Pagina 13 van 23

Geplaatst: 22 jan 2011 15:52
door mispoes
bibske schreef:
mispoes schreef:
Trudie schreef:Alles, behalve zoete pastelkleuren (is mijn mening, maar ik spreek natuurlijk niet voor anderen). Doe maar gewoon de "mannen-kleuren".


Mee eens.
Vrouwelijk qua pasvorm, stoer qua kleur & vormgeving


Stoer maar wel vrouwelijk, anders kan je net zo goed mannenkleding aan.


Dat zeg ik ;)

Geplaatst: 23 jan 2011 11:51
door bibske
mispoes schreef:
bibske schreef:
mispoes schreef:

Mee eens.
Vrouwelijk qua pasvorm, stoer qua kleur & vormgeving


Stoer maar wel vrouwelijk, anders kan je net zo goed mannenkleding aan.


Dat zeg ik ;)


Je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk de kleur en vormgeving. Rood-zwart vind ik bijvoorbeeld erg stoer maar minder vrouwelijk. Dan is rood-wit wat zachter. Verder kan je met de lijnen in de vormgeving ook een iets vrouwelijkere touch geven (zonder meteen naar de bloemetjes te grijpen). Castelli vind ik hiervan een goed voorbeeld, maar dat had ik denk ik eerder al gezegd.

Geplaatst: 23 jan 2011 21:22
door daniel1975
Dames, niet zoiets? Vrouwelijk hoeft toch niet ineens iets met bloemetjes te zijn?

Afbeelding

Geplaatst: 23 jan 2011 21:32
door bibske
Precies, dit is ook een goed voorbeeld! Hier vind ik het roze dus erg goed staan, maak dit rood en het wordt weer te mannelijk. Het zit voor mij echt details :-)

Geplaatst: 23 jan 2011 23:14
door paul@blueonbike
@Allen, het verschil in rose tussen leontien en Nalini is wel duidelijk en echt goed in bloemschikken ben ik ook niet:). Het blog is online, mocht je het willen lezen laat het dan even weten.

Met vriendelijke groet, Paul

Geplaatst: 24 jan 2011 00:30
door deboefvanparma
Ik stap zo in deze discussie en heb niet alle voorgaande posts gelezen.
Wat ik ff niet meekrijg is de distributie: Wordt dit on-line verkocht?

Geplaatst: 24 jan 2011 09:42
door paul@blueonbike
@de boef van parma, Leuk dat je bent in gestapt, het zijn al aardig veel berichten om zo even achter elkaar door te lezen. En ja, de kleding zal online verkocht worden.

Geplaatst: 25 jan 2011 22:33
door deboefvanparma
USP?

Geplaatst: 25 jan 2011 22:47
door danny1407
Sorry dat ik me er effe mee bemoei.

Ik heb eerlijk gezegd geen zin om heel het topic nog eens door te lezen, maar heb afgelopen week een shirt ontvangen wat echt de moeite waard is om eens goed naar te kijken.
Wellicht zijn ze al eens voorbij gekomen, dan mijn excuses.

Het gaat niet om de kleur, de print of de reclame.....maar het aero race shirt van Castelli (in dit geval Cervélo) is echt een bijzonder mooi shirt.
Het materiaal, de stretch, de passing....en vooral de mouwtjes en het rugpand.
Hetzelfde geldt overigens voor de Castelli aero race broek, met daarin ook een aardig mooi zeempje.

Ik liep altijd hard voorbij aan teamkleding en het is me daarom nooit opgevallen.
Maar echt mooi spul!

Let wel, de aero race versie, niet de training/team.

Geplaatst: 25 jan 2011 23:12
door lavsson
Dit shirt neem ik aan? Heeft ie inderdaad maar een halve rits? Zou ik voor zo'n mooi shirt een nadeel vinden. En is de
broek net zo fabuleus als het shirt?

Is niet veel geld voor kwalitatief goede - en niet lelijke - kleding. Alleen wel jammer dat het vorig jaar zo populair was.

Geplaatst: 25 jan 2011 23:28
door danny1407
Dat shirt wel, die broek niet.
Ik bedoel de broek met de Progetto X2 zeem.
Herkenbaar door de zig-zag stiksels rond de zeem aan de buitenzijde van de broek.

Zo populair waren de trainings/teamsetjes, maar nogmaals...kijk even door de kleur, bedrukking en reclame heen naar het shirt en de broek zelf.


Afbeelding

Geplaatst: 26 jan 2011 11:00
door paul@blueonbike
@de boef van parma, dank voor je reactie, dit houd me scherp. Het unieke zit hem in het concept en de manier van werken. De USP voor de kleding zou ik nu als volgt opschrijven:

“Genieten van fietskleding die ontworpen is vanuit de doelgroep.” blueOn bike

@allen, het is niet makkelijk om in een paar woorden de USP te omschrijven, bij grote bedrijven zijn hier vaak teams een langere periode mee bezig. Graag hoor ik jullie reactie op het bovenstaande.