Op welke banden rijden onze forum leden
-
- Forum-lid
nu ruim een jaar op GP4000S nooit lek gereden na zo'n 6000 km. Hiervoor op Hutchinson, toen wel regelmatig lek.
Ook dit kan gebeuren met een Conti 4000S II
Na twee keer lek te hebben gereden onderweg vond ik gelukkig een stukje (geel) papier
Na twee keer lek te hebben gereden onderweg vond ik gelukkig een stukje (geel) papier
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Remblokje tegen je band aan laten lopen?body schreef:Ook dit kan gebeuren met een Conti 4000S II
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Stond je remblokje een beetje te hoog?body schreef:Ook dit kan gebeuren met een Conti 4000S II
......]
Ik rijd op mijn DForce full carbon wielen met Michelin ProRace4 en op mijn DForce wielen met Pacenti SL 23 velgen heb ik dan weer Schwalbe One's gemonteerd (omdat dit de enige banden zijn die ik er een beetje normaal kan opleggen).
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Rij nu 4000 km lekvrij op Vredestein Fortezza Senso Extreme weather. Zijn nog niet versleten, maar i.v.m. paar weken alpen leg ik er toch een vers setje Fortezza Senso All weather op.
Hiervoor een aantal setjes Continental Grand Prix 4000S gehad, maar daarmee had ik waarschijnlijk pech, behoorlijk wat lekgereden en vooral veel insnijdingen en heel snel vierkante achterband.
Hiervoor een aantal setjes Continental Grand Prix 4000S gehad, maar daarmee had ik waarschijnlijk pech, behoorlijk wat lekgereden en vooral veel insnijdingen en heel snel vierkante achterband.
Remblokjes stonden goed. Het is precies de naad die los laat.herwerdenrijder schreef:Remblokje tegen je band aan laten lopen?body schreef:Ook dit kan gebeuren met een Conti 4000S II
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
4000sII: Veel grip, lage rolweerstand en relatief weinig slijtage. Heb ook een setje Michelin Pro4 Endurance om m'n andere wielen. Die zijn ook prima. Wel iets minder grip naar m'n idee.
En voor criteriums met droog weer Veloflex Master. Die zijn qua rolweerstand en grip echt nog een stuk beter dan 4000s. Helaas wel een stuk kwetsbaarder.
En voor criteriums met droog weer Veloflex Master. Die zijn qua rolweerstand en grip echt nog een stuk beter dan 4000s. Helaas wel een stuk kwetsbaarder.
Nu rijd ik op veloflex corsa daarvoor op vredestein fortezza, conti gp plus, michelin pro 2 en maxxis hors concours. Allen in de versie 23mm.Enkel de michelin's er vevrroegd afgesmeten. De conti's na 2 seizoenen niet versleten maar begonnen uit te rafelen. Alle andere banden voldeden perfect maar de veloflexen geven wel het beste rijgevoel
Ik rijd op de lage full carbon Vredestein Fortezza All Weather 25mm tubes.
Op de hoge hoepels staan Vittoria corsa 25mm tubes in bestelling.
Op het alu setje Vredestein Fortezza tri comp 23/25mm draadbandjes.
Op de hoge hoepels staan Vittoria corsa 25mm tubes in bestelling.
Op het alu setje Vredestein Fortezza tri comp 23/25mm draadbandjes.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander