Dit topic over het hoofd gezien, maar hier ook een meester op de basisschool. Nog wel 1 in opleiding. Na 10 jaar bij de ambulancedienst gewerkt te hebben heb ik de overstap gemaakt naar het basisonderwijs. Momenteel als zij-instromer aan de slag binnen het SBO, afgelopen jaar 14 jongens in groep 8 gehad, alleen uitgestroomd naar het praktijkonderwijs, waar zij zo verschrikkelijk goed tot hun recht gaan komen!robbebopper schreef: ↑20 apr 2019 22:27Jaja, en op dit forum zitten er al minstens drie!dejeep schreef: ↑20 apr 2019 21:02 Toen ik ooit een iets te sjieke juwelierszaak binnenstapte op zoek naar een trouwring, vroeg de verkoopdame me naar mijn beroep. ‘Meester’, zei ik, waarop zij hoopvol vroeg: ‘In de rechten?’ Toen ik antwoordde met: ‘In het basisonderwijs’, was haar interesse in mij direct een stuk minder en zag ik de eurotekens in haar ogen vervagen.
Maar goed, meester op een basisschool dus; ze bestaan nog.
Welke groep heb je dit jaar?
Het beroep achter de fietser
#HoeMoeilijkKanHetZijn
-
- Forum-lid
Ik ben afdelingshoofd van een oncologische afdeling in een academisch ziekenhuis te NL.
Ik fiets dan ook vaker (met collega’s) voor het goede doel (kanker gerelateerd).
Ik fiets dan ook vaker (met collega’s) voor het goede doel (kanker gerelateerd).
-
- Forum-lid
Zijn er meer van hier, maar ik ben (ook) fietskoerier. Of ik het ook na het studeren nog zal doen weet ik niet.
IG: _superver
-
- Forum-lid
Ik ben internationaal vrachtwagen chauffeur.
Heb dit draadje even doorgekeken, maar nog geen andere tegen gekomen.
Heb dit draadje even doorgekeken, maar nog geen andere tegen gekomen.
-
- Forum-lid
Nee, neem fiets niet mee. Heeft meer te maken met plaats gebrek. Daarvoor in de plaats neem ik hardloop spullen mee, passen in een weekeind tas.
Kan ik onderweg stukkie lopen.
Kan ik onderweg stukkie lopen.
-
- Forum-lid
Ik ben verkoopleider bij een technische groothandel. Gelukkig heeft mijn werkgever oog voor het opbouwen van relaties door middel van het leren kennen van de mens achter de klant. En zo gaan we regelmatig fietsen met klanten echt super tof.