WK Yorkshire 2019
De bewegende beelden. als dit alles is, is het een belachelijke beslissing. https://twitter.com/laflammerouge16/sta ... 1482984448
ze schijnen het te baseren op snelheid via de gps, nu weten we allemaal wel hoe betrouwbaar die kan zijn. Maar zelfs als hij een beetje geholpen is zo vroeg in de koers, hij heeft de koers gemaakt en was de sterkste (na een valpartij)...
- daniel1975
- Forum-lid HC
De beslissing kan belachelijk zijn, maar het inconsequente gestraf van de uci is nog veel erger. Dan wel, dan niet, veel straf, weinig straf; slecht verhaal
Less is bore
Ga hiermee naar een (sport) rechtbank, en de kans is zeer groot dat het UCI deze zaak verliest. Een reglement hebben is één zaak, het niet altijd even correct toepassen is nog een ander paar mouwen. En daar zijn zeker beelden genoeg van om dat te staven.daniel1975 schreef: ↑27 sep 2019 21:19 De beslissing kan belachelijk zijn, maar het inconsequente gestraf van de uci is nog veel erger. Dan wel, dan niet, veel straf, weinig straf; slecht verhaal
Het zal er ook voor zorgen dat er om de haverklap klachten zullen ingediend worden. De jury zal nog overuren mogen draaien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Veneberg: we gaan niet in beroep, we staan achter de juryleden.....
Pff, wat een enorme slappe hap reactie is dat zeg. Gaat mij niet om de DISQ maar om de willekeur.
Pff, wat een enorme slappe hap reactie is dat zeg. Gaat mij niet om de DISQ maar om de willekeur.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Denk idd. dat een beroep zeker kans van slagen heeft. Inconsequentie ten top en wederom slaagt de UCI er feilloos in haar eigen sport compleet ongeloofwaardig te maken. Opnieuw een aardig dieptepunt voor deze sport...... en ik maar denken dat het niet erger kan dan de bende bij de UEFA.
Misschien dat zijn management het nog hoger op zoekt en een procedure begint. Dit was 120 km voor de finish. Voortaan ben je dus gewoon klaar als je valt. "In het belang van het wielrennen", zeggen ze dan.