Garmin Edge 1030 Plus
Zelf met 830 lang hetzelfde probleem gehad maar heb toen in de app het toestel verwijderd en opnieuw toegevoegd en sindsdien zowel synchroniseren als uploaden naar strava in een fractie van een seconde. Maar mogelijks heb je dit zelf ook al geprobeerd.
Rij sinds kort met de 1030-plus. Mijn tweede, eerste ging al na twee weken stuk, en is keurig omgeruild. Prima apparaat. Wat mij wel opvalt is dat de GPS ontvangst een stuk minder is dan mijn vorige Garmin, de 810. Tunneltjes, onder bomen of binnen op de wielerbaan pakt deze niets, en die 810 had (bijna) altijd signaal.
Welk GPS signaal gebruik je?fietsernl schreef: ↑18 feb 2022 14:55 Rij sinds kort met de 1030-plus. Mijn tweede, eerste ging al na twee weken stuk, en is keurig omgeruild. Prima apparaat. Wat mij wel opvalt is dat de GPS ontvangst een stuk minder is dan mijn vorige Garmin, de 810. Tunneltjes, onder bomen of binnen op de wielerbaan pakt deze niets, en die 810 had (bijna) altijd signaal.
-
- Forum-lid HC
Hang hem eerst even aan Garmin connect synchoniseer alles. kijk even op de laatste update op het toestel staat.
Laat hem dan even 15 minuten buiten liggen op dezelfd plaats.
Dan fietsen, dan zou er niets aan de hand moeten zijn.
Ik merk ook wel iets hoor onder bomen geeft de 1030plus snel een iets lagere snelheid aan.
Eerder dan mijn 1000. Maar uiteindelijk klopt alles wel.
Laat hem dan even 15 minuten buiten liggen op dezelfd plaats.
Dan fietsen, dan zou er niets aan de hand moeten zijn.
Ik merk ook wel iets hoor onder bomen geeft de 1030plus snel een iets lagere snelheid aan.
Eerder dan mijn 1000. Maar uiteindelijk klopt alles wel.