Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Koga

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 25 mar 2008 20:28

Hele strakke fiets!
''niets zo mooi als de glans van gepoetst carbon in de ochtendzon..."

dstentler

dstentler 26 mar 2008 13:51

intersantos schreef:Hele strakke fiets!
''niets zo mooi als de glans van gepoetst carbon in de ochtendzon..."



Ik was eigenlijk nooit echt zo van de carbonlook. Echter is het van een afstand redelijk zwart (en zie je de blokjes niet echt), dus kan ik er goed mee leven.
De slogan ''niets zo mooi als de glans van gepoetst carbon in de ochtendzon" vind ik schitterend gevonden, en klopt nog ook!

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 27 mar 2008 13:33

Remmen zijn niet op dezelfde manier gemonteerd..?

vincent2008
Forum-lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 mar 2008 11:52

vincent2008 27 mar 2008 14:10

Er staan prachtige Koga's in dit topic zeg. Als ik een keer de kans krijg zal ik ook foto's van mijn granwinner 2006 (zwart-witte versie) posten.

allstar
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mar 2008 19:52

allstar 03 apr 2008 11:25

Wat vinden de Koga experts van de Skil Team Edition 105? > http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... id=4426997

Ik vind het een héle mooie fiets, maar wel een hoop geld. Een van de "zwakke" punten is de wielset, Shimano RS-10, of zijn jullie dat niet met mij eens? ;)

torch
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 jan 2007 00:04

torch 03 apr 2008 12:42

AllStar schreef:Wat vinden de Koga experts van de Skil Team Edition 105? > http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... id=4426997

Ik vind het een héle mooie fiets, maar wel een hoop geld. Een van de "zwakke" punten is de wielset, Shimano RS-10, of zijn jullie dat niet met mij eens? ;)


erg fraai, al ben ik lichtelijk bevooroordeeld; ik heb nl. de Ultegra-SL versie van de Skil Team Edition ;-). Of de wielset goed is? geen idee. Volgens mij een set op 'instap-niveau' maar ut rijdt best ;-)

topic gestart (door mij) nav dit model;
Koga Team Edition

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 03 apr 2008 14:49

Wel een aardige fiets. De wielset is beter dan de whr 500 en smoelt erg goed. Een wielsetje is trouwens ook zo vervangen en dan heb je een goede reserveset.

allstar
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mar 2008 19:52

allstar 03 apr 2008 14:58

fizik schreef:Wel een aardige fiets. De wielset is beter dan de whr 500 en smoelt erg goed. Een wielsetje is trouwens ook zo vervangen en dan heb je een goede reserveset.


Dat is waar, nieuwe wielset kan altijd nog. Heb ook naar Red Bull gekeken, maar heb al een beetje besloten dat ik liever een fiets bij de lokale FM (=Koga dealer) koop ivm service / onderhoud etc. Dan liever iets meer betalen, hoewel: "iets" meer is gewoon een hoop extra geld, want de Red Bulls zijn vriendelijker geprijsd :(

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 03 apr 2008 15:11

AllStar schreef:
fizik schreef:Wel een aardige fiets. De wielset is beter dan de whr 500 en smoelt erg goed. Een wielsetje is trouwens ook zo vervangen en dan heb je een goede reserveset.


Dat is waar, nieuwe wielset kan altijd nog. Heb ook naar Red Bull gekeken, maar heb al een beetje besloten dat ik liever een fiets bij de lokale FM (=Koga dealer) koop ivm service / onderhoud etc. Dan liever iets meer betalen, hoewel: "iets" meer is gewoon een hoop extra geld, want de Red Bulls zijn vriendelijker geprijsd :(


Zoveel schilt het ook weer niet hoor. Je moet toch twee keer naar Duitsland kachelen.
Op marktplaats staat een nieuwe skil team ultegra te koop voor €1299. Ik neem aan dat een andere fietsenmaker deze fiets deze fiets ook voor deze prijs kan leveren.

Ik heb zelf trouwens wel voor een RB gekozen. Maar als ik die koga eerder had gezien dan was dat wel een serieuze overweging geweest. Bij mij ging het om cube en RB en ik had bij RB een beter gevoel. Succes met je keuze.

allstar
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mar 2008 19:52

allstar 03 apr 2008 15:18

gaisdergerman schreef:Zoveel schilt het ook weer niet hoor. Je moet toch twee keer naar Duitsland kachelen.
Op marktplaats staat een nieuwe skil team ultegra te koop voor €1299. Ik neem aan dat een andere fietsenmaker deze fiets deze fiets ook voor deze prijs kan leveren.

Ik heb zelf trouwens wel voor een RB gekozen. Maar als ik die koga eerder had gezien dan was dat wel een serieuze overweging geweest. Bij mij ging het om cube en RB en ik had bij RB een beter gevoel. Succes met je keuze.


Ik heb die FM gisteren gebeld, en ze krijgen ze over 2 weken weer binnen (Ultegra voor €1299,-). Zal zo eens vragen of ze me hier ook die korting kunnen geven ;)

Plaats reactie