Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Colnago

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 02 sep 2006 22:58

Geweldig die 2007 collectie!!
Alleen maar Campa en niets anders!

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 03 sep 2006 21:09

Zitten echt hele mooie kleuren bij! Het blijft toch mooi spul!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 03 sep 2006 22:20

Idd, vooral dit spuitschema in combinatie met de campa onderdelen doet mijn hart wel weer wat sneller kloppen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

marten
Forum-lid
Berichten: 473
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:04

marten 03 sep 2006 23:10

Rabo kleurtjes voor 2007????

macgiven
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 aug 2006 14:30

macgiven 04 sep 2006 15:12

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 03 September 2006

Idd, vooral dit spuitschema in combinatie met de campa onderdelen doet mijn hart wel weer wat sneller kloppen!

Pas op voor ritmestoornissen........ zeker mooi, maar wat kost dit nou?? En wat kost de extreme power met blauwe f-16 spray?

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 04 sep 2006 19:17

Quoten: Origineel geplaatst door Gerardo op 22 Oktober 2005


....Ik wilde een volledig kaal carbonframe omdat ik de Kleurstellingen van Colnago zo lelijk vind. (persoonlijke smaak) Volgens mij zij ze bij Colnago kleurenblind! Helaas was een ongespoten framen niet mogelijk. Ik was danook verbaasd dat Rabo-renner Rasmussen wel een volledig zwart frame had! .......



Dat is inderdaad persoonlijk want ik vind een c50 waar die raboprofs op rijden best wel mooi, en vooral duur! :http://www.cbike.com/images/C50RB06.jpg
Rood-Zwart vind ik ook wel mooi. Puur en alleen zwart vind ik niet mooi, zo gereformeerd.
volledig afgemonteerd met dura ace ik dacht rond de 7 a 8 duizend euro. Of je laat het met camp. afmonteren, gelijk een stuk duurder. Een droomfiets dus. Of flink sparen. Als ik geld zat had had ik die gekozen. En volgens mij zijn die frames best wel degelijk, wat moet een topploeg zoals Rabo of Milram anders met zo'n fiets?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 sep 2006 00:15

Quoten: Origineel geplaatst door koers op 04 September 2006

... ik kan aan nieuwe colnago extremeC raken 2007 direct uit Italie, EUR3000


Ik kan aan zoveel geraken, maar wat interesseert het de lezers hier?! 
Kan jij nu niets anders dan fietsen verkopen?  En je bent dan nog ongelooflijk slecht in verkopen ook, lol.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

koers
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:09

koers 05 sep 2006 00:28

pff jij niet dan met die treks die al 2 jaar te koop staan ??
ik reageer slechts op de reactie dat zo een mooie colnago alleen te koop is voor onbereikbare prijzen als 7000-8000euro. dat is gewoon niet zo. tenzij je graag bij je locale fietsenzaak de kas spekt.
ik heb mijn eigen colnago extreme c ook op dezelfde plek gehaald, dat was dik 600euro goedkoper dan salden.
als ik geen (arme) student was had ik allang een lening afgesloten en stuk of 10 van die frames gehaald, alias soort webshop/fietsenzaak beginnen. (dit heb ik trouwens ook wel eens gedaan maar was van korte duur, namelijk toen een bepaalde importeur de eis stelde dat ik een voorraad van bedrag x moest kopen en hebben klaarliggen. of een bepaalde wielenfabrikant; koop van ieder model 1 set wielen en we praten over dealer worden  daar heb ik gewoon nog niet de $$$ voor)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 sep 2006 00:40

Quoten: Origineel geplaatst door koers op 04 September 2006

pff jij niet dan met die treks die al 2 jaar te koop staan ??


Wel, ik heb nog slechts 1 Trek te koop... en nog geen fractie van de tijd die jij zegt. En ie staat bovendien nog niet eens op een verkoopssite... heb ik nog geen moeite voor gedaan.
Als je ook maar een beetje goede verkoper zou zijn, dan verdiende je er al lang flink je brood mee.
Quoten: Origineel geplaatst door koers op 04 September 2006

ik reageer slechts op de reactie dat zo een mooie colnago alleen te koop is voor onbereikbare prijzen als 7000-8000euro. dat is gewoon niet zo. tenzij je graag bij je locale fietsenzaak de kas spekt.


't Begint wel flink tegen de steken dat je de vele lokale fietsenzaken gewoon afvalt. Je hebt er geen flauw benul van welke service die mensen kunnen leveren, welke investeringen ze doen, hoe hard ze werken, en dat ze belastingen betalen en LEGAAL (!) werken. Je hebt gemakkelijk praten als je btw en inkomstenbelastingen ontduikt, jezelf "dealer" noemt en nooit een garantiegeval afhandelt!
 
