Bianchi
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quote: Origineel geplaatst door Gijs Lokker op 21 Januari 2006
Ik heb de onderdelen besteld bij Hommes Wielersport te Soest. De set kost rond de 700 euro incl. de opbouw van de wielen. Voor een set van 1250 gram en met dergelijk kwaliteits naven relatief weinig geld.
Voor minder euro's kan je op basis van de American Classic velgen ook een leuk lichte set opstellen, rond de 1300-1340 gram. gewicht is natuurlijk afhankelijk avn het aantal spaken dat je in de wielen laat zetten. Neem de AM classic naven en de AM velgen met Sapim CX Ray spaken. Een dergelijke set wielen hoeft in verhouding niet veel te kosten.
Hier nog een link naar mooi spul.
ff de moeite nemen en voila
Ik heb de onderdelen besteld bij Hommes Wielersport te Soest. De set kost rond de 700 euro incl. de opbouw van de wielen. Voor een set van 1250 gram en met dergelijk kwaliteits naven relatief weinig geld.
Voor minder euro's kan je op basis van de American Classic velgen ook een leuk lichte set opstellen, rond de 1300-1340 gram. gewicht is natuurlijk afhankelijk avn het aantal spaken dat je in de wielen laat zetten. Neem de AM classic naven en de AM velgen met Sapim CX Ray spaken. Een dergelijke set wielen hoeft in verhouding niet veel te kosten.
Hier nog een link naar mooi spul.
ff de moeite nemen en voila
-
- Forum-lid
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 aug 2005 03:04
Mooie fiets die van DiLuca.
Alleen mochten de lassen wel iets netter..
Alleen mochten de lassen wel iets netter..
Quoten: Origineel geplaatst door meendering op 03 Februari 2006
Mooie fiets die van DiLuca.Alleen mochten de lassen wel iets netter..
die hadden ze inderdaad wel beetje mogen afwerken, maar ja, misschien hebbben ze er wel een hele goede reden voor. Of vonden zij dit mooier, smaken verschillen nou eenmaal.
Mooie fiets die van DiLuca.Alleen mochten de lassen wel iets netter..
die hadden ze inderdaad wel beetje mogen afwerken, maar ja, misschien hebbben ze er wel een hele goede reden voor. Of vonden zij dit mooier, smaken verschillen nou eenmaal.
-
- Forum-lid
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 aug 2005 03:04
Zo, heb voor het eerst mn nieuwe 1885 fiets aan de tand gevoeld.
Damn, wat een verschil zeg, zo strak als wat. Schakeld lekker soepel, spurt weg als je op de pedalen gaat staan.
Ben er blij mee.
Damn, wat een verschil zeg, zo strak als wat. Schakeld lekker soepel, spurt weg als je op de pedalen gaat staan.
Ben er blij mee.
Quoten: Origineel geplaatst door meendering op 11 Februari 2006
Zo, heb voor het eerst mn nieuwe 1885 fiets aan de tand gevoeld. Damn, wat een verschil zeg, zo strak als wat. Schakeld lekker soepel, spurt weg als je op de pedalen gaat staan. Ben er blij mee.
dat er maar veel kilometers mogen volgen
Zo, heb voor het eerst mn nieuwe 1885 fiets aan de tand gevoeld. Damn, wat een verschil zeg, zo strak als wat. Schakeld lekker soepel, spurt weg als je op de pedalen gaat staan. Ben er blij mee.
dat er maar veel kilometers mogen volgen
-
- Forum-lid
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 05 jan 2006 19:39
Hoe post ik een foto van een andere heel mooie Bianchi zodat je 'm zo kan zien op het forum, dus zonder URL-link.
Als ik dat weet, post ik meteen de foto!
Als ik dat weet, post ik meteen de foto!
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.
Quoten: Origineel geplaatst door Fietslicht op 12 Februari 2006
Hoe post ik een foto van een andere heel mooie Bianchi zodat je 'm zo kan zien op het forum, dus zonder URL-link.Als ik dat weet, post ik meteen de foto!
Had je zelf al gezocht!? http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=2
Zo! Laat die Bianchi nu maar 's zien!
Hoe post ik een foto van een andere heel mooie Bianchi zodat je 'm zo kan zien op het forum, dus zonder URL-link.Als ik dat weet, post ik meteen de foto!
Had je zelf al gezocht!? http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=2
Zo! Laat die Bianchi nu maar 's zien!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-
- Forum-lid
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 05 jan 2006 19:39
Bedankt, het is gelukt!
Het is dus een 1885 frame, campa centaur afgemonteerd, campa proton wielen en miche compact crank!
Ohja, is van mijn vriendin!
Ben dus wel jaloers.
[/IMG]
Het is dus een 1885 frame, campa centaur afgemonteerd, campa proton wielen en miche compact crank!
Ohja, is van mijn vriendin!
Ben dus wel jaloers.
[/IMG]
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.
mooi, met andere banden lijkt ie me nog mooier.........Wat staat de carbon achtervork trouwens schuin naar achter.....komt zeker door de kleine framemaat.......Ik heb een Bianchi AluHydro 1885, volledig alu. frame, carbon voorvork. Zijn de frames, op de achtervork na, gelijk?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-
- Forum-lid
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 aug 2005 03:04
Mooie Bianchi!
Cas*, ik heb ook een 1885 uit 2005.
Carbon vork en achterbrug, mijn achtervork is idd een stuk steiler. Heb framemaat 57.
Cas*, ik heb ook een 1885 uit 2005.
Carbon vork en achterbrug, mijn achtervork is idd een stuk steiler. Heb framemaat 57.
Quoten: Origineel geplaatst door meendering op 12 Februari 2006
Mooie Bianchi! Cas*, ik heb ook een 1885 uit 2005.Carbon vork en achterbrug, mijn achtervork is idd een stuk steiler. Heb framemaat 57.
OK. Maar is die, op de achterbrug na, hetzelfde als die van mij:
Mooie Bianchi! Cas*, ik heb ook een 1885 uit 2005.Carbon vork en achterbrug, mijn achtervork is idd een stuk steiler. Heb framemaat 57.
OK. Maar is die, op de achterbrug na, hetzelfde als die van mij:
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox