog een campagnolo kan vinden een leuke upgrade.
Maar weer wat leven in dit topic blazen. Vandaag bij Nederlands oudste Time dealer geweest (buy local, dus Remco in Zoetermeer) om, na veel voorwerk op het www en daarna de nodige bezoeken aan dealers in het hele land, de aanschaf van een Alpe d'Huez X frame te bespreken. Nog een paar lastige keuzes te maken ;
Volgende week gaan we verder, dus to be continued...
- welke kleur
- welke groep
- welke wielen
- welk stuur/stuurpen combi
- welk zadel
Volgende week gaan we verder, dus to be continued...
Time is (almost) on my site