Veldrijden 2014/2015
- robbebopper
- Forum-lid HC
De NOS kennende wordt het een verslag van twee minuten, waarin de driestrijd tussen van Kessel, van der Haar en van der Poel even uit de doeken wordt gedaan.
Houd mijn FB in de gaten of de site van www.offroadbiking.eu.
Ik ben 2 dagen daar als verslaggever en we proberen de hele dag door verslag te doen ook via FB door middel van op video opgenomen intervieuws en filmpjes van alle klassen.
We trachten het gelijkop FB te zetten maar de WIFI was niet geweldig.
Alle klassen proberen we aan bod te laten komen en niet nnet als de NOS alleen de 2 klassen die belangrijk zijn.
Mtbfool Jan v Dijk
Ik ben 2 dagen daar als verslaggever en we proberen de hele dag door verslag te doen ook via FB door middel van op video opgenomen intervieuws en filmpjes van alle klassen.
We trachten het gelijkop FB te zetten maar de WIFI was niet geweldig.
Alle klassen proberen we aan bod te laten komen en niet nnet als de NOS alleen de 2 klassen die belangrijk zijn.
Mtbfool Jan v Dijk
Niks aan gelogenrobbebopper schreef:De NOS kennende wordt het een verslag van twee minuten, waarin de driestrijd tussen van Kessel, van der Haar en van der Poel even uit de doeken wordt gedaan.
Zag overigens dat vd Poel zijn Colnago heeft ingeruild voor een op het oog strak uitziende Stevens
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
idd. Alleen geen van Kessel gezien. Ben benieuwd of Mat. bij de profs het WK gaat rijden of toch bij de beloften. Vind eigenlijk dat ze hem de kans bij de profs moeten geven, als hij dat zelf wil.
rhino7 schreef:Zag overigens dat vd Poel zijn Colnago heeft ingeruild voor een op het oog strak uitziende Stevens
http://www.cxmagazine.com/stevens-bike- ... ke-profile
Het nieuwe karretje van Walsleben is na vandaag alweer aan een ander kleurtje toe
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- robbebopper
- Forum-lid HC
Zo'n modderrit als vandaag is trouwens wel echt een ernstige vorm van kapitaalvernietiging. Als je ziet waarmee die gasten (zelfs bij de junioren) door die drek gaan rijden. De ene wielset nog duurder dan de andere.
-
- Forum-lid
Tja, alles voor de cross!
Het BK was trouwens wel iets waar wij Nederlanders jaloers op mogen zijn, wat een parcours, wat een strijd, wat een niveau en wat een leuke, onverwachte winnaar!
En ons wordt een EK allround voorgeschoteld waarvan ik de winnaars 3 jaar geleden al had kunnen voorspellen...
En ons wordt een EK allround voorgeschoteld waarvan ik de winnaars 3 jaar geleden al had kunnen voorspellen...
Campagnolo Ultra Dork
Ik heb gisteren wel naar het EK allround gekeken. Ik denk niet dat veel Belgen dit doen, maar ksnap nu ook waarom. Veel respect voor die schaatsers maar veldrijden is toch wel net iets spectaculairder.
Soms snap ik ook echt niet waarom andere landen dat niet live uitzenden...
Soms snap ik ook echt niet waarom andere landen dat niet live uitzenden...
Denk dat de campers of halve bussen waarmee die junioren tegenwoordig opdagen een nog grotere investering zijn.robbebopper schreef:Zo'n modderrit als vandaag is trouwens wel echt een ernstige vorm van kapitaalvernietiging. Als je ziet waarmee die gasten (zelfs bij de junioren) door die drek gaan rijden. De ene wielset nog duurder dan de andere.
Over de kleine wereld van het veldrijden kun je discussiëren maar veldrijden is topsport van de bovenste plank, 1 uur rijden op de limiet en echt top om naar te kijken, een thriller van een uur lang.
Ik kan trouwens soms meer genieten van een vlaamse/nederlandse ( veldrijden) film dan van een peperdure
( wegrennen) hollywoodproductie!
Ik kan trouwens soms meer genieten van een vlaamse/nederlandse ( veldrijden) film dan van een peperdure
( wegrennen) hollywoodproductie!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.