Milaan-Sanremo 5 juni 2011 (Nu met fotoverslag)
Hey toppers,
weer een prachtig verslag alles toppie geregeld,eigen kok's mee,volgauto toe maar zeer proffessioneel .Toch wel leuk als je als team zo gepresenteerd wordt.Chappo aan iedereen die de MSR volbracht heeft onder deze omstandigheden.
gr
O ja Hans de 11-steden tocht as maandag wordt een makkie voor je
weer een prachtig verslag alles toppie geregeld,eigen kok's mee,volgauto toe maar zeer proffessioneel .Toch wel leuk als je als team zo gepresenteerd wordt.Chappo aan iedereen die de MSR volbracht heeft onder deze omstandigheden.
gr
O ja Hans de 11-steden tocht as maandag wordt een makkie voor je
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Kijk eens aan, nog (veel) meer fraaie foto's! De sfeer van deze MSR is zo prima in beeld gebracht. 'Chapeau' voor alle 'bikkels' en volgers die er onder zulke omstandigheden gezamenlijk toch iets moois van hebben weten te maken!!!
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Ik kwam als 633e binnen, dat stelt niets voor. Maar 1e Fries is natuurlijk een ander verhaal!
mooi verslag heren, respect ook
Garverdamme.. Wat een natte bedoening. Team bikeparts 4U " de mannen van Serge": bikkels! En een supermooi tenue ('t 2 na mooiste dat ik ooit heb gezien - en dan heb ik de prachtige achterkant (volgens "buurman" RobT) nog niet eens goed in beeld gehad!
-
- Forum-lid
Hier het tweede filmpje van het noodweer op de Capo Cervo: http://www.youtube.com/watch?v=Ied91kP55Pw" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ergste was toen al voorbij
Het ergste was toen al voorbij
-
- Forum-lid
Mooi verslag mannen! Ben net weer terug uit Italië met een pak nieuwe ervaringen. Maar dit was er absoluut ook één om nooit meer te vergeten. En het grote voordeel van een verregende editie is dat je een goede reden hebt om nog eens terug te gaan.
namens Eggie, en mezelf natuurlijk ook, wil ik onze Rotterdamse vrienden en vriendin bedanken voor hun gastvrij onthaal zaterdagavond, en de ondersteuning tijdens het ietwat vochtige tochtje.
we moeten voor komend jaar maar snel(s) weer iets bedenken waar we dan weer lang naar toe kunnen leven.
we moeten voor komend jaar maar snel(s) weer iets bedenken waar we dan weer lang naar toe kunnen leven.
Funny the way it is