Materiaaltransfers voor 2021
Bianchi heeft Michelton benadert, omdat ze anders heen WT ploeg meer hebben na Jumbo.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom gaan Bianchi en Jumbo uit elkaar?
Less is bore
Ik denk vooral dat Pon / Cervelo meer wil betalen dan Bianchi. Volgens Clement zit er een verhaal aan vast hoe die deal tot stand is gekomen. Wat daar het verhaal achter is, wil hij niet vertellen. Het zou mij niet verbazen als dat aan Dumoulin zit gekoppeld.
Ik weet in ieder geval dat Cervelo toen ze Sunweb wilden gaan sponsoren, TJV ook al wilden. Maar die vond men toen te duur. Omdat Cervelo de Duitse markt wilden veroveren, hebben ze toen gekozen voor Sunweb met TD als uithangbord. Nu dat uithangbord weg is, kijken ze kennelijk toch verder.
Ben overigens wel benieuwd of ze complete fietsen gaan leveren of alleen frames, zoals ze bij Sunweb doen.
Ben overigens wel benieuwd of ze complete fietsen gaan leveren of alleen frames, zoals ze bij Sunweb doen.
..en dan zijn Mercedes inleveren? Dat moet misschien toch al als Pon (weer) aan boord komt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Audi ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
Destijds wilde PON inderdaad een totaaldeal. Dus ook VAG auto's en vrachtwagens enzovoorts. Hoe lang zou die 1e DSG koppeling het uithouden, ik schat nog niet één rittenkoers ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vlootje a6-en...nice