Forumrit Zuid-Holland, De Alblasserwaard, zaterdag 16 oktobe
-
- Forum-lid
Net thuis uit het werk, zie ik de herhaling van het journaal met weerbericht. Noordoosten wind met kracht 3 tot 6. Dat wordt lekker op de lekdijk. Een windje voor kopmannen met sterke benen.
[quote="Ultimate CF"]Net thuis uit het werk, zie ik de herhaling van het journaal met weerbericht. Noordoosten wind met kracht 3 tot 6. Dat wordt lekker op de lekdijk. Een windje voor kopmannen met sterke benen. [/quote]
Anton, da's toch geen probleem voor polderstoempers
Maar ik ze je er niet bijstaan, waarschijnlijk dor het tijdstip icm je werk aansluitend?
Het wegdek is in ieder geval hier nu al voor een groot gedeelte droog, dat icm met een heerlijk windje zullen we waarschijnlijk weinig last hebben van opspattend water van je voorganger.
En als we een beetje op tijd vertrekken en doorrijden dan kun je mooi het laatste gedeelte van Lombardijen zien.
PS
Hoe de wind nu is en het rondje rechtsom rijdend, hebben we tegenwind op de Lekdijk.
Anton, da's toch geen probleem voor polderstoempers
Maar ik ze je er niet bijstaan, waarschijnlijk dor het tijdstip icm je werk aansluitend?
Het wegdek is in ieder geval hier nu al voor een groot gedeelte droog, dat icm met een heerlijk windje zullen we waarschijnlijk weinig last hebben van opspattend water van je voorganger.
En als we een beetje op tijd vertrekken en doorrijden dan kun je mooi het laatste gedeelte van Lombardijen zien.
PS
Hoe de wind nu is en het rondje rechtsom rijdend, hebben we tegenwind op de Lekdijk.
-
- Forum-lid HC
Ik haak denk ook nog wel even aan, het is helemaal helder, en de zon schijnt!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik reed vanochtend in de regen naar Schiphol en ben net thuis gekomen met een heerlijke zonnetje; tijd voor een lekker stukje fietsen......
@andromeda: welke verstand....? Ik wist het wel: carbon.... (of toch een laatste ritje staal....?)
@andromeda: welke verstand....? Ik wist het wel: carbon.... (of toch een laatste ritje staal....?)
@ Roro, helemaal gelijk qua verstand , laatste ritje staal is wel lekker maar daar heb ik al genoeg km's op gemaakt, en dat zonnetje schreeuwt om carbon met hoge velgen (lekker op de lekdijk )
"Try not. Do or do not......there is no try"