WK 2010 Geelong
Michie23 schreef:Italianen moeten zich voorbereiden op de wegrit. Is er een geweldige Italiaanse tijdrijder overigens?
Marco Pinotti zou aanvankelijk rijden, maar is volgens mij ziek geworden. Ik kan niet direct een Italiaan van gelijkwaardig niveau in de tijdrit bedenken.
Vanochtend nog even gekeken, wat een lastig rondje. Cancellara verlengt zijn titel, met ogenschijnlijk gemak. Tony Martin reed lek, maar wordt alsnog knap derde achter Millar. Puike prestatie van Moerenhout, die opnieuw bewijst bij de wereldtop te behoren. Nederlands kampioen Jos van Emden kon op dit parcours geen potten breken, 36e op 5.47.
Wereldkampioenschappen tijdrijden 2010
Elite: Geelong - Geelong over 45,8km
1. Fabian Cancellara (Zwitserland) in 58m09s (gemiddeld 47,306 km/h)
2. David Millar (Groot-Brittanië) +1m03s
3. Tony Martin (Duitsland) +1m12s
4. Ritchie Porte (Australië)+1m19s
5. Michael Rogers (Australië) +2m25s
6. Koos Moerenhout (Nederland) +2m41s
7. Luis Leon Sanchez (Spanje) +2m44s
8. David Zabriskie (Verenigde Staten) +2m51s
9. Maciej Bodnar (Polen) +3m01s
10. Gustav Erik Larsson +3m01s
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het verbaasd mij meer dat er geen Spanjool bij staat...... Die kunnen tegenwoordig alles goed :S
Knap van Koos en knap van Fabian weer!
Knap van Koos en knap van Fabian weer!
Less is bore
Daniel1975 schreef:Het verbaasd mij meer dat er geen Spanjool bij staat...... Die kunnen tegenwoordig alles goed :S
Spanjaarden hebben gewoon heel veel talent. Dat schijnt iets met hun 'bloed' te maken te hebben.
-
- Forum-lid
- Contact
Het is toch bijzonder spijtig dat op een WK-dag in Australië het nieuws (en dit topic) beheerst wordt door allerlei Spanjaarden en Italianen...
Wel maf trouwens dat er renners mee mogen doen die 1 uur 21 nodig hebben (snelste tijd 58m09s). Ik snap dat je mondiaal wil zijn, maar dit is ook wat sneuig.
Wel maf trouwens dat er renners mee mogen doen die 1 uur 21 nodig hebben (snelste tijd 58m09s). Ik snap dat je mondiaal wil zijn, maar dit is ook wat sneuig.
1 M.Matthews (Aus)
2 J.Degenkolb (Dui)
3 T.Phinney (VS)
4 G.Boivin (Can)
5 A.Demaré (Fra)
Belooft wat voor zondag?
2 J.Degenkolb (Dui)
3 T.Phinney (VS)
4 G.Boivin (Can)
5 A.Demaré (Fra)
Belooft wat voor zondag?
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;