Gevallen in 2015
Ja dat geloof ik best, wat vervelend.
Ik begrijp alleen niet het zinnetje: "ter beoordeling aan de huisarts". Die hoeft toch hopelijk niet beoordelen of hij gebroken is? Misschien beoordelen wat er verder gedaan kan worden? Fysio of zo?
Maar ik hoop voor je dat je ergens in januari wel weer kunt proberen kleinere stukjes te fietsen? En dan maar hopen dat het weer dan mee zit.
Ik begrijp alleen niet het zinnetje: "ter beoordeling aan de huisarts". Die hoeft toch hopelijk niet beoordelen of hij gebroken is? Misschien beoordelen wat er verder gedaan kan worden? Fysio of zo?
Maar ik hoop voor je dat je ergens in januari wel weer kunt proberen kleinere stukjes te fietsen? En dan maar hopen dat het weer dan mee zit.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Beide polsen zijn gefotografeerd. De radioloog (assistente) mag daar "natuurlijk" geen uitspraak over doen, maar de breuk in de linkerhand was zo duidelijk, dat ze die wel kon melden. De foto van de rechterpols en een linker vingerkootje is wat onduidelijker, dus die moet eerst door de arts bekeken worden, voordat daar een uitspraak over gedaan kan worden. Vandaar.
- Forum-lid
Na 3 weken, heb ik mij laten vertellen, gipsen ze niet meer. Nu hebben ze de linkerpols in elk geval ingezwachteld met sporttape.
In de clubtraining had iemand zoiets van even naar voren sprinten terwijl ik net naar achter gekeken had en iets naar links ging
Gelukkig alleen wat schaafwonden een pijnlijke duim en kapotte beenstukken en kapot Castelli shirt met lange mouw
Fiets ook niet veel op een geschaafde rechter shifter na
In de clubtraining had iemand zoiets van even naar voren sprinten terwijl ik net naar achter gekeken had en iets naar links ging
Gelukkig alleen wat schaafwonden een pijnlijke duim en kapotte beenstukken en kapot Castelli shirt met lange mouw
Fiets ook niet veel op een geschaafde rechter shifter na
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik heb dit (twintig jaar geleden) ook aan de hand (pols) gehad.Wolfhound32 schreef:Beide polsen zijn gefotografeerd. De radioloog (assistente) mag daar "natuurlijk" geen uitspraak over doen, maar de breuk in de linkerhand was zo duidelijk, dat ze die wel kon melden. De foto van de rechterpols en een linker vingerkootje is wat onduidelijker, dus die moet eerst door de arts bekeken worden, voordat daar een uitspraak over gedaan kan worden. Vandaar.
Ik had een scheurtje in het middenhandsbeentje van mijn middelvinger en daar moest na een paar weken een nieuwe foto van gemaakt worden.
De radioloog zei, nadat hij gecontroleerd had of ze goed waren,"tot volgende week".
Bij de dokter aangekomen was het oordeel dat de scheur goed geheeld was en dat ik niet meer terug hoefde te komen.
Ik confronteerde hem met de uitspraak van de radioloog en hij was daar niet van gediend.
Maar op mijn aandringen is hij toch met de beste man gaan praten.
Bleek dat ik in mijn pols ook een botje gebroken te hebben.
Had de dokter over het hoofd gezien.
Later toch excuses gehad van de dokter met de opmerking dat radiologen meestal in één oogopslag zien of er iets mis is door de jarenlange ervaring, alleen mogen ze daar niet met de patiënt niet over praten.
Sindsdien vraag ik altijd aan de radioloog of zij wat zien en dat ze dat gewoon moeten zeggen.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Kijk, die neem ik in m'n achterhoofd even mee over 2 dagen. Thanks Theo!
- Forum-lid
Nou zeg dat is ook wat. In ieder geval Beterschap.
Dit is dan jammer dat je nu niet kan fietsen.
Hoe zit het dan met een training op de tacx of zo?
Dit is dan jammer dat je nu niet kan fietsen.
Hoe zit het dan met een training op de tacx of zo?
Ghost Nivolet 6LC
- Wolfhound32
- Forum-lid
Dank je Sweety. Een Tacx heb ik niet en bij spinning moet je ook je handen gebruiken. Ik denk dat im maar tijdelijk ga oppakken wat ik voor altijd had afgezworen te doen, om in elk geval een beetje aan bewegen te doen.... [citroengezicht aan] hardlopen. [\citroengezicht uit]
Misschien ga je er best wat plezier aan beleven. Soms moet je de bakens even verzetten.Wolfhound32 schreef:Ik denk dat im maar tijdelijk ga oppakken wat ik voor altijd had afgezworen te doen, om in elk geval een beetje aan bewegen te doen.... [citroengezicht aan] hardlopen. [\citroengezicht uit]
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik had het nooit gedacht maar ondanks dat het vandaag motregende heb ik 9,24 km hard gelopen.
Ik voelde me super ik had nog uren kunnen doorlopen. Mijn benen waren superlicht ik dacht dat ik zweefde, echt waar.
Wolfhound32 misschien ervaar je dit ook ooit een keer.
Hardlopen is helemaal niet erg ik wissel het nu af met de fietstrainer.
Ik voelde me super ik had nog uren kunnen doorlopen. Mijn benen waren superlicht ik dacht dat ik zweefde, echt waar.
Wolfhound32 misschien ervaar je dit ook ooit een keer.
Hardlopen is helemaal niet erg ik wissel het nu af met de fietstrainer.
Ghost Nivolet 6LC