WK 2012
Dat is waar, en wat dat betreft overstijgt Ten Dam door die ene profzege in het Critérium International van 2008 ook het palmares van Gesink
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
JVDB valt ook nooit in de TdF, zeker niet op een oerdomme manier. En herrinner de heldendaad van Laurens, na een val met geschonden gezicht doorrijden. Als Gesink zwaar valt en wat beschadigd zou hij nooit doorrijden en een top tien eruit persen in een TdF. Gewoon geen "over mijn lijk" mentaliteit".timo2.0 schreef:Dat is waar, en wat dat betreft overstijgt Ten Dam door die ene profzege in het Critérium International van 2008 ook het palmares van Gesink
Zo neem ik het Wiggins ook nog altijd kwalijk dat hij doodleuk opgaf na een valletje in de Tour van 2011. Geen doorzetter, wordt nooit wat met die gast.dc schreef:JVDB valt ook nooit in de TdF, zeker niet op een oerdomme manier. En herrinner de heldendaad van Laurens, na een val met geschonden gezicht doorrijden. Als Gesink zwaar valt en wat beschadigd zou hij nooit doorrijden en een top tien eruit persen in een TdF. Gewoon geen "over mijn lijk" mentaliteit".
- daniel1975
- Forum-lid HC
Om over het wk nu maar niet te spreken: froome en wiggins zijn ook watjes gezien hun prestatie gisteren....
Less is bore
Ja, Tiernan-Locke is duidelijk een betere renner dan die twee losers. Dat bewijzen zijn uitslagen wel.daniel1975 schreef:Om over het wk nu maar niet te spreken: froome en wiggins zijn ook watjes gezien hun prestatie gisteren....
2010 werd ie 5e in de Toer de France en won hij in het najaar twee semi-klassiekers en was een van de favorieten voor de ronde van Lombardije tot het noodlot toeslog. Dat ie in de 2 jaar daarna niet zoveel progressie heeft gemaakt is begrijpelijk, toch heeft ie een behoorlijk niveau laten zien. Wie weet kan hij nu weer verder doorgroeien.tennisser schreef:[Dan moet-ie (lees: Gesink) inderdaad nog wel verbeteren t.o.v. de afgelopen 2 jaar, ...en de 2 jaar daarvoor).
-
- Forum-lid HC
Ik snap soms de comotie niet helemaal. We heben toch een prima WK gereden.
gesink zat in een prima ontsnapping, die helaas geen stand hield. En als je met de hele goe gemeente de laatste keer de kauberg oprijd vind ik een 5de plaats meer dan prima. Ik denk zelf meer dan dat.
Gesink zat ook perfect bij de os wedstrijd, maar dat heeft kennelijk bijna niemand gezien. Dat dan uitgerekend cancellara op zijn plaat gaat verzin je ook niet, normaal is dat het goede wiel.
Het hoeft maar een keer te lukken in je hele carriere om hem geslaagd te maken, dat geldt iig voor bijna het gehele pelleton.
gesink zat in een prima ontsnapping, die helaas geen stand hield. En als je met de hele goe gemeente de laatste keer de kauberg oprijd vind ik een 5de plaats meer dan prima. Ik denk zelf meer dan dat.
Gesink zat ook perfect bij de os wedstrijd, maar dat heeft kennelijk bijna niemand gezien. Dat dan uitgerekend cancellara op zijn plaat gaat verzin je ook niet, normaal is dat het goede wiel.
Het hoeft maar een keer te lukken in je hele carriere om hem geslaagd te maken, dat geldt iig voor bijna het gehele pelleton.
- boswielrenner
- Forum-lid
Dat is nu juist het probleem met Gesink, Boom en Mollema. Goede tot zeer goede renners in de junioren tijd, maar als prof net niet goed genoeg. "Net niet" is niks in de topsport. Het gaat om winnen! Gesink, Boom en Mollema hebben gisteren alleen gefigureerd in de koers. De Nederlandse ploeg heeft dus matig gepresteerd gisteren! Als je goed bent, dan val je niet en dan zit je op de goede plek in het peloton. Nicky was gisteren slecht en te veel van achteren. Logisch als je niet goed bent. Dat je dan risico's loopt bij valpartijen of gehinderd wordt door valpartijen is evident. Lars Boom werd vijfde. Als je vijfde kunt worden, waarom probeer je dan niet te ontsnappen in de laatste ronde want er zat blijkbaar meer in het vat. Anders wordt je geen vijfde. Mollema hebben we niet gezien in de koers. Gesink heeft niet echt aangevallen en dat wordt eigenlijk wel verwacht. Bondscoach van Vliet heeft zich vannavond ook zeer kritisch geuit in de media over de Rabo renners.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
En ik maar denken dat de mannen elite per definitie het snelste rijden, blijkbaar zijn zowel beloften als junioren sneller:
http://app.strava.com/rides/22918506#409106850" onclick="window.open(this.href);return false;
http://app.strava.com/rides/22918506#409106850" onclick="window.open(this.href);return false;