Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

cristallo problems?

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 20 mar 2006 19:19

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 19 Maart 2006tja, welk pilletje heeft hem nu aan de zege geholpen?

Epo in pil-vorm waarschijnlijk... Zoek het in een andere topic uit. Ik dacht dat jij deze topic was gestart om iets over de Colnago Cristallo te weten te komen, dutchflandrien?

mag toch ook wel eens funny of topic gaan of niet soms????
RIDLEY the speed weapon

squadra
Forum-lid

squadra 20 mar 2006 20:47

We hadden het hier toch over de Cristallo!!!!!!?????
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 21 mar 2006 19:38

Quote: Origineel geplaatst door squadra op 20 Maart 2006
We hadden het hier toch over de Cristallo!!!!!!?????

awel, winnen op zo'n slappe fiets zonder hulp van preparaten, dat is toch onmogelijk??????
RIDLEY the speed weapon

casran
Forum-lid HC

casran 21 mar 2006 19:58

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 21 Maart 2006

awel, winnen op zo'n slappe fiets zonder hulp van preparaten, dat is toch onmogelijk??????

Zegt veel over de onderbouwdheid van al uw posts.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 21 mar 2006 22:05

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 21 Maart 2006awel, winnen op zo'n slappe fiets zonder hulp van preparaten, dat is toch onmogelijk??????

Zegt veel over de onderbouwdheid van al uw posts.

denk dat jij nogal moeite hebt met fictie en werkelijkheid
RIDLEY the speed weapon

marten
Forum-lid

marten 21 mar 2006 22:10

*gaap*gaap*
kunnen jullie je persoonlijke issues niet uitvechten via msn ofzo?
Of van mijn part op de fiets....

santos
Forum-lid

santos 21 mar 2006 22:28

Houd de resultaten van Theo Eltink maar eens in de gaten.
Die rijdt toch ook op een colnago christallo.

casran
Forum-lid HC

casran 22 mar 2006 22:48

En ja, ze bestaan wel degelijk... de Rabobank renners op Cristallo's!! Foto die ik vandaag nam:

En het dak van de Rabo volgwagen stond ook weer vol Cristallo's. Echt, dit artikel van Fiets is zoooo'n slechte journalistiek.
Een vriend van me, Kevin Neirynck, was trouwens de hele dag in de aanval in Dwars door Vlaanderen... jaja, op een Cristallo!Waarmee ik niet gezegd heb dat het een super goede fiets is: op een fiets die niet aan alle verwachtingen voldoet gaat renners ook presteren, maar bovenstaande redenering dat je daarvoor aan de pillen moet zitten is belachelijk en voor idioten (en hele slecht humor ook).
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

speedtouch666
Forum-lid

speedtouch666 22 mar 2006 23:31

Niet brallen over de journalistiek als je er geen verstand van hebt!

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 Maart 2006
Echt, dit artikel van Fiets is zoooo'n slechte journalistiek.

casran
Forum-lid HC

casran 23 mar 2006 00:25

Quoten: Origineel geplaatst door speedtouch666 op 22 Maart 2006

Niet brallen over de journalistiek als je er geen verstand van hebt!

Echt, dit artikel van Fiets is zoooo'n slechte journalistiek.

Hoho, let nu eens goed op wat je zegt... wie je ook bent (want ik vind het bijzonder onprettig te discussiëren met iemand die anoniem wil blijven).
Lees de hele topic eens door wat ik over de communicatie van Fiets mbt de Cristallo van Fiets zeg: 1. ze is op bepaalde vlakken foutief (wat afbreuk doet aan elke boodschap, niet alleen een journalistieke, en de geloofwaardigheid van juiste vaststellingen mede aantast!), maar 2. het artikel slaagt er niet in een duidelijke boodschap te brengen (zie bij voorbeeld de post van een ander forumlid onderaan pagina 3 van deze topic). Ik ben jurist in opleiding, won al pleitwedstrijden en ken dus wel ietsje van argumentatieleer (en ook van journalistiek, al zeg jij hier van niet: mij goed dat je dat zegt, maar beargumenteer het), en als ik op zo'n onduidelijke, ongestructureerde manier als het Fiets-artikel een redenering zou opbouwen, dan maak ik in een volledig pleidooi geen punt.
Ik heb de Colnago Cristallo in deze topic zeker niet verdedigt, maar het frame verdient een betere, meer gedegen feedback, waarbij beweringen gecheckt worden, zeker van een wielertijdschrift dat zichzelf respecteert.
Gelieve ook wat argumenten aan uw post toe te voegen. "nbeargumenteerd dingen roepen" is nu juist een super voorbeeld van "brallen".

speedtouch666
Forum-lid

speedtouch666 24 mar 2006 00:52

Hoho, let nu eens goed op wat je zegt... wie je ook bent (want ik vind het bijzonder onprettig te discussiëren met iemand die anoniem wil blijven).Lees de hele topic eens door wat ik over de communicatie van Fiets mbt de Cristallo van Fiets zeg: 1. ze is op bepaalde vlakken foutief (wat afbreuk doet aan elke boodschap, niet alleen een journalistieke, en de geloofwaardigheid van juiste vaststellingen mede aantast!), maar 2. het artikel slaagt er niet in een duidelijke boodschap te brengen (zie bij voorbeeld de post van een ander forumlid onderaan pagina 3 van deze topic). Ik ben jurist in opleiding, won al pleitwedstrijden en ken dus wel ietsje van argumentatieleer (en ook van journalistiek, al zeg jij hier van niet: mij goed dat je dat zegt, maar beargumenteer het), en als ik op zo'n onduidelijke, ongestructureerde manier als het Fiets-artikel een redenering zou opbouwen, dan maak ik in een volledig pleidooi geen punt.Ik heb de Colnago Cristallo in deze topic zeker niet verdedigt, maar het frame verdient een betere, meer gedegen feedback, waarbij beweringen gecheckt worden, zeker van een wielertijdschrift dat zichzelf respecteert.
Gelieve ook wat argumenten aan uw post toe te voegen. "nbeargumenteerd dingen roepen" is nu juist een super voorbeeld van "brallen".  

Als je epistel het produkt is van je opleiding dan heb ik medelij met je toekomstige klanten...

Plaats reactie