Geen doel stellen gewoon lekker fietsen, rijd je waarschijnlijk de beste tijdtomkolkman schreef:Haha misschien wel inderdaad, wat zou dan een mooie doelstelling zijn?havana schreef:Beetje laffe doelstelling met jouw capaciteiten
Ik heb geen idee hoe snel ik hem zou kunnen rijden.
La Marmotte 2013
~live fast, die young ~
Iemand die dik 32 km/uur solo rijdt in Tecklenburg? Da's harder dan Oege Hiddema in die regio rijdt. Dus Top-50 lijkt me nog laag ingeschat. Goud haal jij met één been, dat haalt zelfs een prutser als ik.tomkolkman schreef:Haha misschien wel inderdaad, wat zou dan een mooie doelstelling zijn?havana schreef:Beetje laffe doelstelling met jouw capaciteiten
Ik heb geen idee hoe snel ik hem zou kunnen rijden.
-
- Forum-lid
Phoe dat is nog wel een doelstelling
Ik denk dat ik zoals 'girlinred' al zegt gewoon niet echt een doel stel en gewoon probeer om het maximale die dag eruit te halen.
Ik denk dat ik zoals 'girlinred' al zegt gewoon niet echt een doel stel en gewoon probeer om het maximale die dag eruit te halen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Slechte vergelijking denk ik. Heel andere omgeving, ik schat Oege toch wel tot meer in staat daar (alhoewel dat soort vergelijkingen sowieso een beetje moeilijk te maken zijn, laat staan dat ze nuttig zijn).havana schreef: Iemand die dik 32 km/uur solo rijdt in Tecklenburg? Da's harder dan Oege Hiddema in die regio rijdt. Dus Top-50 lijkt me nog laag ingeschat. Goud haal jij met één been, dat haalt zelfs een prutser als ik.
Ik zou als ik Tom was de lat niet te hoog leggen voor de eerste keer, gewoon lekker rijden, geen tijdschema in het achterhoofd (wel een schuin oog op je vermogensmeter) en kijken waar het schip strand. Goud moet geen probleem zijn (maar eerst maar eens die tocht rijden, dan merk je het vanzelf).
-
- Forum-lid
Inderdaad Peter, zo ga ik er ook naartoe. Ik zie wel wat voor tijd ik neer kan zetten. Vergelijking tussen tecklenburg en Alpen cols gaat inderdaad niet op, in tecklenburg is het kort werk vergelekenet de Alpen.
Mark, mijn VAM weet ik ongeveer wel en goud moet geen probleem zijn. Ik hoop dat ik aankomend seizoen nog wat progressie boek, gaat de VAM ook weer omhoog.
Mark, mijn VAM weet ik ongeveer wel en goud moet geen probleem zijn. Ik hoop dat ik aankomend seizoen nog wat progressie boek, gaat de VAM ook weer omhoog.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Lijkt me meer een vraag die je aan AdH Fietsreizen moet stellenrob86 schreef:Ik had me ingeschreven via Alpe D'Huez fietsreizen en mijn betaling was reeds verwerkt op 24/11. Nu vind ik mezelf niet terug in de deelnemerslijst op sportcommunication.com. Is dit normaal?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er staan nog maar 4000 namen in de lijst. Volgens mij betekent dat gewoon dat er 3000 kaarten via organisaties zijn verkocht en dat die er nog niet in staan.
Wij hebben ook via AdH ingeschreven, staan er ook nog niet bij.
Wij hebben ook via AdH ingeschreven, staan er ook nog niet bij.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb daarover gemailed met AdH fietsreizen en ze geven aan dat hun deelnemers in de afgelopen jaren helemaal niet of soms pas in Mei in de lijsten van Sportcommunication voorkomen. Ze hebben harde garanties voor de verkregen 700 kaarten en communiceren pas in een later stadium met de organisatie wie er precies gaan komen, vandaar dat je nog niet in de lijst staat (net als ik).
Maar als je de bevestiging van AdH fietsreizen hebt dat de betaling goed is gegaan e.d. dan komt het allemaal goed, dan ben je erbij.
Maar als je de bevestiging van AdH fietsreizen hebt dat de betaling goed is gegaan e.d. dan komt het allemaal goed, dan ben je erbij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En hoe doen ze dat dan met de startvak-garanties? Die delen ze dan achter de schermen zelf al in neem ik aan?
Less is bore