Nadat ze je eerst vertelden dat ze een nieuwe vork hadden gestuurd, bij twijfel van jou kant werd verteld dat ze 'm naar de fabrikant hadden gestuurd en nu toch maar toegeven dat ze 'm zelf eventjes teruggebogen hebben? Ze hebben de schijn niet mee met dat verhaal, zou ik zo zeggen.marcus100 schreef:[…] eigenaar van de fietsenzaak […] vertelde mij dat een medewerker van Ridley langs is geweest om de voorvork te controleren en dat deze zei dat de voorvork goed gerepareerd was en niet gevaarlijk, […]
Fiets verbogen, kan ik dit herstellen? (plaatjes)
Vorsprung durch Pedantik
Exact alien. Zowel Salden als Ridley lopen dus te kutten en beweren tegenstrijdige dingen.alien schreef:Nadat ze je eerst vertelden dat ze een nieuwe vork hadden gestuurd, bij twijfel van jou kant werd verteld dat ze 'm naar de fabrikant hadden gestuurd en nu toch maar toegeven dat ze 'm zelf eventjes teruggebogen hebben? Ze hebben de schijn niet mee met dat verhaal, zou ik zo zeggen.marcus100 schreef:[…] eigenaar van de fietsenzaak […] vertelde mij dat een medewerker van Ridley langs is geweest om de voorvork te controleren en dat deze zei dat de voorvork goed gerepareerd was en niet gevaarlijk, […]
22 April
Hoe makkelijk was dit om op te lossen waarbij Salden een nieuwe voorvork had gestuurd en eventueel de kosten van een FM voor montage had betaald!marcus100 schreef:
De situatie is nu dus: ik heb geen nieuwe voorvork gekregen (zoals mij werd beloofd), maar dezelfde die "gerepareerd" is. Toen ik hierover contact opnam is mij verteld dat Ridley hem opgeknapt heeft, maar eerder zeiden ze ook "We sturen je een nieuwe, we hebben er nog één liggen!", dus of hij ook werkelijk bij Ridley is geweest weet ik niet
M
In plaats van de makkelijke en goede oplossing gaan zowel Salden als Ridley lopen ping-pongen waarbij de koper aan een draaidje gehouden wordt en dat voor wat grijpstuivers.
Een goed naam bouw je langzaam op maar een slechte naam door dit soort acties gaat veel sneller.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Wat een zeikers zijn er n aantal hier zeg... De fiets is nu al n dikke maand oud. Nu heeft Salden netjes het volledige bedrag betaald en is het nog niet goed. Ik daarentegen vind dat Salden uiteindelijk wel heeft gedaan wat hij beloofd had, en dat is netjes het geld terugbetaald.
@TS. Ik ben blij voor je dat het zo is opgelost. Nu kun je lekker op zoek naar n nieuwe fiets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
@TS. Ik ben blij voor je dat het zo is opgelost. Nu kun je lekker op zoek naar n nieuwe fiets.
- Infinito GB
- Forum-lid
Volledig eens met Rob71. Salden valt in deze niet heel veel te verwijten. Het was TS die een afwijkende keus had gemaakt voor de gehele afwikkeling van het probleem. Als TS gewoon direct de juiste weg had bewandeld, en de gehele koop ongedaan had gemaakt, dus de fiets geretourneerd dan was er nooit een geschil geweest.Rob71 schreef:Wat een zeikers zijn er n aantal hier zeg... De fiets is nu al n dikke maand oud. Nu heeft Salden netjes het volledige bedrag betaald en is het nog niet goed. Ik daarentegen vind dat Salden uiteindelijk wel heeft gedaan wat hij beloofd had, en dat is netjes het geld terugbetaald.
Voorheen G.B. Lux Dream
Ze hebben in ieder geval gelogen dat de vork naar Ridley is geweest. Het verhaal dat de medewerker van Ridley de reparatie heeft beoordeeld lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk. Ik zou als fabrikant niet achter een dergelijke reparatie staan en al helemaal niet bij een fiets die als nieuw verkocht wordt.
Salden heeft gewoon geprobeerd ts een oor aan te naaien en heeft zijn keutel ingetrokken nadat ze erachter kwamen dat er op social media over dit voorval gepraat werd.
Salden heeft gewoon geprobeerd ts een oor aan te naaien en heeft zijn keutel ingetrokken nadat ze erachter kwamen dat er op social media over dit voorval gepraat werd.
Campagnolo Ultra Dork
Karl66 schreef:Mensen die verstandig zijn kopen de komende tijd dus geen demo Ridley bij Salden...
Deze?
https://www.salden.nl/nl/fietsen-en-fra ... fiets.html
o'7o
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mensen die mij kennen weten dat ik als ik iets doe voor iemand anders dit of gratis doe of helemaal niet.ottorongo schreef:En nu vooral niet vergeten uw commissie-nota te gaan indienen bij TS.Lcsmet schreef:Uiteindelijk heeft TS zijn geld terug.
En het praatje van Salden daar mag iedereen zijn gedacht over hebben
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Infinito GB
- Forum-lid
Overigens gebeuren dit soort zaken niet alleen bij Salden hoor.
Heb bij een bekende camerawinkel in Alkmaar al eens bij een 3e poging om een goed functionerende Olympus OM-D camera te bemachtigen, de camera in mijn handen gestopt gekregen die ik als 1e had teruggebracht omdat er iets aan mankeerde. Gelukkig had ik al een voorgevoel, en had ik het serienummer genoteerd.
Die camera hebben ze gewoon weer terug op de plank gezet nadat ik hem had teruggebracht.
Uiteindelijk had ik wel een goed functionerende camera, en daarna nooit meer iets gekocht.
Heb bij een bekende camerawinkel in Alkmaar al eens bij een 3e poging om een goed functionerende Olympus OM-D camera te bemachtigen, de camera in mijn handen gestopt gekregen die ik als 1e had teruggebracht omdat er iets aan mankeerde. Gelukkig had ik al een voorgevoel, en had ik het serienummer genoteerd.
Die camera hebben ze gewoon weer terug op de plank gezet nadat ik hem had teruggebracht.
Uiteindelijk had ik wel een goed functionerende camera, en daarna nooit meer iets gekocht.