Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 22 Juni 2006
Mooi hoor TS!! Wat doet die pully aan je achterderrailleur? Is dat voor beter schakelen? En wel stuur gebruik je nu?
is idd een shiftmate om te kunnen combineren in versnellingen/merken, het werkt verbazend goed !Ik heb een carbonstuur van Kestrel, binnenkort, als ik mijn zadelpen & zadel heb zal ik wel eens wat detailfoto's nemen, ik moet eerst nog de positie goed krijgen.
Cervélo
Trouwens wat leuks, kheb mijn slc gewogen weegt 7,3 compleet!
Tune wieltjes+mavic open pro (scheelt 7 ons met cosmics elite!!)
0G remmen 06 ti
Zipp SL zooi,
Dura Ace FSA
Selle italia Prolink zadel (ja iid te zwaar!)
Speedplay pedaltjes de stainless steel
en 2 tacx tao'tjes
en natuurlijk de rest van de shit.
Dan komt er nog een ander zadel op binnenkort (SI basso of de Signo LE)
Nokon remkabels zilver met PC binnenkabels
PC binnen en buiten schakel kabels
Tiso tuningkit zilver
Komt dus wel uiteindelijk op precies 6,8 uit
Nu moet ik mezelf nog een beetje tunen.
Als mijn fiets terug is uit het (oost)buurland zal ik weleens een fototje posten.
Tune wieltjes+mavic open pro (scheelt 7 ons met cosmics elite!!)
0G remmen 06 ti
Zipp SL zooi,
Dura Ace FSA
Selle italia Prolink zadel (ja iid te zwaar!)
Speedplay pedaltjes de stainless steel
en 2 tacx tao'tjes
en natuurlijk de rest van de shit.
Dan komt er nog een ander zadel op binnenkort (SI basso of de Signo LE)
Nokon remkabels zilver met PC binnenkabels
PC binnen en buiten schakel kabels
Tiso tuningkit zilver
Komt dus wel uiteindelijk op precies 6,8 uit
Nu moet ik mezelf nog een beetje tunen.
Als mijn fiets terug is uit het (oost)buurland zal ik weleens een fototje posten.
pas op! paaltje!
Ik had trouwens 2 weken geleden een paar fotojes gemaakt. komen ze.
Er waren trouwens mensen die gemaild hebben of ik een foto wou sturen van de zadelpen en de voorvork. Bij deze!
(foto's zijn niet zo goed komen later vast betere.)
Zeg maar welke je mooi vind en welke niet.
cheers XLR8R
Er waren trouwens mensen die gemaild hebben of ik een foto wou sturen van de zadelpen en de voorvork. Bij deze!
(foto's zijn niet zo goed komen later vast betere.)
Zeg maar welke je mooi vind en welke niet.
cheers XLR8R
pas op! paaltje!
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 23 Juni 2006
Amai, nog al veel wielsets IVM zadelpen, is dat een carbon ? Dat zie je niet goed ... En hoe kom je aan die SPEEDPLAY sticker (denk ik) die je op de zadelpen plakt ?Groetjes,Voor de soloist team fans: heb net mail ontvangen van Van Eyck sport in Tessenderlo. De soloist staat daar aan 1068 euro knappe prijs !
Ja en dan moet ik nog foto's maken met een 404 set en met cosmic carbons!. BTW de zefiro's en easton en de cosmic elites zijn te koop.
Die speedplay sticker heb ik van een csc mechanieker. Het is gewoon een carbon zadelpen alleen zonder cosmetisch laagje.
Volgens mij is 1068 een normale prijs voor een SLT.
Ciao
Amai, nog al veel wielsets IVM zadelpen, is dat een carbon ? Dat zie je niet goed ... En hoe kom je aan die SPEEDPLAY sticker (denk ik) die je op de zadelpen plakt ?Groetjes,Voor de soloist team fans: heb net mail ontvangen van Van Eyck sport in Tessenderlo. De soloist staat daar aan 1068 euro knappe prijs !
Ja en dan moet ik nog foto's maken met een 404 set en met cosmic carbons!. BTW de zefiro's en easton en de cosmic elites zijn te koop.
Die speedplay sticker heb ik van een csc mechanieker. Het is gewoon een carbon zadelpen alleen zonder cosmetisch laagje.
Volgens mij is 1068 een normale prijs voor een SLT.
Ciao
pas op! paaltje!
Quote: Origineel geplaatst door XLR8R op 24 Juni 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 23 Juni 2006Amai, nog al veel wielsets
IVM zadelpen, is dat een carbon ? Dat zie je niet goed ...
En hoe kom je aan die SPEEDPLAY sticker (denk ik) die je op de zadelpen plakt ?
Groetjes,
Voor de soloist team fans: heb net mail ontvangen van Van Eyck sport in Tessenderlo. De soloist staat daar aan 1068 euro knappe prijs ! Ja en dan moet ik nog foto's maken met een 404 set en met cosmic carbons!. BTW de zefiro's en easton en de cosmic elites zijn te koop.Die speedplay sticker heb ik van een csc mechanieker. Het is gewoon een carbon zadelpen alleen zonder cosmetisch laagje.Volgens mij is 1068 een normale prijs voor een SLT.Ciao
Wat wil je voor die Eastons hebben? Mail me anders even. Heb wel interesse!
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 23 Juni 2006Amai, nog al veel wielsets
IVM zadelpen, is dat een carbon ? Dat zie je niet goed ...
En hoe kom je aan die SPEEDPLAY sticker (denk ik) die je op de zadelpen plakt ?
Groetjes,
Voor de soloist team fans: heb net mail ontvangen van Van Eyck sport in Tessenderlo. De soloist staat daar aan 1068 euro knappe prijs ! Ja en dan moet ik nog foto's maken met een 404 set en met cosmic carbons!. BTW de zefiro's en easton en de cosmic elites zijn te koop.Die speedplay sticker heb ik van een csc mechanieker. Het is gewoon een carbon zadelpen alleen zonder cosmetisch laagje.Volgens mij is 1068 een normale prijs voor een SLT.Ciao
Wat wil je voor die Eastons hebben? Mail me anders even. Heb wel interesse!
-
- Forum-lid
Hier de vertegenwoordiging van Cervélo NL
http://www.conimex.be/Ned/home/home.php
Eerst deed Cervélo NL toch ook Speedplay?
http://www.conimex.be/Ned/home/home.php
Eerst deed Cervélo NL toch ook Speedplay?
It's nice to be important, but it is more important to be nice.