Bitcoins
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Typische kroegpraats. Precies op de juiste plek. De kroeg is groot genoeg, Als je over iets anders wilt praten, ga je aan een ander tafeltje zitten. Laat ze hier verder maar løllen.razenderoeland schreef: ↑24 dec 2017 11:10 En maar blijven teuten over de bitcoin, jezelf verheerlijken dat je zo geweldig veel winst gemaakt hebt, en er daarmee voor zorgen dat anderen ook instappen en uiteindelijk behoorlijk op de blaren zitten als de bitcoinbubbel barst.
Dit topic lijkt me meer op z'n plaats bij een forum over beleggen , economie etc.
Beste mensen, ik ben dit topic ooit gestart om jullie, met de beste bedoelingen, erop te wijzen dat er volgens mij wat valt bij te verdienen met cryptocurrencies. Aangezien het hier stikt van de vragen en tips om geld te besparen voor onze dure fietsspulletjes dacht ik dat het wel eens handig kon zijn. Een racefiets met alle bijbehorende onderdelen is een dure hobby.
Maar te zien aan de reactie van Razenderoeland ben ik veranderd in een eigenwijze eikel met een grote bek (eigen interpretatie). Hier herken ik mezelf niet in. Zo was ik niet en wil ik niet zijn. Maar als ik mijn eigen bijdragen teruglees geef ik hem niet eens ongelijk. Kortom, ik laat het erbij en richt me op het forum weer op de echte fietsonderwerpen. Is ook veel leuker
Dit is mijn laatste bijdrage aan dit lijntje.
Maar te zien aan de reactie van Razenderoeland ben ik veranderd in een eigenwijze eikel met een grote bek (eigen interpretatie). Hier herken ik mezelf niet in. Zo was ik niet en wil ik niet zijn. Maar als ik mijn eigen bijdragen teruglees geef ik hem niet eens ongelijk. Kortom, ik laat het erbij en richt me op het forum weer op de echte fietsonderwerpen. Is ook veel leuker
Dit is mijn laatste bijdrage aan dit lijntje.
Laatst gewijzigd door Herman_N op 26 dec 2017 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Ach, ik heb dit topic nochtands aandachtig gevolgd. Buiten de nutteloze antwoorden hier en daar wel iets wijzer geworden in de wereld van bitcoins.
3 maand geleden getwijfeld om in te stappen, voor ik het wist begon het te volledig te boomen en van toen aan gedacht vanach, het zal wel weer een keertje naar beneden gaan. Dit gebeurde enkele dagen geleden pas, en nog niet in de mate die ik wil om het risico te nemen. Ik vond het overigens wel nog altijd interessant om hier mee te lezen dus voel je zeker nog vrij om hier in dit topic je visie neer te zetten
3 maand geleden getwijfeld om in te stappen, voor ik het wist begon het te volledig te boomen en van toen aan gedacht vanach, het zal wel weer een keertje naar beneden gaan. Dit gebeurde enkele dagen geleden pas, en nog niet in de mate die ik wil om het risico te nemen. Ik vond het overigens wel nog altijd interessant om hier mee te lezen dus voel je zeker nog vrij om hier in dit topic je visie neer te zetten
Deze manier van speculeren is gewoon een piramidespel. Dat spel werkt alleen als er voldoende idioten zijn die na jou instappen. Ik begrijp de kritiek dus wel. Het fietscafé op het fietsforum is niet noodzakelijk het podium om zieltjes te winnen om jouw eigen risicovolle spelletje tot een succes te brengen.
Het is heel erg leuk voor degenen die er een leuk mee verdiend hebben en wellicht nog wat meer mee kunnen verdienen maar zolang het niet bruikbaar is en daarmee eigenlijk niks is, op zal er op de lange termijn de waarde van de bitcoin nihil zijn.
Het is heel erg leuk voor degenen die er een leuk mee verdiend hebben en wellicht nog wat meer mee kunnen verdienen maar zolang het niet bruikbaar is en daarmee eigenlijk niks is, op zal er op de lange termijn de waarde van de bitcoin nihil zijn.
Campagnolo Ultra Dork
Jij mag er wel een mening over hebben en een ander niet.?Ernie C. schreef: ↑26 dec 2017 23:53 Deze manier van speculeren is gewoon een piramidespel. Dat spel werkt alleen als er voldoende idioten zijn die na jou instappen. Ik begrijp de kritiek dus wel. Het fietscafé op het fietsforum is niet noodzakelijk het podium om zieltjes te winnen om jouw eigen risicovolle spelletje tot een succes te brengen.
Je moet nooit uitsluiten dat je er zelf naast zit. We zullen het zien in de toekomst. Beetje informatie tot je nemen kan nooit geen kwaad. Proost