Wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit...
- geertjan5
- Forum-lid
Beetje hoog van de toren blazen voor een puber die tot op twee keer toe laatste zijn stuur niet kon houden en het alsfalt kon kussen.
Wat maakt die andere wielrenner zo 'min' om dit te doen? Je zou eens een dikke vette schop onder je ......
Die schop onder mn ... heb ik dus gehad;) Blij dat je zo met me meeleeft om beide keren te onthouden.
Wat maakt die andere wielrenner zo 'min' om dit te doen? Je zou eens een dikke vette schop onder je ......
Die schop onder mn ... heb ik dus gehad;) Blij dat je zo met me meeleeft om beide keren te onthouden.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
@Geertjan en Elboutero: jullie snappen er ook werkelijk geen hol van he?!....Dankzij asociale, achterlijke, onnozele figuren zoals jullie heeft de rest van wielrennend Nederland een beroerde naam.
Hoeveel hersencellen moet je missen om dit soort gedrag te vertonen? En het nog leuk vinden ook.....
Uiteraard zijn jullie zelf onder de zeer weinigen die van dit soort gedragingen kunnen genieten.
Stelletje K$&^%$#$#%#$% ! (censuur... )
Hoeveel hersencellen moet je missen om dit soort gedrag te vertonen? En het nog leuk vinden ook.....
Uiteraard zijn jullie zelf onder de zeer weinigen die van dit soort gedragingen kunnen genieten.
Gang is alles!!
[quote="Composite"]@Geertjan en Elboutero: jullie snappen er ook werkelijk geen hol van he?!....Dankzij asociale, achterlijke, onnozele figuren zoals jullie heeft de rest van wielrennend Nederland een beroerde naam.
[/quote]
Ik was dan ook volstrekt serieus, maar ik lig nu wel in een deuk om je reactie! Of behoor jezelf tot de categorie die ik toevallig beschreef
[/quote]
Ik was dan ook volstrekt serieus, maar ik lig nu wel in een deuk om je reactie! Of behoor jezelf tot de categorie die ik toevallig beschreef
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
[quote="Elboutero"]
Ik was dan ook volstrekt serieus, maar ik lig nu wel in een deuk om je reactie! Of behoor jezelf tot de categorie die ik toevallig beschreef [/quote]
Zijn vaak de tofste figuren om tegen te komen !
Ik zeg overigens overal gedag tegen als ik aan het fietsen ben, koeien, rare boom, auto, vogels etc. als het er maar leuk genoeg uitziet...
Ik was dan ook volstrekt serieus, maar ik lig nu wel in een deuk om je reactie! Of behoor jezelf tot de categorie die ik toevallig beschreef [/quote]
Zijn vaak de tofste figuren om tegen te komen !
Ik zeg overigens overal gedag tegen als ik aan het fietsen ben, koeien, rare boom, auto, vogels etc. als het er maar leuk genoeg uitziet...
Gezelligheid kent geen tijd
@Elboutero: tja dat je serieus was maakt het des te treuriger, maar goed....En of ik tot de door jou beschreven categorie hoor...nee, niet bepaald.
Laten we het erop houden dat ik je gewoon zoek rijd zonder je eerst in de zeik te nemen.
Laten we het erop houden dat ik je gewoon zoek rijd zonder je eerst in de zeik te nemen.
Gang is alles!!
Dat mijn opmerking 'volstrekt serieus was' was sarcastisch...............Je neemt het wel allemaal een beetje te serieus he?!
Welke malloot gaat nou daadwerkelijk naast iemand fietsen en deze vervolgens uitlachen terwijl je beide dezelfde mooie sport beoefend?
Welke malloot gaat nou daadwerkelijk naast iemand fietsen en deze vervolgens uitlachen terwijl je beide dezelfde mooie sport beoefend?
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
[quote="Elboutero"]Dat mijn opmerking 'volstrekt serieus was' was sarcastisch...............Je neemt het wel allemaal een beetje te serieus he?!
Welke malloot gaat nou daadwerkelijk naast iemand fietsen en deze vervolgens uitlachen terwijl je beide dezelfde mooie sport beoefend?[/quote]
Gelukkig!
Welke malloot gaat nou daadwerkelijk naast iemand fietsen en deze vervolgens uitlachen terwijl je beide dezelfde mooie sport beoefend?[/quote]
Gelukkig!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- geertjan5
- Forum-lid
@ Composite
leuk dat je me ook persoonlijk kent? Hoe weet jij hoe ik verder in het leven sta in het verkeer als ik op de racert zit? Ik rij nooit door rood. Wacht vaak op mijn beurt. Is dit allemaal niet aan de orde dan doe ik een D3 training op de wielerbaan.
Maar je vat het wel allemaal serieus op. Sorry voor het misverstand!
leuk dat je me ook persoonlijk kent? Hoe weet jij hoe ik verder in het leven sta in het verkeer als ik op de racert zit? Ik rij nooit door rood. Wacht vaak op mijn beurt. Is dit allemaal niet aan de orde dan doe ik een D3 training op de wielerbaan.
Maar je vat het wel allemaal serieus op. Sorry voor het misverstand!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.