Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

De 'Daar word ik vrolijk van" Top 10

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 26 apr 2014 20:45

scepticus schreef:Na het fietsen onder de douche een biertje drinken is ook lekker trouwens. :mrgreen:
Lauw en waterig bier, daar wordt ik dan weer niet vrolijk van... :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

ceon
Forum-lid

Gebruikersavatar ceon 26 apr 2014 21:23

Komende week op vakantie naar Turkije naar Kushadasi, en nu blijkt er een etappe van de Tour of Turkey vandaan te vertrekken op 3 mei !! Kijken dus !!
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 27 apr 2014 18:12

ceon schreef:Komende week op vakantie naar Turkije naar Kushadasi, en nu blijkt er een etappe van de Tour of Turkey vandaan te vertrekken op 3 mei !! Kijken dus !!
Leuk. Menigeen hier heeft Tour, Giro, RVV, AGR Eneco gezien maar dit is wel heel speciaal.

Laat je hier een paar foto;s zien want daar worden we ALLEMAAL vrolijk van :mrgreen:

codex
Forum-lid

codex 05 jun 2014 15:38

Ik wordt vrolijk van al die hondjes die je tegenwoordig achterop de fiets ziet zitten, in een mandje.
Van die kleine hondjes, die zo eigenwijs naar je kunnen kijken.

Mijn buurvrouw heeft ook een fiets met mandje ,voor de kleine Fifi.Die zit daar dan ook altijd parmantig in, als ze samen uit fietsen gaan.
Dat is zo'n hondje, dat de hele tijd zijn tongetje uit zijn bek heeft hangen en een rose strikje op de kop.
Dat mens is hartstikke wijs met dat beestje.
Maar van de week was ze aardig uit haar humor.Ik zei wat kijkt u sip. :| Ja zegt ze."Mijn Fifi wint immers alle hondenshows".. Inderdaad heeft ze de kamer vol staan met allemaal bekers die Fifi gewonnen heeft. Die bekers moest ik al een keer komen bewonderen.

Nou ze was helemaal uit haar doen, omdat het hondje nu helemaal geen prijzen meer won, omdat het veel te veel haargroei op de start heeft :? .Ze kan er niet tegenaan knippen, zo snel groeit het aan.
Ik zei tegen haar :" U moet ontharingsmiddel kopen en dat er op smeren".Nou ze fleurde helemaal op.Zij dus gauw naar de drogist en vroeg aan de drogist:"Heeft u ook ontharingsmiddel en hoe werkt dat precies"?.
Nou zei de drogist;"U smeert het erop en dan moet u een half uur met de armen uit elkaar staan".
Maar het is niet voor onder de armen! zei mijn buurvrouw."Het is voor mijn kleine Chiwawa".
Ooow zit het zo .zei de drogist.Nou in dat geval.Smeer je het erop en mag je de hele week niet fietsen!

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 05 jun 2014 17:43

Ja ja. Leuke mop :lol: :mrgreen:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

oldandslow
Forum-lid

Gebruikersavatar oldandslow 05 jun 2014 19:02

Een mooi wielsetje bouwen voor de fixie van mijn neefje, dat is toch iets om blij van te worden?

Afbeelding
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

bejail
Forum-lid

Gebruikersavatar bejail 13 aug 2014 19:03

Je fiets bij LFM brengen om je voor en achter derailleur even goed af laten stellen.
( vandaag wezen doen)
Merida Scultura Endurance 4000

theodorocampagnolo
Forum-lid

theodorocampagnolo 13 aug 2014 19:56

Lekker een rondje fietsen op m'n ouwe stalen fietsie en dan al die gasten op peperduur carbon die met een piepende ketting voortploegen :lol:

boswielrenner
Forum-lid

Gebruikersavatar boswielrenner 14 aug 2014 19:47

Als mensen zien dat je bent afgevallen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Demax69
Forum-lid

Gebruikersavatar Demax69 15 aug 2014 20:41

Eigenlijk te moe zijn om nog te willen fietsen maar het lullig vinden je fietsmaat af te bellen, en dan moeiteloos 32 km p/u tegen de wind in kunnen vasthouden. Jezelf verbazen dat je zo moe toch van die benen kunt hebben. Heerlijk.

Schrijnie
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Schrijnie 25 sep 2014 12:53

Na 2 maanden je fiets terug krijgen van de fietsenmaker en constateren dat je een nieuw setje shifters (en dus de kabels nu mooi onder het stuurlint zijn weggewerkt) en ipv een 105 een nieuwe Ultegra derailleur hebt gekregen. Ook zijn ketting & tandwielen vervangen. Fiets is weer als nieuw !

Als ik nu 6 Oct te horen krijg dat mijn arm uit het gips mag dan spring ik helemaal een gat in de lucht !

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 28 sep 2014 19:52

De opmerkingen van kinderen als je met een groepje voorbij rijdt:
"vet zeg"
Of: "er is een vrouw bij!"
En de mooiste natuurlijk:"Marianne Vos!" 8-) 8-)
Veni. Vidi. Fietsie.

Plaats reactie