Ervaringen Garmin Edge 510
- peterbolus1
- Forum-lid
Oke bedoel de schuine buis.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ook daar niet of je moet de Garmin zelf ook in de schuine buis monteren. De radiogolven kunnen niet door geleiders heen en laten carbon vezels nu net extreem goed stroom te geleiden (4x beter dan koper). De zender moet dus aan de buitenkant van het frame gemonteerd worden.
- peterbolus1
- Forum-lid
Weer iets geleerd. Bedankt
-
- Forum-lid
Sinds kort maak ik gebruik van een 510. Heel erg fijn ding. Alleen loop ik tegen een probleem aan. Pas na een km of 10 begint de hartslag meter de juiste waarde aan te geven. Eerste stuk valt hij weg en wordt een te lage waarde aangegeven. Dan na een tijdje begint het te kloppen. Ervaren meer gebruikers dit?
Het is een grote teleurstelling: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=73359jsprbcn schreef:De sensor en kabel zijn verzonden, de Edge 510 is er al klaar voor inmiddelsSoap schreef:Nee helaasjsprbcn schreef:Heeft er al iemand de D-Fly unit met zijn 510?
https://farm9.staticflickr.com/8638/163 ... 108fc5.jpg
Issues of zoek je ervaringen?
Hartslagband op het "rubber" gedeelte een beetje nat maken, zou moeten werken. Heb je dat al eens geprobeerd?Frankfiets schreef:Sinds kort maak ik gebruik van een 510. Heel erg fijn ding. Alleen loop ik tegen een probleem aan. Pas na een km of 10 begint de hartslag meter de juiste waarde aan te geven. Eerste stuk valt hij weg en wordt een te lage waarde aangegeven. Dan na een tijdje begint het te kloppen. Ervaren meer gebruikers dit?
-
- Forum-lid
Heb ik geprobeerd. Werkt in ieder geval niet direct.
-
- Forum-lid HC
Dauwpunt is te laag, de Garmin hartslagbanden zijn erg onvoorspelbaar bij ons winterweer, ik laat hem gewoon af in de winter.
-
- Forum-lid
Dat zou kunnen. Vandaag werkte hij beter! Nog een vraag. Wanneer je stil staat zakt het gemiddelde omdat de garmin 0km/h mee telt. Hoe kan ik dat uitzetten?
Dit kan je aanpassen bij Settings > Activity profiles > het profiel kiezen > naar beneden scrollen > Auto pause. Hier kan je dan Auto pause mode when stopped aanzetten.
Ik kwam er maandag alleen achter dat deze bij mij niet altijd wil werken, had 3/4 keer op rij bij stoplichten dat hij gewoon door bleef lopen. Je kan dit eventueel ook instellen op een bepaalde snelheid, zo zou je kunnen zeggen: auto pause als ik onder 5km/h ga.
Ik kwam er maandag alleen achter dat deze bij mij niet altijd wil werken, had 3/4 keer op rij bij stoplichten dat hij gewoon door bleef lopen. Je kan dit eventueel ook instellen op een bepaalde snelheid, zo zou je kunnen zeggen: auto pause als ik onder 5km/h ga.
-
- Forum-lid
Dankje, is gelukt!