Over de wielersport en zijn beoefenaars.

veldrijden

david_22
Forum-lid

david_22 04 feb 2007 17:19

Wat moet je geloven, ik hoorde op het nieuws dat het mocht om 1 of 2 gratis binnen te laten, en nu moeten ze dan toch betalen. Als ze echt moeten betalen dan lijkt het me niet meer als juist maar anders ist erg!
Btw Nys weer geweldig in Lille!!!

casran
Forum-lid HC

casran 04 feb 2007 18:51

Lijkt me nogal moeilijk om daar als buitenstaander over te oordelen... De begeleiding van Page zijn nu niet bepaald mensen die rustig blijven als je hen om 5 euro entreegeld verzoekt, me dunkt.
Ik vind het trouwens wat jammer dat de "nieuwe" wereldkampioen na het WK niet meer kan tonen dan wat ie nu doet.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pantani
Forum-lid

pantani 04 feb 2007 20:02

Pieken he!
il magnifico

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 05 feb 2007 09:11

't is dat vervecken en Wellens voor het WK dopingcontrole hebben gekregen of je zou weer van alles beginnen denken!
IVM de perikelen in Lille: 't is net of in het voetbal bvb de trainer , verzorger, enz entreegeld zouden moeten betalen. Komaan zeg!
Moest ik in de veldrijders hun plaats zijn : volgend jaar boycot van Lille.
En ivm het doorgeven van pasjes: iedere ( natuurlijk beperkt tot  de hoogstnoodzakelijke) werknemer die nodig is bij de cross krijgt een pasje met foto.
De bond blijft hier ook weer in gebreke: die zullen het te druk gehad hebben met de (volgens Vancasteren) gratis 500 uitnodigingen!voor het WK.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

meca1
Forum-lid

meca1 05 feb 2007 20:20

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Februari 2007

Lijkt me nogal moeilijk om daar als buitenstaander over te oordelen... De begeleiding van Page zijn nu niet bepaald mensen die rustig blijven als je hen om 5 euro entreegeld verzoekt, me dunkt.
Ik vind het trouwens wat jammer dat de "nieuwe" wereldkampioen na het WK niet meer kan tonen dan wat ie nu doet.

De nieuwe wereldkampioen heeft enkel op wk getoond dat hij de beste was van de renners een klasse lager dan Wellens en Nys

Plaats reactie