Wat is jullie leeftijd ?
-
- Forum-lid
34
Fietsforum bestaat al 10, 11 jaar. Heel wat afgelezen sinds ik lid werd en veel herhalende topics gezien. Vroeg me al vaak af wat nou eens een origineel topic kon zijn. Nou, deze dus
provincie is ook wel een aardige trouwens. Leuk voor de cijferfreaks of voor het CBS. In Drenthe fietsen de meeste Canyons bv (in iig 1 )
provincie is ook wel een aardige trouwens. Leuk voor de cijferfreaks of voor het CBS. In Drenthe fietsen de meeste Canyons bv (in iig 1 )
older Budweiser
Als je een beetje graaft dan zie je dat hij rond de 60 jaar oud is op dit momentJans schreef:Of ie oud is, weten we nu nog niet.Gastheerg schreef: Nee hoor is gewoon een ouwe mopperkont
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
provincie wilde ik ooit een poll voor starten, maar je kunt maar 10 opties opvoeren. zou weer veel te veel discussie opleveren welke provincie dan weggelaten moest worden (ik zou het wel weten maarja )Kilowatt schreef:Fietsforum bestaat al 10, 11 jaar. Heel wat afgelezen sinds ik lid werd en veel herhalende topics gezien. Vroeg me al vaak af wat nou eens een origineel topic kon zijn. Nou, deze dus
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
neos schreef:
Waar gaat dit over???
Laten we starten met uit welke provincie?
Welke woonplaats .
Welke postcode?
Welk merk?
Welke banden?
Welke bank?
Welke pincode?
Welke vrouw?
Welke provincie komt je vrouw?
Enz enz....
inderdaad, het is even geleden, waarom vermeld je hier dan je leeftijd?jandb schreef:
Als je een beetje graaft dan zie je dat hij rond de 60 jaar oud is op dit moment
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 07#p650607
je moet nu ongeveer 60 zijn inderdaad
-
- Forum-lid
ben het helemaal met neos eens,zou ook zo reageren als ik boven genoemde link leesmonsieurpinot schreef:neos schreef:
Waar gaat dit over???
Laten we starten met uit welke provincie?
Welke woonplaats .
Welke postcode?
Welk merk?
Welke banden?
Welke bank?
Welke pincode?
Welke vrouw?
Welke provincie komt je vrouw?
Enz enz....inderdaad, het is even geleden, waarom vermeld je hier dan je leeftijd?jandb schreef:
Als je een beetje graaft dan zie je dat hij rond de 60 jaar oud is op dit moment
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 07#p650607
je moet nu ongeveer 60 zijn inderdaad
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Zo lang terug. Jeugdzondeneos schreef:Je hebt gelijk toen ik het bericht postte dacht ik : oh shit dat heb ik ook eens gedaan.
Ik moet nu wel erg diep door het stof
Kuch, goede reactieneos schreef:Je hebt gelijk toen ik het bericht postte dacht ik : oh shit dat heb ik ook eens gedaan.
Ik moet nu wel erg diep door het stof
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.