Vandaag gefietst in 2013
-
- Forum-lid
Rondje Rotte vandaag:
-
- Forum-lid
Stoer, hoor!
-
- Forum-lid
Dat zijn inderdaad stevige weerstandsblokkenbuzz schreef:..met onderweg een paar stevige weerstandsblokken.
Yep, en zo zijn er wel meer die deze weerstandsblokken opzoeken. Ook stuntrijder Rick Koekoek traint zo nu en dan op de Pier, of — ook leuk (!) — even verderop in Spaarnwoude op de climbing wall.bianchisl3 schreef:Dat zijn inderdaad stevige weerstandsblokkenbuzz schreef:...met onderweg een paar stevige weerstandsblokken.
P.S. Vandaag niet getraind. Eindelijk weer eens een snipperzondag opgenomen.
-
- Forum-lid
Vanmiddag na de regen op pad gegaan. Na 2 weken inactiviteit vond ik het na 56 km wel weer mooi geweest. Op sommige stukken lag zoveel (smelt)water op het fietspad dat ik bijna het gevoel had door de sloot te rijden. Toch lekker gefietst, en op het einde kwam het zonnetje nog even door. Route was Groningen-Engelbert-Hoogezand-Kropswolde-Zuidlaren-Vries-Eelde-Groningen.
-
- Forum-lid
Er zit wat kleur in je foto's.
-
- Forum-lid
Wel beste foto's, en een beste afstand ook zo vroeg in het seizoen!timo2.0 schreef:Rondje Noordwijk, 107 km over niet altijd beste wegen...
[/img]
Alles onderin de D1, puur omdat ik ditmaal eens wat scherper uit de winter wil komen dan voorgaande jaren (je mag het ook gerust een dieet noemen)bianchisl3 schreef:Wel beste foto's, en een beste afstand ook zo vroeg in het seizoen!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Vandaag eindelijk weer eens buiten fietsen.
http://app.strava.com/activities/38956527
Ik wou eerst eigenlijk de racefiets nemen,
maar ik was achteraf blijk dat ik toch maar op de crosser ben gegaan;
sommige wegen waren namelijk nog best link.
Het was wel weer genieten, als je de wind in de rug had en het zonnetje op je hoofd leek het wel lente.
http://app.strava.com/activities/38956527
Ik wou eerst eigenlijk de racefiets nemen,
maar ik was achteraf blijk dat ik toch maar op de crosser ben gegaan;
sommige wegen waren namelijk nog best link.
Het was wel weer genieten, als je de wind in de rug had en het zonnetje op je hoofd leek het wel lente.