Garmin Edge 820 & Explore 820
-
- Forum-lid
- Contact
Ant+ dus wel, incl. basis sensoren, powermeters niet.
Marco
ik heb onlangs de 820 aangeschaft. Heb soms last van belachelijk hoge hartslagmetingen. Met dezelfde hartslagmeter heb ik op mijn FR620 hier nooit last van. Iemand tips?
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Ik had dit ook met mijn Fenix 2. Daar gebruikte ik een oude hartslagband bij. Ik heb de 820 in een bundel gekocht met dus ook de nieuwe hartslagband. Sindsdien geen rare uitschieters meer.
Welke hartslagband gebruik je?
HRM-run (TM) . Zou compatibel moeten zijnLungo schreef:Ik had dit ook met mijn Fenix 2. Daar gebruikte ik een oude hartslagband bij. Ik heb de 820 in een bundel gekocht met dus ook de nieuwe hartslagband. Sindsdien geen rare uitschieters meer.
https://www.thisisant.com/directory/hrm-run
CaadX Ultegra
Yep, stond meteen klaar toen ik em voor het eerst koppelde met Garmin Express op mijn PC.Lungo schreef:Iemand al de 5.10 software uitgeprobeerd?
Werkt, alleem de routing is wel langzaam voor mijn gevoel.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
Ik kreeg hem gewoon na het opslaan van een rit, dus niet gekoppeld aan een pc. Waarschijnlijk worden updates nu ook via de wifi verzonden?
- Matthijs1973
- Forum-lid
altijd al, of ook via koppeling met Connect op je telefoon.ncornelisse schreef:Ik kreeg hem gewoon na het opslaan van een rit, dus niet gekoppeld aan een pc. Waarschijnlijk worden updates nu ook via de wifi verzonden?
-
- Forum-lid
Ik heb gister mijzelf getrakteerd op de Garmin 820 bundel. Eind december kan ik mijn nieuwe racefiets ophalen en verheug mij er erg op dan de Garmin erop te zetten zodat ik helemaal klaar ben voor volgend jaar.
Hoe zijn de ervaringen met de bijgeleverde fietssteun? Is het de moeite waard om een vervangende aan te schaffen zoals bij een K-Edge? Of is die van Garmin zelf goed genoeg?
Hoe zijn de ervaringen met de bijgeleverde fietssteun? Is het de moeite waard om een vervangende aan te schaffen zoals bij een K-Edge? Of is die van Garmin zelf goed genoeg?
Wegdromen op de fiets is heerlijk.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
de Garmin steun is gewoon goed.Veenstrafiets schreef:Ik heb gister mijzelf getrakteerd op de Garmin 820 bundel. Eind december kan ik mijn nieuwe racefiets ophalen en verheug mij er erg op dan de Garmin erop te zetten zodat ik helemaal klaar ben voor volgend jaar.
De K-Edge steun is goed en mooi
Met de K-Edge valt je Garmin mooi in het verlengde zowel verticaal als horizontaal) van je stuurpen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend