Landis positief getest
Quoten: Origineel geplaatst door intersantos op 04 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 04 Augustus 2006
Ik snap niet hoe Mart Smeets tot die uitlatingen komt. Hij heeft nooit serieus gefietst, hij kan enkel andere een beetje napraten.
Iemand die als journalist al zo veel jaar intensief de wielersport volgt, weet echt wel waar hij over praat!
lees eens een boekje van hem, dan weet je ook hoeveel die wel weet...
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 04 Augustus 2006
Ik snap niet hoe Mart Smeets tot die uitlatingen komt. Hij heeft nooit serieus gefietst, hij kan enkel andere een beetje napraten.
Iemand die als journalist al zo veel jaar intensief de wielersport volgt, weet echt wel waar hij over praat!
lees eens een boekje van hem, dan weet je ook hoeveel die wel weet...
-
- Forum-lid
Iedere renner die nu de TdF uitrijdt kan dat ook zonder doping en dat soort chemische middeltjes. Het zal alleen niet zo snel gaan als nu. Maar wie vraagt daar nu om? Het is aardig om te vernemen dat een tijdrit is afgeraffeld met een gem. boven de 50 km/u. Wel, zonder doping zal dit 48 km/u zijn. Dat geldt voor alle deelnemers en dan blijven de onderlinge verschillen toch onveranderd? Op een broodje kaas alleen zal je er heel wat langer over doen , maar met een goede voeding waarbij de noodzakelijke mineralen etc deelvan uitmaken kan de TdF gewoon uitgereden worden. Wel langzamer dan nu, maar ook gezonder!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 03 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 03 Augustus 2006
HET LAATSTE NIEUWS!!!
Ook LEFEVRE word aangevallen!!
Toevallig dat ik dit alles zei he?Zeker!!!
O ja? door wie?
Door de pers, op de site van quickstep heeft hij een openbrief geschreven als reactie daarop
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 03 Augustus 2006
HET LAATSTE NIEUWS!!!
Ook LEFEVRE word aangevallen!!
Toevallig dat ik dit alles zei he?Zeker!!!
O ja? door wie?
Door de pers, op de site van quickstep heeft hij een openbrief geschreven als reactie daarop
Train ze!
Brief?Wilt gewoon niets zeggen wat er voor 1january 2005 is gebeurd!Zo is het gemakelijk!
Ok,jullie hebben gelijk!3weken TDF,alle dage spaghetti met plat water!
In koers wat druivensuiker,sportdrank,1cola'tje!
Gem.TDF ;42-43?
Het kan!
Gem.TDF ;42-43?
Het kan!
il magnifico
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 04 Augustus 2006
Brief?Wilt gewoon niets zeggen wat er voor 1january 2005 is gebeurd!Zo is het gemakelijk!
Gem.TDF ;42-43?
Het kan!
Dat mag hij niet, andere overigens ook niet.
Gem.TDF ;42-43?
Het kan!
Dat mag hij niet, andere overigens ook niet.
Train ze!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Omdat Ullrich voor meer dan 30.000 euro aan Epo en andere hormonen heeft besteld bij Fuentes volgens een Duitse arts die zegt in zaken te hebben in het dossier. Ook zou er contract zijn dat Jan voor overwinningen ook nog zou betalen aan Fuentes.
Ik kan het niet lezen, want ik kan die krant hier nergens kopen en op het internet staat het ook niet. Dus als niemand het inscand kunnen we het hier in Nederland niet lezen.
Ik kan het niet lezen, want ik kan die krant hier nergens kopen en op het internet staat het ook niet. Dus als niemand het inscand kunnen we het hier in Nederland niet lezen.
Daar iedereen een mening heeft over doping en omdat die nogal uiteen lopen graag het volgende. Of renners nu doping gebruiken of niet, het blijft een feit dat een wedstrijd of competitie eerlijk moet verlopen! Iedereen moet, gezien zijn kwaliteiten en talent, de mogelijkheid moet krijgen om te competeren met gelijke kansen! Feit is nu dat er 2 soorten snelheid in het peleton worden gehanteerd. Ik ben niet tegen doping maar dit moet wel onder begeleiding van onafhankelijke ervaren artsen, die verbonden moeten zijn aan ploeg, gebeuren. Daarboven moet een landelijke, door de overheid gestuurde, organisatie staan die deze artsen controleerd zoals bijvoorbeeld een olympisch comité. Dan krijgen weer mooie sport met eerlijke kansen voor iedereen!
Gerardo
B-STAAL OOK POSITIEF
Floyd Landis is ook in de contra-expertise positief bevonden op het gebruik van testosteron, zo maakte de internationale wielrenunie UCI zaterdagochtend bekend. Het resultaat van de B-staal bevestigt daarmee de uitslag van de eerste test. De Amerikaanse winnaar van de Tour de France kan waarschijnlijk een schorsing van twee jaar tegemoet zien.
Landis (Phonak) leverde na de zeventiende etappe van de Tour de France een positieve plas in. Hij moet zijn Tour-zege waarschijnlijk opgeven.
Wat is dit toch erg....
Waar gaat dit allemaal heen?
Floyd Landis is ook in de contra-expertise positief bevonden op het gebruik van testosteron, zo maakte de internationale wielrenunie UCI zaterdagochtend bekend. Het resultaat van de B-staal bevestigt daarmee de uitslag van de eerste test. De Amerikaanse winnaar van de Tour de France kan waarschijnlijk een schorsing van twee jaar tegemoet zien.
Landis (Phonak) leverde na de zeventiende etappe van de Tour de France een positieve plas in. Hij moet zijn Tour-zege waarschijnlijk opgeven.
Wat is dit toch erg....
Waar gaat dit allemaal heen?