Veldritseizoen 2017/2018
FYI: De wereldbeker in Bogense komt straks op Eurosport. Zowel de vrouwen elite als de mannen elite
ps 1, Volgens de televisiegids dan, dat wil nog wel eens last minute veranderen
ps 2, In Nederland dan. In Belgie weet ik het eigenlijk niet
ps 1, Volgens de televisiegids dan, dat wil nog wel eens last minute veranderen
ps 2, In Nederland dan. In Belgie weet ik het eigenlijk niet
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
-
- Forum-lid
Prachtige beelden uit Denemarken met Vd Poel en Aerts op kop, van Aert in de achtervolging.
Mooi parcours en mooi weer maar wat een steile muurtjes zitten er in zeg!! heel veel loop en klauterwerk op dit parcours!!
Mooi parcours en mooi weer maar wat een steile muurtjes zitten er in zeg!! heel veel loop en klauterwerk op dit parcours!!
-
- Forum-lid
Schijnbaar geen problemen met de knie. De beelden langs de finishstrook waren indrukwekkend.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stond lekker beetje wind daar.
Verder weer niet heel spannend. Wat kan Van Aert toch enorm lelijk afzien.
Verder weer niet heel spannend. Wat kan Van Aert toch enorm lelijk afzien.
Less is bore
nochtans leek het mij (voor wat het waard is) eerder een parcours op maat van Van Aert met lange stroken waar je je vermogen op kwijt kunt en heel wat loopwerk. Maar VDP rijdt naar boven waar anderen moeten lopen en dan nog wat winst op de balkjes ook.
Sterk weer van VDP.
Sterk weer van VDP.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
winst op de balkjes? ik heb rondes 2 en 3 gekeken, toen sprong driekwart van het veld over deze balken... daar zat het verschil vandaag net niet
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
VDP springt een stuk vlotter dan de meeste andere veldrijders en al zeker vlotter en dus sneller dan van Aert. En van VD Haar zal ik maaar zwijgen zeker?MarkVeenstra schreef: ↑19 nov 2017 19:34 winst op de balkjes? ik heb rondes 2 en 3 gekeken, toen sprong driekwart van het veld over deze balken... daar zat het verschil vandaag net niet
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- triumph_st
- Forum-lid
Van Aert gaat over de balkjes zoals koning Filip stapt: onzeker, traag en houterig.