Tour de France 2011
Saxo bank staat nu laatste in het ploegenklassement en Rabo staat 17e.
Ik neem aan dat Saxo dus morgen als eerste van start gaat en dat Rabo ook al snel aan de bak moet.
Lijkt me op het eerste gezicht geen voordeel voor Rabo, al zal het waarschijnlijk gewoon stoempen worden.
Ik neem aan dat Saxo dus morgen als eerste van start gaat en dat Rabo ook al snel aan de bak moet.
Lijkt me op het eerste gezicht geen voordeel voor Rabo, al zal het waarschijnlijk gewoon stoempen worden.
Heerlijk de kop is eraf!
Leuk dat Gilbert gelijk eerste etappe pakt. Evans kwam op de finish nog aardig dichtbij.
Klopt het dat je op de website van Sporza de filmpjes als Nederland niet kan bekijken ivm tv-rechten of zo?
Op website van NOS alleen een filmpje van het slot van de etappe maar geen samenvatting.
Leuk dat Gilbert gelijk eerste etappe pakt. Evans kwam op de finish nog aardig dichtbij.
Klopt het dat je op de website van Sporza de filmpjes als Nederland niet kan bekijken ivm tv-rechten of zo?
Op website van NOS alleen een filmpje van het slot van de etappe maar geen samenvatting.
In welke betekenis?dc schreef:Ik vind het grotesk...soffatti schreef: Leuk dat Gilbert gelijk eerste etappe pakt.
gro·tesk bn, bw 1 grillig van vorm 2 lachwekkend zonderling; potsierlijk
http://www.vandale.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Een combinatie van: "Potsierlijk" en "op afschrikwekkende wijze buitenissig."timo2.0 schreef:In welke betekenis?dc schreef:Ik vind het grotesk...soffatti schreef: Leuk dat Gilbert gelijk eerste etappe pakt.
gro·tesk bn, bw 1 grillig van vorm 2 lachwekkend zonderling; potsierlijk
http://www.vandale.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsja, als je naar het lijstje LBL winnaars kijkt wordt je niet blij.. maar ok, vooruit Flipje is een witte duif. Hij won de twee klassiekers daarvoor... gevalletje top vorm... alleen eerder vertoond door Rebellin, maar ok. Opvallend is is dat hij tijden neerzet die sneller zijn dan welke gedrogeerde voorganger ooit... ok? Daarna verliest hij deze vorm blijkbaar niet. Ok?? Hij verplettert hij het peloton in de wegkoers, ok??? En nu verplettert hij een compleet peloton tourrenners waarvan je verwacht dat er andere mensen in vorm zijn dan in April. Ok?????dalegend schreef:Potsierlijk?
Jullie zijn echte kenners en liefhebbers van de koers, niet? :-/
Sorry, gezien wat we weten van ongelovelijke prestates in het wielrennen is dit opvallend. Maar wat dit nog veel "verontrustender" maakt is dat Gilbert nu bezig is aan een niet eerder vertoonde reeks.
Ik kan gewoon niet anders dan concluderen dat Flipje heel erg ver aan het gaan is, wellicht met nieuwe (paarden)middelen. En gezien zijn "ik ben zo anti doping" houding heb ik een heel erg vieze smaak in mijn mond.
Reden voor wijziging: Foute informatie over BK tijdrijden verwijdert.
Laatst gewijzigd door dc op 03 jul 2011 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Een piekmoment in april en een piekmoment in juli is toch niet zo raar? Uit de docu over Andy Schleck begreep ik dat zijn seizoensopbouw er ook zo uitzag. En die Ronde van Belgie tussendoor was ook kinderspel voor hem, daar hoefde hij echt niet voor in grootse vorm te verkeren.
Tsja, er zijn mensen die nog in Sinterklaas geloveneelcoz schreef:Een piekmoment in april en een piekmoment in juli is toch niet zo raar? Uit de docu over Andy Schleck begreep ik dat zijn seizoensopbouw er ook zo uitzag. En die Ronde van Belgie tussendoor was ook kinderspel voor hem, daar hoefde hij echt niet voor in grootse vorm te verkeren.
Sowieso vind ik Andy nou niet het meest neutrale vergelijkingspunt, maar zelfs als we daar overheen stappen is dit niet eerder vertoond. Dit is Rebellin alleen dan nog makkelijker en veel langer. Uitgebreid juichen en toch even recordtijden op de muur kraken....
En die recordtijden kwamen van mensen die fors bezig waren met bloed-vector doping. We weten dat dit nog steeds gebeurt in het peloton... en opeens is er een schone renner die dit alles tot een karikatuur maakt...
Ik ben de eerste die zegt: onschuldig tenzij anders bewezen, dus Gilbert mag van mij lekker doorgaan. Maar persoonlijk walg ik van deze man. Ik kan namelijk geen andere conclusie trekken dan extreem zwaar gedrogeerd en dat rijmt niet met zijn heilig boontje gedrag.
O nee hoor, ik heb op dit forum vaak geschreven dat ik geen enkele profrenner vertrouw in deze. Ik stel helemaal niet dat ik geloof dat Gilbert schoon rondrijdt, alleen vond ik je argumenten over zijn constante topvorm niet helemaal hout snijden. Overigens, wat bedoel je precies met dat je Andy niet het meest neutrale vergelijkingspunt vindt?dc schreef: Tsja, er zijn mensen die nog in Sinterklaas geloven