Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
En Bauke heeft nog gelijk ook, net als andere Belkin renners die hetzelfde doen : de onderhandelingen tijdens de tour voor zijn, want dan is het een nog grotere kopersmarkt.
Scheelt ook in kosten voor een nieuwe sponsor, als er 1 a 2 kopmannen weg zijn en verlaagt dus de instapdrempel .
Wel jammer dat hij bij bepaalde teams voor de tourDF meer een superknecht dan gedoodverfde kopman wordt, zoals bij Tinkoff het geval zou zijn, want naast Contador fietsen er nog meer kleppers rond die in de "kleinere" koersen ook graag kopman willen zijn.
Scheelt ook in kosten voor een nieuwe sponsor, als er 1 a 2 kopmannen weg zijn en verlaagt dus de instapdrempel .
Wel jammer dat hij bij bepaalde teams voor de tourDF meer een superknecht dan gedoodverfde kopman wordt, zoals bij Tinkoff het geval zou zijn, want naast Contador fietsen er nog meer kleppers rond die in de "kleinere" koersen ook graag kopman willen zijn.
Meneer Tinkov beweert dat Mollema hem al aangeboden is, maar in het AD van gisteren zegt Mollema zelf:
'Ik neem toch aan dat er wel genoeg ploegen interesse hebben in mij. Ik zal zeker wel een ploeg vinden', vertelt Mollema kalm, na de vijfde rit in de Ronde van Zwitserland. Laat voorop staan: het liefst wil de Groninger de kern van Belkin bijeen houden. 'Er schijnt ook genoeg interesse te zijn, dus daar moeten we het management nu ook even de tijd voor gunnen', aldus Mollema. 'Maar het moet geen maanden meer gaan duren. Ik zal zeker andere opties gaan bekijken.'
Dat klinkt toch wel ietsjes anders....
'Ik neem toch aan dat er wel genoeg ploegen interesse hebben in mij. Ik zal zeker wel een ploeg vinden', vertelt Mollema kalm, na de vijfde rit in de Ronde van Zwitserland. Laat voorop staan: het liefst wil de Groninger de kern van Belkin bijeen houden. 'Er schijnt ook genoeg interesse te zijn, dus daar moeten we het management nu ook even de tijd voor gunnen', aldus Mollema. 'Maar het moet geen maanden meer gaan duren. Ik zal zeker andere opties gaan bekijken.'
Ik heb er geen inzage in, maar ik weet dat het bij voetbal normaal is dat makelaars met spelers bij clubs gaan leuren. Als de manager van Mollema nu begint met polsen en er een prijskaartje opplakt kan hij de beste deal eruit slepen, als hij te laat begint hebben de meeste ploegen hun budgetten voor het komende seizoen al rond en zullen ze genoeg moeten nemen met een lager bedrag en wellicht een mindere rol binnen de ploeg.
Denk niet dat Mollema alles precies houdt. Hij is vooral bezig met koersen en hoort het tzt wel als het concreet wordt.ever schreef:Meneer Tinkov beweert dat Mollema hem al aangeboden is, maar in het AD van gisteren zegt Mollema zelf:
-
- Forum-lid
Belkin is op twitter eindelijk wat duidelijker over wat er met het geld gebeurd en hoeveel mensen nu al gegeven hebben, al vind ik de manier waarop dit crowdfunding project is opgezet niet heel professioneel.
Zoals ik het ken en waar het volgens mij ook groot is geworden, in de game industrie, moet het bedrijf een realistisch doel stellen voor het op te halen bedrag, met alle openheid die je de 'investeerder' gunt op de site. Er staat precies hoe veel procent van dit doel gehaald is en pas áls het doel gehaald is wordt het geld van de rekeningen van de 'investeerders' afgeschreven. Als team Belkin het op deze manier zou doen, zou ik sneller geneigd zijn om geld te geven.
Zoals ik het ken en waar het volgens mij ook groot is geworden, in de game industrie, moet het bedrijf een realistisch doel stellen voor het op te halen bedrag, met alle openheid die je de 'investeerder' gunt op de site. Er staat precies hoe veel procent van dit doel gehaald is en pas áls het doel gehaald is wordt het geld van de rekeningen van de 'investeerders' afgeschreven. Als team Belkin het op deze manier zou doen, zou ik sneller geneigd zijn om geld te geven.
Up and down, but in the end it's only round and round.
Wat ik niet snap is dat er nergens iets van een visie terug te vinden is. Waar willen ze staan over 2 jaar bijv. Voor mij persoonlijk zie ik liever Kelderman en Bauke als kopmannen en mannen als Boom/Vanmarcke in het voorjaar. Hofland voor wat sprints in de tussenperiode of wat etappe zeges in rondes bij moeilijke finishes.
Mannen zoals Bos, die naar mijn mening niks toevoegen (behalve wat 8ste plaatsen en een uitschieter naar 5), zie ik liever verdwijnen zodat ze zich kunnen focussen op hun sterke punten.
Mannen zoals Bos, die naar mijn mening niks toevoegen (behalve wat 8ste plaatsen en een uitschieter naar 5), zie ik liever verdwijnen zodat ze zich kunnen focussen op hun sterke punten.
-
- Forum-lid HC
Nou, we betalen met z, n alle het hele wielrennen al. En als er geen intresse is van sponsoren zal het dus wel veel minder opleveren.Hazewinkel schreef: Er staat precies hoe veel procent van dit doel gehaald is en pas áls het doel gehaald is wordt het geld van de rekeningen van de 'investeerders' afgeschreven. Als team Belkin het op deze manier zou doen, zou ik sneller geneigd zijn om geld te geven.
Om dan ook nog eens geld te gaan geven voor mensen die drie maal de balkende norm verdienen gaat me wat ver. Net zoals ik geen extra euro, s ga betalen om naar een F1 wedstrijd of wat dan ook te kijken en als we dat allemaal eens doen gaat het vanzelf over.
Op deze manier raken we ook van veldvulling af.
-
- Forum-lid
Ik snap niet hoe wij met z'n allen het wielrennen al betalen, ik heb aardig wat geld uitgegeven aan deze hobby, maar volgens mij is daar geen cent bij 'het hele wielrennen' terecht gekomen.wasbeer2006 schreef:
Nou, we betalen met z, n alle het hele wielrennen al. En als er geen intresse is van sponsoren zal het dus wel veel minder opleveren.
Hier snap ik al helemaal niets van, eerlijk gezegd. Ik zie ook wel in dat geld geven aan een bedrijf tegen de Nederlandse geest ingaat, maar als je het dan toch vraagt als fietsploeg, doe het dan op een zo transparant mogelijke manier.wasbeer2006 schreef: Om dan ook nog eens geld te gaan geven voor mensen die drie maal de balkende norm verdienen gaat me wat ver. Net zoals ik geen extra euro, s ga betalen om naar een F1 wedstrijd of wat dan ook te kijken en als we dat allemaal eens doen gaat het vanzelf over.
Op deze manier raken we ook van veldvulling af.
Up and down, but in the end it's only round and round.