Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
22 dec 2010 18:44
Amclassic-fan schreef:Daniel z'n post was gewoon onhandig geformuleerd, maar met z'n boodschap (dat er 2 kanten aan het verhaal zitten) kan je het moeilijk oneens zijn. Een week of wat geleden werd er een vergelijkbaar topic geopend waar een FM volledig afgezeken werd, toen bleek de vork heel anders in de steel te zitten. Niet alles wat gezegd wordt is ook altijd waar.
Hier dus, zie reactie EvertseSport, 24-10-2010, 21:52.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=309&TID=6183
Less is bore
-
litespeed
- Forum-lid
litespeed
22 dec 2010 20:13
Amclassic-fan schreef:Daniel z'n post was gewoon onhandig geformuleerd, maar met z'n boodschap (dat er 2 kanten aan het verhaal zitten) kan je het moeilijk oneens zijn. Een week of wat geleden werd er een vergelijkbaar topic geopend waar een FM volledig afgezeken werd, toen bleek de vork heel anders in de steel te zitten. Niet alles wat gezegd wordt is ook altijd waar.
Dat was uiteraard niet zijn enige boodschap... Na dezelfde boodschap van Danny op de eerste pagina was er toch ook geen ophef? Of na die van andromeda op de derde of die van rbr? Het blijft ook een open deur uiteraard.
Het gaat er om dat hij extra lading meegeeft. Als nietwetend forumlid hebben we maar te gissen wat hij weet. En door woorden als "heel duidelijk een ander verhaal", kun je invullen wat dat betekent. Maar zeker weten doe je het niet. Oftewel: verwarring alom.
Als hij overigens weet dat de TS de boel hier loopt te flessen, mag hij van mij dit topic deleten. Als forum wil je toch geen podium bieden aan dat soort praktijken?
-
fdegrove
- Forum-lid
fdegrove
22 dec 2010 20:45
Hoi,
Daar kan ik in komen maar waarom de ene "van horen zeggen" dan geloofwaardiger zou zijn als de andere ontgaat me toch.
Waarom dan die geheimzinnigheid rond de versie van Hopmans?
Daarnaast is het ook niet omdat er een paar precedenten zijn dat elke klant een leugenaar is, of wel?
De logica van Daniel's argumentatie houdt ook al geen steek maar dat terzijde....
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
-
diamond
- Forum-lid
diamond
22 dec 2010 22:27
Tjee niet gedacht wat de TS hier heeft teweeg gebracht,schijnbaar moest hij ff z'n gal spuien.
Het hoe en waarom boeit me niet meer,je krijgt alleen maar zijn versie te lezen iedereen hier heeft er zijn mening over.
Schijnbaar mag een mod niet zijn pers mening geven ok,ik heb er geen moeite mee.
Waarom ik reageer: heb zelf wel een goede ervaring met Hopmans,begin dit jaar een triple Ultegra gekocht.
s'morgens gebeld met Hopmans dat ik een Ultegra triple groep wilde met crancks 172,5mm en aangegeven dat ik vanuit Leeuwarden kwam eea combineerde met n tripje naar Brabant,verkoper heeft m'n naam genoteerd.
In BoZ aangekomen stond mijn bestelling op naam klaar achter de balie toppie toch,ik moest dit ook ff kwijt.
gr van de nepfries Diamond
-
Supergrover
- Forum-lid HC
Supergrover
22 dec 2010 23:01
Alles is toch nu wel gezegd toch?
Zullen we elkaar virtueel de hand schudden en als fietsvrienden de kerstdagen ingaan?
Er is al genoeg ellende vandaag de dag....
-
danny1407
- Forum-lid
danny1407
22 dec 2010 23:05
SuperGrover1 schreef:Alles is toch nu wel gezegd toch?
Zullen we elkaar virtueel de hand schudden en als fietsvrienden de kerstdagen ingaan?
Er is al genoeg ellende vandaag de dag....
Ja zeg, begin jij ook nog effe!
-
bumblebee
- Forum-lid
bumblebee
23 dec 2010 00:27
colnagofreak schreef:eelcoz schreef:colnagofreak schreef:
Kijk dat is nu precies wat de TS bedoeld, weer zo'n ongenuanceerde uitspraak, de TS probeert naar mijn mening helemaal de firma Hopmans niet aan de schandpaal te nagelen!
Waarom opent hij dan dit topic?
Zoals Litespeed ook al aangeeft hij doet zijn verhaal wat hem is overkomen en dat mag gewoon op een forum! Door diverse andere forummers wordt er dan van gemaakt Hopmans zwart maken, aan de schandpaal, afgebrand etc.
Inderdaad. Maar verder wens ik er niet meer op in te gaan.
Het grappige is dat er mij blijkbaar iets verweten wordt (mijn gedrag bij hopmans- en dat vindt ik echt qua stijl ondermaats) en dat ikzelf niet weet wat. Maar dat is misschien net het spelletje dat hier door sommigen graag gespeeld wordt, ze doen maar (die enkelingen). Had liever gehad dat Hopmans zelf is gereageerd had. Jammer dat de andere kant dan niets laat weten, misschien kon er toch iets goed gemaakt worden, maar mijn vertrouwen is toch weg na dit voorvalletJE. Blijkbaar ben ik toch niet alleen die al zo'n frats heeft meegemaakt.En Hopmans heb ik niet aan de schandpaal proberen te nagelen, door misplaatst te reageren hebben andere forumleden dit topic laten escaleren tot wat het nu is. Dus mod. ik heb dit topic gestart, jij mag er van mij echt wel een slotje op zetten.