Trek
Weer een stukje verder. Opbouw tot nu toe:
- Trek frame 8500 ZR9000 alu 19,5"
- Race Disc wielen
- XT schijven
- Maxxis Larssen TT Exception banden
- Rock Shox Reba 2006 Race incl poploc
- Race Face evolve stuur
- Race Face evolve stuurpen
- XTR sti shifters
- Woodman carbon barends
- Race Face evolve Crankstel
- XTR voorderailleur
- XT cassette
- Thomson zadelpen
- SLR zadel
- XTR ketting
Nog op het verlanglijstje:
- XTR achterderailleur
- XTR calipers
- Trek frame 8500 ZR9000 alu 19,5"
- Race Disc wielen
- XT schijven
- Maxxis Larssen TT Exception banden
- Rock Shox Reba 2006 Race incl poploc
- Race Face evolve stuur
- Race Face evolve stuurpen
- XTR sti shifters
- Woodman carbon barends
- Race Face evolve Crankstel
- XTR voorderailleur
- XT cassette
- Thomson zadelpen
- SLR zadel
- XTR ketting
Nog op het verlanglijstje:
- XTR achterderailleur
- XTR calipers
"Try not. Do or do not......there is no try"
in combi met de korte Trek (of elke andere uiteraard) niet , er zit een "lipje" aan waardoor ze helemaal klem staan. Ze zijn er zelfs vrij moeilijk uit te krijgen tijdens het rijden...
"Try not. Do or do not......there is no try"
Ok, Hier is mijn Trek(je , 52 cm).
Heb er vorige week een nieuwe Ultegra 10-speed groep op gezet, omdat bij de oude de shifters en nog wat onderdelen flink versleten waren...... Ook heb ik er (dankzij Sharkman) nu Tune bidonhouders op zitten . Binnenkort wordt de stuurpen vervangen voor een Ritchey wcs, dit omdat de korte bbb pen te klein geworden is.
Groeten,
David
Heb er vorige week een nieuwe Ultegra 10-speed groep op gezet, omdat bij de oude de shifters en nog wat onderdelen flink versleten waren...... Ook heb ik er (dankzij Sharkman) nu Tune bidonhouders op zitten . Binnenkort wordt de stuurpen vervangen voor een Ritchey wcs, dit omdat de korte bbb pen te klein geworden is.
Groeten,
David
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
Leuk. kHeb ook nog zo'n Trek in die kleuren (te koop overigens); de originele fiets waarmee Lance de Tour won!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 10 Januari 2006
@ casran heb je mijn mail nog gehad betr die Dura ace remmen?
Ja, heel erg bedankt! kHeb ze wel niet meteen nodig (en ze gaan ook te duur), maar ik ken een oude wielertoerist die deze heeft zitten... Àls ik er nodig heb, ontfutsel ik hem die wel.
@ casran heb je mijn mail nog gehad betr die Dura ace remmen?
Ja, heel erg bedankt! kHeb ze wel niet meteen nodig (en ze gaan ook te duur), maar ik ken een oude wielertoerist die deze heeft zitten... Àls ik er nodig heb, ontfutsel ik hem die wel.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve