Ervaring webshops
Hier zojuist een cateye strada slim besteld.
https://voordeel-fietscomputers.nl
Moet morgen al binnen zijn. Ik ben benieuwd.
Edit
En inderdaad, binnen 24 afgeleverd, was er helaas niet, en een dag later opgepikt.
Prima, goede shop. Hebben ook een bril afdeling, inclusief fietsbrillen, wie weet zit er iets voor je tussen, .
https://voordeel-fietscomputers.nl
Moet morgen al binnen zijn. Ik ben benieuwd.
Edit
En inderdaad, binnen 24 afgeleverd, was er helaas niet, en een dag later opgepikt.
Prima, goede shop. Hebben ook een bril afdeling, inclusief fietsbrillen, wie weet zit er iets voor je tussen, .
Dikke plus voor Bike24.de. Bij een valpartij mijn Lazer Genesis gescheurd, maar Lazer biedt alleen crash-replacement in Ierland en de UK. Toch maar een mailtje naar Bike24 aan gewaagd. Moest de helm opsturen en vandaag bericht dat ik een nieuwe mag bestellen met 50% korting.
-
- Forum-lid
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 28 mar 2015 21:55
Ervaring met Bike24.de: erg goede prijzen, groot assortiment. Echter de verzending was wat minder, wielen waren los in een doos 'gekwakt' met wat papier en noppenfolie er tussen, hierdoor wat krasjes op de velg.
Had bandjes besteld bij Hollandbikeshop.com. De totaal verkeerde banden gekregen. Diameter, dikte en ventiel waren allemaal verkeerd. Na een email gestuurd te hebben, heb ik opnieuw twee bandjes opgestuurd gekregen. Bij deze banden was alleen de diameter juist. Ik dus nog maar eens een email gestuurd. Hebben ze toch de juiste banden opgestuurd.
Tof dat ze hun fout toch nog willen recht zetten. Minder tof dat het zo lang geduurd heeft eer dat ik de juiste banden had.
Tof dat ze hun fout toch nog willen recht zetten. Minder tof dat het zo lang geduurd heeft eer dat ik de juiste banden had.
Heb laatst voor het eerst iets besteld bij Hollandbikeshop. Eerst even mailcontact gehad over de maatvoering die volgens mij verkeerd op de site stond (ik bleek gelijk te hebben). Kreeg snel een antwoord. Daarna besteld, de boel werd de dag erna afgeleverd. Prima ervaring dus. Site is wel erg lelijk maar soit.
Ook 2 weken geleden een bestelling gedaan bij Hollandbikeshop, prima gegaan.
Nu afgelopen week bij sport77 wat besteld, maar nog niets van gehoord of gezien, ook nog niet na een mail response gekregen.
Iemand ervaring met deze shop?
Nu afgelopen week bij sport77 wat besteld, maar nog niets van gehoord of gezien, ook nog niet na een mail response gekregen.
Iemand ervaring met deze shop?
Ja, is een eenling. Niet al te sterk in zijn communicatie. Uiteindelijk komt het goed, maar ik ga er niet weer bestellen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Bij veel shops zijn veel producten uitverkocht. Voornamelijk kleding. Ook bijna overal zit korting op.
Ik neem aan dat dit oude collectie is, en de nieuwe er aan zit te komen. Maar wanneer is dat dan, weet iemand dat? Wanneer de nieuwe collectie spullen binnen komen?
Is dat voor de kerst, of pas begin volgend jaar of zo?
Ik neem aan dat dit oude collectie is, en de nieuwe er aan zit te komen. Maar wanneer is dat dan, weet iemand dat? Wanneer de nieuwe collectie spullen binnen komen?
Is dat voor de kerst, of pas begin volgend jaar of zo?
Het is goed gekomen bij sport77, netjes afgeleverd maar communicatie is er niet.midstar schreef:Ook 2 weken geleden een bestelling gedaan bij Hollandbikeshop, prima gegaan.
Nu afgelopen week bij sport77 wat besteld, maar nog niets van gehoord of gezien, ook nog niet na een mail response gekregen.
Iemand ervaring met deze shop?
Het zal mij er niet van weerhouden om er wederom iets te bestellen.
2 ervaringen gehad met garantie/service/aftersale afgelopen weken. Die wil ik hier graag ook even delen.
1. Een 10 met een griffel voor www.Futurumshop.nl
Mijn Lezyne achterligt was kapot, er is vocht in gekomen na ongeveer 1.5 jaar, waardoor er roest in zat en het lichtje niet meer werkte.
Bonnetje met foto opgestuurd via de mail, met de vraag wat kunt u hier nog aan doen?
De reactie was was super, wij sturen vandaag nog een nieuwe op naar u op. Morgen heeft u hem in huis!.
Dat is echt perfecte service in mijn ogen
2. www.mantel.com
Mijn kettingpons die gebroken was, heb ik bij Mantel gekocht (want zit hier in de buurt.
Ook een foto van gemaakt, bonnetje niet terug kunnen vinden. Na 3x heen en weer mailen, hebben zij deze aan de hand van de betaaldata terug vinden in het systeem.
Moest nog een keer langs komen met de pons om het te laten controleren en mocht toen een nieuwe meenemen.
Netjes dat ik een nieuwe krijg.
Omslachtig de manier waarop het moet verlopen.
Een 6je als je het mij vraagt .
Voor mijn volgende aankopen neig ik nu weer veel eerder naar Futurumshop.nl
1. Een 10 met een griffel voor www.Futurumshop.nl
Mijn Lezyne achterligt was kapot, er is vocht in gekomen na ongeveer 1.5 jaar, waardoor er roest in zat en het lichtje niet meer werkte.
Bonnetje met foto opgestuurd via de mail, met de vraag wat kunt u hier nog aan doen?
De reactie was was super, wij sturen vandaag nog een nieuwe op naar u op. Morgen heeft u hem in huis!.
Dat is echt perfecte service in mijn ogen
2. www.mantel.com
Mijn kettingpons die gebroken was, heb ik bij Mantel gekocht (want zit hier in de buurt.
Ook een foto van gemaakt, bonnetje niet terug kunnen vinden. Na 3x heen en weer mailen, hebben zij deze aan de hand van de betaaldata terug vinden in het systeem.
Moest nog een keer langs komen met de pons om het te laten controleren en mocht toen een nieuwe meenemen.
Netjes dat ik een nieuwe krijg.
Omslachtig de manier waarop het moet verlopen.
Een 6je als je het mij vraagt .
Voor mijn volgende aankopen neig ik nu weer veel eerder naar Futurumshop.nl
Met bon of zonder bon maakt nogal een verschil. Hoe had Futurumshop zonder bon gereageerd of Mantel met bon? Vind het al heel wat dat Mantel in de oude betaalgegevens op zoek is gegaan.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
+1 volgens mij heeft Mantel hier juist heel veel moeite gedaan (Ze hadden ook kunnen zeggen: jij hebt geen bon: pech!)