Pagina 13 van 768
Specialized-Site
Geplaatst: 13 apr 2006 22:43
door motta
Quote: Origineel geplaatst door Eric E op 13 April 2006
@ Refie,...
Is Specialized de enige die zijn bidonhouders zo laag plaatst, of is dit iets wat past bij sloping frames??
is ook zo bij mijn Stevens mtb, nog meer sloping, hier lijkt het meer zin te hebben om bv nog een maxi bidon in die bidonhouder te krijgen.
Quote: Nog een vraagje, waarom kruist Specialized de derailleurkabels onder de framebuis?
ik weet niet of dit een Specialized techniek is maar het voordeel lijkt mij dat de buitenkabel dan een minder scherpe bocht maakt alhoewel dit bij Shimano al redelijk optimaal is.
Andere reden zou kunnen zijn dat men de te lange buitenkabels niet wou inkorten ...
Motta
Specialized-Site
Geplaatst: 13 apr 2006 23:13
door refie
@erik e,
Bij mij zitten er twee RVS busjes van een paar millimeter onder de bidonhouder om boven de v.d. klem te komen. In mijn frame zou genoeg plaats zijn om de bevestigingen hoger te plaatsen.
Specialized-Site
Geplaatst: 14 apr 2006 10:49
door refie
Overigens, met een volle bidon vind ik het geheel wel een beetje veel trillen. Het is geen duurzame oplossing. Ga dat nog wel veranderen. Bij mijn Epic S-works heb ik de Specialized bidonhouder gewoon strak over de klem geschroefd, maar daar komen de bevestigingspunten net iets meer uit het frame.
Specialized-Site
Geplaatst: 14 apr 2006 10:54
door refie
Meeste hier lezen wel eens op cyclingnews.com maar toch, (heb ik mijn Roubaix weer te snel gekocht?)
Specialized-Site
Geplaatst: 14 apr 2006 11:30
door refie
Quoten: Origineel geplaatst door Refie op 14 April 2006
Overigens, met een volle bidon vind ik het geheel wel een beetje veel trillen. Het is geen duurzame oplossing. Ga dat nog wel veranderen. Bij mijn Epic S-works heb ik de Specialized bidonhouder gewoon strak over de klem geschroefd, maar daar komen de bevestigingspunten net iets meer uit het frame.
Leuk, mezelf op onwaarheden betrappen Bidonhouder zit boven de klem van de voorderailleur... nu is de vraag bij welke fiets dan..... zal na het weekend is gaan zoeken in de garage! Morgen eerst AGR!
Specialized-Site
Geplaatst: 22 apr 2006 14:31
door rtimeepic
Mijn modder specialised met carbon accesoires. Full xtr, xentis, Avid carbon. Tasje is al verwijderd !
IMG id=thepic title=Click to visit ImageShack for Image Hosting! style=WIDTH: 452px onclick=scaleImg height=324 alt=img71/7339/sworksmetxentis2006019sx.jpg src=
http://img71.imageshack.us/img71/7339/s ... 6019sx.jpg">
Specialized-Site
Geplaatst: 22 apr 2006 14:58
door amclassic-fan
Specialized-Site
Geplaatst: 24 apr 2006 11:17
door zurich
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 22 April 2006
Deze link doet het beter:
http://img71.imageshack.us/img71/7339/s ... 6019sx.jpg
Wow, wat voor wielen zijn het?
Specialized-Site
Geplaatst: 24 apr 2006 11:28
door silvan
Dat zijn Xentis Kappa's:Hele mooie fiets trouwens. Ik zal er ipv een riser nog een flatbar op zetten.
Specialized-Site
Geplaatst: 24 apr 2006 11:56
door refie
Zeer mooi R time/epic, Heb je hiervoor ook met een Epic gereden? Dan heb ik een paar vragen voor je als dat mag! Deze week was er bij mijn FM een Epic carbon terug, deze had geen goede passing tussen frame en zadelpen. Kraakte en bewoog zelfs. (dit kan aan tolerantie van de zadelpen liggen) Maar wel iets om even naar te kijken. Wat voor schijremmen gebruik je?
Specialized-Site
Geplaatst: 24 apr 2006 17:07
door erice3
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 14 Februari 2006
dit is alvast de mijne, thankx to Sharkman
Dit is het E5 frame van Specialized, aangezien dit een S-Works versie is, zit er dan nog verschil ten opzichte van de frames die tegenwoordig worden gebruikt voor de Allez modellen, o.a. mijn Allez Elite 2005?
Is het lichter en/of verder doorontwikkeld...Specialized zal er niet voor niets een S-works logo 'opplakken', aangezien dit de top-of-the-bill qua Specialized technologie zou moeten zijn.
Schitterende fiets trouwens TS-biker! Waarom geen Easton voorvork als ik mag vragen??
Specialized-Site
Geplaatst: 24 apr 2006 20:37
door amclassic-fan
Omdat ie deze vork ook nog had liggen