Quoten: Origineel geplaatst door koers op 04 September 2006

als ik geen (arme) student was had ik allang een lening afgesloten en stuk of 10 van die frames gehaald, alias soort webshop/fietsenzaak beginnen. (dit heb ik trouwens ook wel eens gedaan maar was van korte duur, namelijk toen een bepaalde importeur de eis stelde dat ik een voorraad van bedrag x moest kopen en hebben klaarliggen. of een bepaalde wielenfabrikant; koop van ieder model 1 set wielen en we praten over dealer worden  daar heb ik gewoon nog niet de $$$ voor)


Lol, zelfbeklag... en dat voor iemand op bepaalde momenten een halve fietsenwinkel te koop heeft staan. Dus toch niet zo'n goede verkoper?
Wat iedereen hier gewoon tegensteekt is dat al je post bedoeld zijn om je handeltje te doen draaien, met een commercieel doen. Nooit breng je vrijblijvend info voor andere forumleden. Behoorlijk egoïstisch!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

koers
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:09

koers 05 sep 2006 02:30

't Begint wel flink tegen de steken dat je de vele lokale fietsenzaken gewoon afvalt. Je hebt er geen flauw benul van welke service die mensen kunnen leveren, welke investeringen ze doen, hoe hard ze werken, en dat ze belastingen betalen en LEGAAL (!) werken. Je hebt gemakkelijk praten als je btw en inkomstenbelastingen ontduikt, jezelf "dealer" noemt en nooit een garantiegeval afhandelt!
-garantiegevallen sturen fietsenzaken ook gewoon naar de fabrikant het enige wat ze misschien doen is een tijdelijke reserve fiets geven. feitelijk krijg je nooit wat terug van de garantie, zelfs niet vaak van de fabrikant. iemand voorhouden dat hij met een garantie zoveel beter af is dan zonder vind ik naief. daarnaast zit op ieder ding dat ik te koop heb gewoon fabrieksgarantie dus ja....?
 
Wat iedereen hier gewoon tegensteekt is dat al je post bedoeld zijn om je handeltje te doen draaien, met een commercieel doen. Nooit breng je vrijblijvend info voor andere forumleden. Behoorlijk egoïstisch!
-ik probeer in ieder geval mezelf niet populair te maken op 1 of andere internet site door 'vrijblijvend' overdreven behulpzaam te zijn, get a life!

friesc50
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 mei 2006 09:08

friesc50 05 sep 2006 08:58

het gaat hier over de colnago site en niet een discussie over verkoop!

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 05 sep 2006 10:13

Quoten: Origineel geplaatst door koers op 05 September 2006



't Begint wel flink tegen de steken dat je de vele lokale fietsenzaken gewoon afvalt. Je hebt er geen flauw benul van welke service die mensen kunnen leveren, welke investeringen ze doen, hoe hard ze werken, en dat ze belastingen betalen en LEGAAL (!) werken. Je hebt gemakkelijk praten als je btw en inkomstenbelastingen ontduikt, jezelf "dealer" noemt en nooit een garantiegeval afhandelt!
-garantiegevallen sturen fietsenzaken ook gewoon naar de fabrikant het enige wat ze misschien doen is een tijdelijke reserve fiets geven. feitelijk krijg je nooit wat terug van de garantie, zelfs niet vaak van de fabrikant. iemand voorhouden dat hij met een garantie zoveel beter af is dan zonder vind ik naief. daarnaast zit op ieder ding dat ik te koop heb gewoon fabrieksgarantie dus ja....?
 
Wat iedereen hier gewoon tegensteekt is dat al je post bedoeld zijn om je handeltje te doen draaien, met een commercieel doen. Nooit breng je vrijblijvend info voor andere forumleden. Behoorlijk egoïstisch!
-ik probeer in ieder geval mezelf niet populair te maken op 1 of andere internet site door 'vrijblijvend' overdreven behulpzaam te zijn, get a life!


Je zult maar colnago dealer zijn en heel veel geld investeren in de collectie, en dat dit lezen dat een of andere (arme) student je handel kapot maakt door in feite illegale praktijken.
Wat jij doet kan toch iedereen joh ! iedereen die met een zak geld naar italie gaat komt met een dure colnago thuis. Je betaald dan geen BTW en ontduikt de belasting, tuurlijk kun je dan goedkoop zijn.
Volgens mij heb je zelf niet in de gaten dat zo langzamerhand NIEMAND nog iets van je koopt, ik betaal in ieder geval liever iets meer.
Wat ik eigenlijk niet begrijp van de heren moderators van dit forum is dat de de "advertenties"van meneer koers er niet meteen afgooien.

Plaats reactie