Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik ken zelf geen voorbeeld waarbij de eerste over de finish uiteindelijk niet de winnaar wordt.
Iets lager kan het wel gebeuren: bij La Vaujany lukt het ene Martijntijn (;)) om voor mij te komen in de uitslag, terwijl ik me helemaal kapot had gesprint om eerder over de streep te rijden.
Maar dit was wel op aandringen: oorspronkelijk stond ik boven 'm, dus blijkbaar geldt de orde-over-de-streep ook in de sub-top.
Hoe dan ook start ik volgend jaar gewoon steeds achterin het prioritair vak, om maar zeker te zijn!
Iets lager kan het wel gebeuren: bij La Vaujany lukt het ene Martijntijn (;)) om voor mij te komen in de uitslag, terwijl ik me helemaal kapot had gesprint om eerder over de streep te rijden.
Maar dit was wel op aandringen: oorspronkelijk stond ik boven 'm, dus blijkbaar geldt de orde-over-de-streep ook in de sub-top.
Hoe dan ook start ik volgend jaar gewoon steeds achterin het prioritair vak, om maar zeker te zijn!
-
- Forum-lid
vandaag bevestiging van inschrijving binnen gekregen (per email), dus er is door sportcommunication weer een "batch" nummers verstuurd (vermoed ik)
-
- Forum-lid
[quote="Rufio"]Ik zie je gewoon in de lijst staan: Inscription Courier, zelfs twee keer!
Dus ik neem aan dat je binnenkort je nummer en bevestiging zult ontvangen
p.s. bij mij werkt de "persoonlijke inschrijvingen"-pagina ook nog niet[/quote]
Schitterend!!! Thanks man. Ik had telkens gekeken bij inscriptions en ligne omdat ik dacht dat ik via mail ingeschreven had en dat dat dus online ging aanzien worden.
You made my day!!!
Dus ik neem aan dat je binnenkort je nummer en bevestiging zult ontvangen
p.s. bij mij werkt de "persoonlijke inschrijvingen"-pagina ook nog niet[/quote]
Schitterend!!! Thanks man. Ik had telkens gekeken bij inscriptions en ligne omdat ik dacht dat ik via mail ingeschreven had en dat dat dus online ging aanzien worden.
You made my day!!!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
weet iemand of je nog ergens aan startbewijzen kunt komen.
fietsfanaat
Alleen via complete arrangementen, bijv. via Cycletours of Enroute.
Anders wachten en bijv. op Marktplaats een startkaart kopen.
Anders wachten en bijv. op Marktplaats een startkaart kopen.
-
- Forum-lid
Hallo allemaal:
Heeft iemand die ingeschreven heeft bij EN ROUTE al een startnummer of bevestiging gehad? wanneer sturen ze daar de inschrijflijsten door?
Heeft iemand die ingeschreven heeft bij EN ROUTE al een startnummer of bevestiging gehad? wanneer sturen ze daar de inschrijflijsten door?
-
- Forum-lid
ja ik en de inschrijving staan waarschijnlijk in februari online.
Je bent zeker van deelname verzekerde men mij....
Je bent zeker van deelname verzekerde men mij....
Ik heb mijn inschrijving ook binnen. Nummer 1917 ! AmstelGold 250 ook ingeschreven met pijn en moeite. Kom maar op met de Lente heb het gehad met de sneeuw !
Ik heb halverwege Juli Alpe d'huez en omgeving gefietst en het was toen killing heet overdag. Na 10 minuten al hogere hartslag. Zeker de eerste dag fietsen was alsof ik 20 kg aardappelen bij me had. Werkelijk niet vooruit te branden. Na enkele dagen zwoegen had ik het ritme te pakken.
Groet,
Jerry
Ik heb halverwege Juli Alpe d'huez en omgeving gefietst en het was toen killing heet overdag. Na 10 minuten al hogere hartslag. Zeker de eerste dag fietsen was alsof ik 20 kg aardappelen bij me had. Werkelijk niet vooruit te branden. Na enkele dagen zwoegen had ik het ritme te pakken.
Groet,
Jerry
-
- Forum-lid
Ik heb ook interesse.
zijn er nog mogelijkheden voor inschrijven.??
zijn er nog mogelijkheden voor inschrijven.??
op een waterfiets kom je ook vooruit