Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 09 Maart 2006
ookal ben ik meer van de nieuwe fietsen: GEWELDIG!
Pinarello
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 09 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Parker op 09 Maart 2006
He BIG ROSA ben jij niet dat geile mannetje wat op Bowling heeft gezeten..........hahahahahaha.
See You!!!!
Parker
Pardon!! je eerste bericht en gelijk zo uit je sloffen schieten , toemaar!! en ja ik heb 24 jaar redelijk gebowld, in de hofstede, en wie mag jij dan wel wezen?
Tja...dat zou je wel willen weten hé...hahaha
Ik zie je op het werk wel, Rukker!!
In ieder geval 1 van de 38 , ik kom er wel achter wie! en dan trap ik je ff flink voor je donder=====================
Jaja....dat zou mooi geweest zijn als ik tot die 38 zou behoren
Sorry BIGY ROSIE even de andere kant opkijken
See you on the Job!!!!
He BIG ROSA ben jij niet dat geile mannetje wat op Bowling heeft gezeten..........hahahahahaha.
See You!!!!
Parker
Pardon!! je eerste bericht en gelijk zo uit je sloffen schieten , toemaar!! en ja ik heb 24 jaar redelijk gebowld, in de hofstede, en wie mag jij dan wel wezen?
Tja...dat zou je wel willen weten hé...hahaha
Ik zie je op het werk wel, Rukker!!
In ieder geval 1 van de 38 , ik kom er wel achter wie! en dan trap ik je ff flink voor je donder=====================
Jaja....dat zou mooi geweest zijn als ik tot die 38 zou behoren
Sorry BIGY ROSIE even de andere kant opkijken
See you on the Job!!!!
Hoi Bikeliefhebbers
Voor het geval men denkt dat ik bezig ben onze grote fietsliefhebber te demoniseren wil ik duidelijk stellen dat Big Rosa een fijne vent is. Er is ook geen ruzie. Gewoon even zin om te sarren....hahahah Ben benieuwd of hij in staat is mijn identiteit te achterhalen.
Goodbye
Parker
Voor het geval men denkt dat ik bezig ben onze grote fietsliefhebber te demoniseren wil ik duidelijk stellen dat Big Rosa een fijne vent is. Er is ook geen ruzie. Gewoon even zin om te sarren....hahahah Ben benieuwd of hij in staat is mijn identiteit te achterhalen.
Goodbye
Parker
-
- Forum-lid
Ah, mooi hoor. Beetje kleine foto maar volgens mij kan ik een Paris Carbon FP ontwaren, Chorus 10spd, Campa Zonda, MOst onderdelen?
Blijft een mooi frame. Er mogen wel een keer andere (Elite b.v.) bidonhouders op van mij.
Blijft een mooi frame. Er mogen wel een keer andere (Elite b.v.) bidonhouders op van mij.
-
- Forum-lid
Mooie fiets! De bidonhouders is ook niet mijn smaak. Maar dat zijn details.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Ik heb een vraagje vorig jaar stond ik voor de keus .....
Een 2ehands pinarello ......
Chorus 10 speed, €1150,- 3 jaar oud
of een nieuwe Trek 1500 met Ultegra.... voor € 1079
Zonder naar de groepen te kijken (geen discussie shimano of campo) welke zou jij gekozen hebben....
Een 2ehands pinarello ......
Chorus 10 speed, €1150,- 3 jaar oud
of een nieuwe Trek 1500 met Ultegra.... voor € 1079
Zonder naar de groepen te kijken (geen discussie shimano of campo) welke zou jij gekozen hebben....
No I'm not big headed my head is just big