Hoe kom jij aan je forum naam?
-
- Forum-lid
Mijn naam is gewoon mijn echte pseudonaam. Maar ik heb van mijn pseudo naam mijn echte naam gemaakt. Mijn opa deed het ook, waarom weet ik niet, wellicht om de zelfde reden als ik; ik vind het mooier dan mijn geboortenaam. De naam komt overigens uit een film: under the cherry moon...
Quoten: Origineel geplaatst door Christopher op 08 Maart 2006
Mijn naam is gewoon mijn echte pseudonaam. Maar ik heb van mijn pseudo naam mijn echte naam gemaakt. Mijn opa deed het ook, waarom weet ik niet, wellicht om de zelfde reden als ik; ik vind het mooier dan mijn geboortenaam. De naam komt overigens uit een film: under the cherry moon...
wat is dat ???
wat is dat ???
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 08 Maart 2006
wat is dat ???
een schuilnaam...
wat is dat ???
een schuilnaam...
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
-
- Forum-lid
Ik heb ben ooit actief geweest als lichte roeier. Na het roeien ben ik gaan fietsen en dat is wat ik nu echt leuk vind.
Ik ben geen lichte roeier meer, maar probeer een lichte fietser te zijn.......vandaar
Ik ben geen lichte roeier meer, maar probeer een lichte fietser te zijn.......vandaar
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.
Herera = Colombiaans voor een wat grijzige hollandse klimgeit op leeftijd. Afgeleid van Luis Herrera 5e in de tour en winnaar van de bolletjestrui van 1987, het jaar dat ik ook mijn eerste alpencolletjes beklom en mijn vriend hijgend en blaasend tegen me zei toen ik een demarage plaatste : 'Zeg Herera!! we zijn op vakantie!!'
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 11 Maart 2006
gewoon naar de beste klimmer ooit!
Pantani is nu zo'n wielrenner waar ik ongelooflijk van heb genoten. Tour en Giro in een jaar. Meer hoef je niet te zeggen he.. Waardige forumnaam
gewoon naar de beste klimmer ooit!
Pantani is nu zo'n wielrenner waar ik ongelooflijk van heb genoten. Tour en Giro in een jaar. Meer hoef je niet te zeggen he.. Waardige forumnaam
Quoten: Origineel geplaatst door Fietslicht op 08 Maart 2006
Ik heb ben ooit actief geweest als lichte roeier. Na het roeien ben ik gaan fietsen en dat is wat ik nu echt leuk vind.Ik ben geen lichte roeier meer, maar probeer een lichte fietser te zijn.......vandaar
Ik heb de naam zware gekozen omdat ik er steeds afgetraind, ja zelfs mager uitzie en toch 80 kg weeg voor 1,81m
Ik heb ben ooit actief geweest als lichte roeier. Na het roeien ben ik gaan fietsen en dat is wat ik nu echt leuk vind.Ik ben geen lichte roeier meer, maar probeer een lichte fietser te zijn.......vandaar
Ik heb de naam zware gekozen omdat ik er steeds afgetraind, ja zelfs mager uitzie en toch 80 kg weeg voor 1,81m