Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 16 jan 2011 18:40

[quote="girlinred"][quote="tomkolkman"]Het was inderdaad erg goed weer alleen vond ik de wind nog wat aan de harde kant, buiten om dat toch een heel aardig rondje weg getrapt.

Oldenzaal-Saasveld-Zenderen-Enter-Rijssen-Nijverdal-Holten-Laren-Lochem-Barchem-Ruurlo-Borculo-Neede-Rietmolen-Sint Isodoruhoeve-Beckum-Hengelo-Oldenzaal en als toetje nog een een extra rondje over de tankenberg gepakt.

Dit alles maakt bij elkaar net geen 140km en al met al 4:45 uur gefietst. Het meest positieve aan deze rit: Geen lekke band gereden![/quote]

We zijn jou toevallig niet tegengekomen? Wat voor kleding had je aan? Lijkt voor een groot deel op onze route namelijk. (lees net je topic over een ritje voor vandaag helaas lees ik die net pas..)

Heerlijk ritje; fijn om weer eens de Holterberg heen en weer te karren! lekker zonnetje in het begin, temperatuur top, als ik dan toch een nadeel moet noemen dan is dat inderdaad die wind. Deze was al een heel stuk minder dan gisteren maar pff, bij het gevoel dat ik vandaag had op de fiets past lamballen maar dat lukt niet echt zo ;). Afijn heerlijk gereden eindelijk eens droog! en nu met een voldaan gevoel op de bank.

ooh ja hier 1 lekke band op de oude Zonda's dus makkelijk gaat het wisselen niet, bandje erom bleek het ventiel te kort, volgend bandje paste wel gelukkig en net toen ik wilde gaan pompen komt er een man aan: "goede pomp nodig"? Ideaal even met hem meegelopen en in no time bandje op 7 bar.

Het was wel helmloze zondag trouwens vandaag.... :rolleye:[/quote]

Ach er komen vast nog wel meer mooie zondagen, volgende week misschien een ritje doen? Doordeweeks heb ik ook nog aardig wat tijd dus....

Ik had een blauwe helm en een antraciet Jack met rode accenten van Castelli aan. Gewoon een zwarte broek eronder + overschoen. Witte bril en nog een buff om de keel warm te houden. Komt dat overeen met iemand die je hebt gezien? Ik heb de meesten wel gegroet. Ik weet het die blauwe helm past er niet bij, maar ach. Oja reed op een bmc crosser met spatbordjes.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

diamond
Forum-lid

diamond 16 jan 2011 19:18

[quote="pinarello"][quote="Diamond"]Vandaag weer eens op de fiets gezeten,laatste keer was 13 sept 2010 !!!.
Het was een ieder geval droog en een waterig zonnetje,en kon dus ff de slecht weer fiets uitproberen.
Rondje in korte lijnen Lwd-deinum langs v Harinxmakanaal naar dronrijp,franeker,tzum,spannum,oosterlittens,jorwerd,weidum,deinum-Lwd.
Toch maar weer 54 km.
Nou maar lekker opbouwen.

gr der n..............s[/quote]

Wij zijn ook 2 keer door Weidum gereden om kwart voor 2 ongeveer en iets van half 4.

[/quote]

Toen zat ik al thuis:):),jullie kanonen vd Deinum squadra zijn toch een beetje te snel voor mij:rolleye:

gr vd Lwd n..........s:)

timbo16
Forum-lid
Contact

timbo16 16 jan 2011 20:12

Ik wilde vandaag ook minimaal 70km(liefst meer) willen doen.
Helaas een gebroken spaak en daardoor slag in m'n wiel, niet super ernstig maar wel heel vervelend dus na 46km vond ik het genoeg.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

corniel
Forum-lid HC

corniel 16 jan 2011 20:17

Na drie weken gekwakkel was ik duidelijk nog niet volledig hersteld. Toch wilde ik mee doen tijdens de cross-competitie van m'n cluppie. Het ging niet best.

Thuis bleek ik ook nog last te hebben van een gevalletje kettingschade:
Afbeelding

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 16 jan 2011 20:21

[quote="tomkolkman"][quote="girlinred"]We zijn jou toevallig niet tegengekomen? Wat voor kleding had je aan? Lijkt voor een groot deel op onze route namelijk. (lees net je topic over een ritje voor vandaag helaas lees ik die net pas..)
[/quote]

Ach er komen vast nog wel meer mooie zondagen, volgende week misschien een ritje doen? Doordeweeks heb ik ook nog aardig wat tijd dus....

Ik had een blauwe helm en een antraciet Jack met rode accenten van Castelli aan. Gewoon een zwarte broek eronder + overschoen. Witte bril en nog een buff om de keel warm te houden. Komt dat overeen met iemand die je hebt gezien? Ik heb de meesten wel gegroet. Ik weet het die blauwe helm past er niet bij, maar ach. Oja reed op een bmc crosser met spatbordjes.

[/quote]

Hmm volgens mij hebben we jou niet gezien, het aantal mensen met een helm op hun knar was te tellen op een paar vingers...
M.n. op de Holterberg heel veel mensen gezien, maar tot ongenoegen van PFW (die zin had om te spelen) reden ze allemaal de verkeerde kant op ;).
Volgende week zondag waarschijnlijk de maarten nijland classic, heb ik eindelijk een gave crosser is er door verhuizen, klussen e.d. verdomd weinig van terecht gekomen de laatste 1,5maand...Dus die maar eens uitlaten zonder wegwielen.

Doordeweeks heb ik vooralsnog ook nog even veel tijd, dus ;)
~live fast, die young ~

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 17 jan 2011 08:45

Gisteren de racert weer eens van stal gehaald.
Er stond een beetje wind.:(
En de temperatuur was heerlijk.
Omdat ik een nieuw zadel heb kreeg ik toch wel last van de kont.
Ik heb de laatste tijd alleen maar woon/werk gereden dus de 65 km die het nu waren haketen er op het laatst lekker in.
Als het weer zo blijft zal dat ook wel weer snel over gaan.
Het belangrijkste was dat ik weer eens lekker gefietst had en dat was een tijd geleden.

ramniv
Forum-lid

ramniv 17 jan 2011 08:55

Gister op de mountainbike voor het eerst buitengefietst sinds een paar jaar door een knieblessure. Een schamele 50 km (op de weg) maar het is een begin.

raassie
Forum-lid

raassie 17 jan 2011 08:59

Ik heb het weekend met een aantal mensen van de club door gebracht in Belgie. In de buurt van Sankt Vith en Schonberg. Ongeveer 130 km op de atb met ongeveer 2400 hoogtemeters. Oh ja en bij elkaar 21(!) lekke banden door gesnoeide meidoornstruiken langs de weg.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

bram21
Forum-lid

bram21 17 jan 2011 12:47

gisteren lekker gemtb't, toch weer 1,5 uur op de klok
Climb like an Oreamnos, descend like an Accipiter

kawouter
Forum-lid

kawouter 17 jan 2011 13:09

zaterdag een rondje Montferland van ongeveer 3,5u en gister een rondje Groesbeek van ongeveer 4,5u. Topweekend!

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 17 jan 2011 13:55

Zondag voor het eerst weer 4 uurtjes weggetrapt op de racer. Eeen rondje over de dijken via Emmerich.. (langs BZV Richard) Op sommig plekken was het weer een drukte van belang met al die hoogwatertoeristen.. Op zich niks mis mee.. maar wel die wandelaars met loslopende honden!! En andersom ;)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

diogenes
Forum-lid

diogenes 17 jan 2011 14:15

Net terug. Vies weer.
Velgenfluisteraar

Florezido

Plaats reactie